foto's van Ali: http://www.net5.nl/web/show/id=1673823/langid=43quote:Net5 brengt vanaf 28 augustus de Amerikaanse datingshow The Bachelorette. Hierin gaat de mooie, succesvolle en vrijgezelle Ali Fedotowsky (25) op zoek naar haar toekomstige echtgenoot. Bij de start staan 25 single mannen voor haar klaar, die tot het uiterste gaan om Ali’s hart te veroveren. Dit gaat gepaard met dramatische rozenceremonies, veel romantiek en nog meer rivaliteit, want uiteindelijk maakt maar één van de mannen kans op een romantisch huwelijksaanzoek.
In het zesde seizoen van The Bachelorette staat de 25-jarige Ali Fedotowsky centraal. De oplettende kijker heeft haar vorig jaar al in The Bachelor op Net5 kunnen zien. Ali was in seizoen 14 van het moment dat ze uit de limo stapte favoriet bij de kijker en bij Bachelor Jake Pavelka. Aan haar Bachelor-avontuur kwam echter een abrupt einde toen Ali een hartverscheurende beslissing nam en moest kiezen tussen haar geliefde baan en doorgaan met Jake. Ze koos verrassend genoeg voor haar carrière, een beslissing waar ze al snel spijt van kreeg.
Nu is de mooie, energieke en charismatische carrièrevrouw terug. Ali heeft haar huis en baan achter zich gelaten en is vastbesloten de man van haar dromen te vinden. Ze heeft 25 knappe, avontuurlijke maar uiteenlopende mannen om uit te kiezen. Gedurende de reeks leert Ali de mannen steeds beter kennen. Ze reizen naar exotische locaties en brengen veel tijd door met elkaar. Ali zal haar mannen ook voorstellen aan haar familie en vrienden en van hen ook bekenden ontmoeten. Wekelijks zal ze echter iemand naar huis moeten sturen, totdat haar ware liefde overblijft.
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef zoem het volgende:
Oh jammer dat het geen reeks is geworden.
Hij wil zijn honden weer zien
Heb het gemeld.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?
Niet vaak, maar wel af en toequote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef zoem het volgende:
Die Chris N. heb ik nog niet vaak met haar gezien of ligt dat nou aan mij..
ja me too!quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef mirannie het volgende:
Oei, nog iemand met een geheim!! Daar hou ik vanBen benieuwd
Geen idee!! Misschien iets als een kind ofzo?? Nee, dit is geen spoiler, want weet het echt niet, gok maar wat.quote:
Gevonden:quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef zoem het volgende:
Welk nummer was dat nou op het eind bij de aftiteling?
Girl next doorquote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
En als zij zo'n citygirl is, dan moet ze toch eens wat anders dragen dan een shirtje en jeansMiss girl-nextdoor
!
Nee he hij is echt ieuwk! Heeft iets onbetrouwbaars!quote:Op zondag 18 september 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ene die volgende week wat gaat vertellen helemaal niks
Sneaky ogen, zelfs op die foto op de Net 5 sitequote:Op zondag 18 september 2011 23:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee he hij is echt ieuwk! Heeft iets onbetrouwbaars!
Ty lijkt me wel erg sympathiekquote:
Geregeld. Ik was toevallig toch even aan het lurken in in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij moet een modje er een reeks van maken?
dank jequote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geregeld. Ik was toevallig toch even aan het lurken in in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |