quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Takaiki het volgende:
Catzitter Takaiki tekent in drievoud GEEN bezwaar te hebben tegen het verzorgen van 4 katties i.p.v. 3
OMG.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Takaiki het volgende:
Catzitter Takaiki tekent in drievoud GEEN bezwaar te hebben tegen het verzorgen van 4 katties i.p.v. 3
Aftellen!quote:
Die vind je vast wel. Maar nummer is evengoed handig.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb! Altijd praktisch als ik morgen toch jouw auto niet kan vinden...
Ik zie alleen een stom gezichtje en geen fotoquote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
De Puma wilde ook wel meespelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je klikt in de quote?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zie alleen een stom gezichtje en geen foto![]()
quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
Het is weer ren-en vlieguurtje van de kittens hier
Ow joh, misschien had die fokker ze ook zelfgemaakt oid. Dan kijk ik morgen bij jou wel even hoe het in elkaar zit en dan flans ik er misschien zelf ook wel 1.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb versie 1 gekregen van een fokker (Poeke,via haar topic ben ik gaan Redcatten). Die ben ik kwijtgeraakt tijdens een kitten dag, waarna tante Takaiki deze voor me heeft gemaakt.![]()
Want ik vind ze ook nergens.
Je kunt ook iets met veertjes pakken, maar die is binnen de kortste keren gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |