Ik moest gniffelenquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
check dan hoe beresterk ik en mijn broertje zijn
dus sowieso dat jordy moet oppassen binnenkort
Ja, daar studeert Sander, kan ik het helpenquote:
Jep.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd leuk. Al ben ik meer van onder de rivieren. Naar Sander?
Nou ja, goedkoop in ieder geval niet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen idee of het duur is.Maar wat het ook is, ik ga zeker!
Ja gast hij had die dag misschien vrij dus hij moet even een kamer hosselen voor die datum, dan ga ik de 3e al naar hem toe namelijkquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
suus kom 4 november naar groningen dan ga ik sander zien misschien
Ja, vroeg he? Verbaasde ik mij ook al over. In het tweede semester van het tweede jaar. Pff. Nou, ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, goedkoop in ieder geval niet.Ik vind het echt supergaaf! Nogal vroeg, maar alvast heel veel plezier in Egypte.
boh sanderquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gast hij had die dag misschien vrij dus hij moet even een kamer hosselen voor die datum, dan ga ik de 3e al naar hem toe namelijk
welke gek gaat nu naar sittardquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan mij (bijna) elke doordeweekse dag meeten op het station van Eindhoven of Sittard.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wat met Shakira dan? Mensen?
Weet je hoever dat is. :'quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan mij (bijna) elke doordeweekse dag meeten op het station van Eindhoven of Sittard.
Ik zie je anders nooit in Eindje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit is echt een leuke foto om naar te kijken als je melig bent.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
check dan hoe beresterk ik en mijn broertje zijn
dus sowieso dat jordy moet oppassen binnenkort
waaromquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is echt een leuke foto om naar te kijken als je melig bent.
WAT? WAT????quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
natuurlijk niet kkstoer
O.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet eens waar jij woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |