O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
hahaha nee ik dacht ik pak de lapo dus ik mag het nieuwe lapo maar geen idee of dat hier ook de gewoonte was![]()
volgende week maandag toch komt goed mannn
![]()
![]()
![]()
die kankerkou komt overal wel doorheen hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je niet kan roken met handschoenen aan
da's gayquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Ik weet waar je op doelt, Jordy, maar in Almere mag je in alle cafés nog gewoon roken hoor.
Renesite is het niet met je eens.quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.
niet als je goeie handschoenen hebtquote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die kankerkou komt overal wel doorheen hoor
Ik ben er alweer overheen ik wilde je ook niet kwetsen tochquote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.
Maar hij.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renesite is het niet met je eens.
mag ik meequote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
ik met mijn studie volgond jaar een half jaar (!) naar Egypte ga?
Supervet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
rust alles jeweetquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Dastan beetje stoer doen wagt maar wagt maar ik pak je.
Ja ik voel mij bazentopicseskoningsuperkeizerquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Dastan beetje stoer doen wagt maar wagt maar ik pak je.
Terechte klacht.quote:
Hey.quote:
BEETJE DE GLORIE STELEN WAGT MAAR WAGT MAAR JIJ BETAALT DE KOFFIE EN KOEKJES MAANDAG DE 26E.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja ik voel mij bazentopicseskoningsuperkeizer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |