Toch maar even in topic vragen een keer dan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geloof mij, je mist niks.
Sowieso niet mailen maar vragen in het KPD aanmeldtopic. Sneller en voor
[..]
Ja.
Ja maar ik heb brede smaak, jwz.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja mja ieder z'n smaak jwz.
Kom dan jongen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef TWP het volgende:
Ik ga jullie even alleen laten. Sla elkaar alstublieft niet de harses in.![]()
ooh shit.quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
Hey, MK, je hebt m'n username verkeerd gespeld.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
Hey, MK, je hebt m'n username verkeerd gespeld.
doehoeegg xquote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef TWP het volgende:
Ik ga jullie even alleen laten. Sla elkaar alstublieft niet de harses in.![]()
Altijd. Wil ook best een presentatie erover geven hoor. In een volle klas, voor Biologie ofzo.quote:
ja mag je doen hoorquote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Altijd. Wil ook best een presentatie erover geven hoor. In een volle klas, voor Biologie ofzo.
En een recht : Aanrechtquote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen hebben één plicht: zwijgplicht.
Discriminatiequote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen hebben één plicht: zwijgplicht.
ik weet niet of ik dat wel durf hoorquote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij moet er wel naast staan in je nakie he.
Hahaha heeft niet johquote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik had het je gegund, maar ging per ongeluk.
Ja beetje mannelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een lelijk meisje in die clip
Moeten we dus even repeteren vantevoren.quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat wel durf hoor
Ik was gister een beetje aangeschoten, het leek me passend op dat moment, geen idee waarom.quote:
Oo ik heb er even snel doorheen geklikt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja en droog
ze voelt zich ongemakkelijk
Wat, dat ik als een paspop naast je sta?quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moeten we dus even repeteren vantevoren.
Oke, kan gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was gister een beetje aangeschoten, het leek me passend op dat moment, geen idee waarom.
quote:
/block deletequote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
mensen die twitterhashtags in hun msn naam zetten
Jep.quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat, dat ik als een paspop naast je sta?
die hoeven dat echt niet te zien hoorquote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep.
En bedoelde repeteren voor een publiek, dus je vrienden, familie et cetera.
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
of facebookquote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
aawh eng he dat nieuwequote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Ik ben voor het eerst in jaren weer op msn. Ik weet niet hoe het werkt al dat nieuwe gedoe.
quote:
Daar kan ik echt heel slecht tegenquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op facebook doen heel veel mensen dat.
Hmmm..dan moeten we maar ter plekke het beste van zien te maken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die hoeven dat echt niet te zien hoor
ja, je kan toch wel goed improviseren?quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmmm..dan moeten we maar ter plekke het beste van zien te maken.
Neequote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef aight1 het volgende:
Zullen we het op FOK! ook gewoon gaan doen? #durfttevragen
#follow voor #follow?quote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef aight1 het volgende:
Zullen we het op FOK! ook gewoon gaan doen? #durfttevragen
Fucking slet.quote:
Uiteraard. Spontaan dingen doen gaat me goed af, erover nadenken en doen gaat meestal wat minder goed.quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, je kan toch wel goed improviseren?
dat komt wel goedquote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard. Spontaan dingen doen gaat me goed af, erover nadenken en doen gaat meestal wat minder goed.
En ik hoop dat je je zenuwen in bedwang kan houden? Want stalen ballen zijn wel vereist voor zoiets.
En dan zit ze te janken dat anderen het ontwerp van haar t-shirts jatten.quote:
Hij was in Rusland toch?quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
Dat liedje doet me aan Dr Flox denken. Waar is dat heerschap, nog steeds op vakantie?
quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zit ze te janken dat anderen het ontwerp van haar t-shirts jatten.
Ik heb toch maar een miljoen gewonnen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zit ze te janken dat anderen het ontwerp van haar t-shirts jatten.
¤10.000,- maar geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef coban het volgende:
Maar zij heeft wel mooi 1 miljoen en wij niet.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
Je hebt van die koppensnellers, die hakken je hoofd eraf, eten je hersens eruit en denken slimmer te worden. Maar ja, van mij worden ze niet slimmer hoor.
Ik, het is hier 23 graden, dat is behoorlijk koudquote:
Alweer terug blijkbaar, of hij moet in Rusland zitten FOK!ken:quote:
quote:Dag in dag uit
Dag in dag uit
Dag in dag uit
F*cking vet, toen ik naar Suriname vloog
en voor het eerst de jungle zag,
dacht ik echt meteen
F*cking Vet
Dag in dag uit
Dag in dag uit
Viva la Festa, ik hou wel van een feestie.
Ik dacht 10 meisjes, lachen man gezellig.
Lekker bosnegers versieren, maar ja
je hebt niet eens een Pooltafel
of wat dan ook,
maar ja heb toch maar een miljoen gewonnen
F*cking vet
maar ja hebt toch maar een miljoen gewonnen
F*cking vet
Do You nou mee? To the plee?
Huh?! Kijk een olifant!!!
F*cking vet
Dag in dag uit
Dag in dag uit
Viva la Festa, ik hou wel van een feestie
heb zin in een hamburger
F*cking vet
is het vlees wel rijp?
F*cking vet
ik hou wel van een feestie
ik hou wel van een feestie
(feestie feestie feestie feestie enz.)
Je hebt van die koppensnellers
hakken je hoofd eraf
eten je hersens eruit
en denken slimmer te worden,
maar ja van mij worden ze niet slimmer hoor
F*cking vet
(Hallo met Ymke)
Ymke!!! Echt kike ik heb gewoon eigen single opgenomen!!
F*cking vet
F*cking vet
F*cking vet
F*cking vet!
Laterzzzzz
Ik heb ook altijd koude voeten maar de rest is dan wel warm.quote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Mijn voeten komen net uit vrieskist lijkt wel
wanneer jij biologie moet gevenquote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan hebben we geen probleem. Laat me maar weten wanneer het showtime is.
Nieuwe laptop voor mijquote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb zin om iets te kopen maar ik weet niet wat. Iemand suggesties?
Mijn maagdelijkheid.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Hooidraad het volgende:
450 euro kopenquote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Hooidraad het volgende:
Normaal ben ik altijd warm en gaat iedereen mijn handen pakken om op te warmen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd koude voeten maar de rest is dan wel warm.
We geven alleen suggesties.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie proberen me kaal te plukken he
natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
AND IM THAT LITTLE BIT OF HOPEquote:
Aankomende woensdag dus.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer jij biologie moet geven
Mijn suggestie is gratis hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij is al tijdje terugquote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
Dat liedje doet me aan Dr Flox denken. Waar is dat heerschap, nog steeds op vakantie?
Het is een soort game eigenlijk. Heel vaagquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef JApieman het volgende:
Ik had gister Sucker Punch gezien en echt vage film.
nee?quote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geregeld. Don't let me down. Weet je waar je moet zijn?
zwart of donkergrijsssssquote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Welke kluer?
Ik wil zwarte suede of bordeauxblauwe
Autist.quote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
Ik raak best door de war door nieuwe users hier. Ik kan niet zo goed tegen verandering
Ja, een beetje Shutter Island maar dan anders. Shutter Island was leuker.quote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is een soort game eigenlijk. Heel vaag
AH straatweg?quote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
Bah, moet nog naar de supermarkt. En ik lig net zo lekker.
Kippetiequote:
CC, jij hier?quote:
Hooiquote:
Die heb ik niet gezien geloof ikquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, een beetje Shutter Island maar dan anders. Shutter Island was leuker.
Shutter Island heb ik 2x moeten zien voor ik hem begreepquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, een beetje Shutter Island maar dan anders. Shutter Island was leuker.
Ja lang verhaalquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kippetie
[..]
CC, jij hier?
[..]
Hooi
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik
Nee komt helemaal goedquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom maar naar de Zuidas van A'dam. Vanuit A'veen is dat niet erg ver he?
Nog 50 minuten danquote:
Ik weet niet meer precies hoe ie ging, weet nog wel dat ik hem leuk vond.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shutter Island heb ik 2x moeten zien voor ik hem begreep
Mijn brein, wat doe je.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
http://www.techi.com/2011/09/sick-illusion/
Wtf
eeeecht?quote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
Ik raak best door de war door nieuwe users hier. Ik kan niet zo goed tegen verandering
Dromenvangertjequote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
Zeg, wat is de username van Sabine ook al weer?
het is ook nog echt zo, ik deed net mn handen voor die omringende kleuren en dan zijn ze echt dezelfde kleur.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
http://www.techi.com/2011/09/sick-illusion/
Wtf
Ja dat vond ik ook welquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe ie ging, weet nog wel dat ik hem leuk vond.
Ja lijkt me een puik planquote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig. Vantevoren even een bakkie doen om je zenuwen weg te nemen?
Niks, alleen was ik haar username even vergeten.quote:
Waar is P_z? Dit is dan een terechte TR jongeuhhquote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Even brainstormen voor een nieuwe tt
quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Speciaal voor Ragboer:
[ afbeelding ]
Wtf.
Spontaan verliefd. Spontaan lesbies.quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Speciaal voor Ragboer:
[ afbeelding ]
Wtf.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Speciaal voor Ragboer:
[ afbeelding ]
Wtf.
dat kan handig zijnquote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Juiste naam bij het komen uitschreeuwen?
Je gaat dus Henk in plaats van Hans schreeuwen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Juiste naam bij het komen uitschreeuwen?
Bahquote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Speciaal voor Ragboer:
[ afbeelding ]
Wtf.
Fijn. Effe nummers en emails uitwisselen en dan gaan we dat regelen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja lijkt me een puik plan
Dat wordt een 10 voor het menselijk lichaamquote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Fijn. Effe nummers en emails uitwisselen en dan gaan we dat regelen.
Jaaquote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hihihi.
Het gaat hier veeeeuls te snel.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Nee?quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat dus Henk in plaats van Hans schreeuwen?
Ja, je denkt dat jouw lichaam een 10 waard is?quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wordt een 10 voor het menselijk lichaam
Nee absoluut nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, je denkt dat jouw lichaam een 10 waard is?
Carmen in plaats van Anita, anders moet ik tijdens de sex aan die neger met zijn ghettoass denken.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Carmen in plaats van Anita, anders moet ik tijdens de sex aan die neger met zijn ghettoass denken.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Ik heb vamdaag geen fuck van udowu begrepen he
watquote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Nou dan gaan we een chick vinden die je WEL leuk vind. Tenzij homo dan vinden een jongen die je WEL leuk vind!quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond die persoon me niet leuk
ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef utopie het volgende:
[..]
rustig maar, ik ben er al
we lopen coban hier niet te treiteren heh?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef utopie het volgende:
[..]
rustig maar, ik ben er al
we lopen coban hier niet te treiteren heh?
[..]quote:
Zo voel ik me ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen in udowu mij haat. Ik voel mij gepest en vriendloos.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Nou dan gaan we een chick vinden die je WEL leuk vind. Tenzij homo dan vinden een jongen die je WEL leuk vind!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen in udowu mij haat. Ik voel mij gepest en vriendloos.
kusjesknuffelssssssssquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
quote:
watwaytwawwy6waqwquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
GEheimtaalquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Barbapapamama het volgende:
ik kan er geen touw aan vastknopen
Nee niet gedaan... Moet ik wat voor je roggelenquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus? En heb je mij aan hem voorgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |