quote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef Errrwin het volgende:
Gratis exposure op profielen van andere mensen: reclame.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef Errrwin het volgende:
Gratis exposure op profielen van andere mensen: reclame.
quote:
Zo.quote:
Ik weet het wel, maar vroeg me af of er ook andere commerciële voordelen naast reclame aanhingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo.
Niet weten wat bedrijven met Socialmedia doen.
Dat komt omdat je bijna nergens Coca Cola kan liken, terwijl je bij YT de mogelijheid heb om op elke pagina YT the liken. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gaat naar cocacola.com en hoeveel naar YT.com per dag?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar vroeg me af of er ook andere commerciële voordelen naast reclame aanhingen.
Hoe zit het dan bijvoorbeeld met Coca-Cola en YouTube?
Vrijwel iedereen (ook de oudere generaties) kennen Coca-Cola, maar niet iedereen (lees: ouderen) kent YouTube.
Coca-Cola heeft op het moment van schrijven 34,171,495 likes, en YouTube 44,993,015. Zeggen deze getallen iets meer dan het aantal mensen dat op "Like" hebben geklikt. Of kan ik hieruit herleiden dat YouTube een beter marketing team heeft.
Geloof je dat, of heb je daar ook enig steekhoudende argumenten voor?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik geloof ook dat het helpt bij je positionering in Google als je veel facebook likes hebt. Dat telt allemaal mee.
Ik heb dat wel eens gelezen, bijvoorbeeld hier. Maar heb het niet zelf getest of zo.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Geloof je dat, of heb je daar ook enig steekhoudende argumenten voor?
Zit me wel eens af te vragen hoe dat wettelijk gezien in elkaar steekt?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef Piger het volgende:
Gruwelijk irritant. Heel veel bedrijven organiseren "westrijden" waar je tegenwoordig alleen maar mee kan doen als je een facebookaccount hebt en hun bedrijf "liked"
Waarom niet? Men hoeft toch niet mee te doen...quote:Op donderdag 15 september 2011 09:05 schreef Daeron het volgende:
[..]
Zit me wel eens af te vragen hoe dat wettelijk gezien in elkaar steekt?
Mag je wel zomaar mensen dwingen om de voorwaarden van facebook te accepteren voordat ze mee mogen doen met de wedstrijd?
Maar is het dan niet bv vergelijkbaar met de bonuskaart van de AH, dat iedereen recht heeft op de bonus, ongeacht of ze een kaart hebben of niet. Dat het dan ook zo is dat iedereen recht heeft op deelname aan de wedstrijd, ongeacht of ze facebook hebben of niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom niet? Men hoeft toch niet mee te doen...
Neuh... lijkt me niet, als jij graag mee wilt doen aan een wedstrijd, moet je de voorwaarden accepteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:09 schreef Daeron het volgende:
[..]
Maar is het dan niet bv vergelijkbaar met de bonuskaart van de AH, dat iedereen recht heeft op de bonus, ongeacht of ze een kaart hebben of niet. Dat het dan ook zo is dat iedereen recht heeft op deelname aan de wedstrijd, ongeacht of ze facebook hebben of niet.
Het is $8 Waard!! In Nederland is een facebook like tussen de 2 en 3 euro waard.quote:In generating the report, ChompOn focused on the immediate next sale, which means that these numbers are low. That being said, they do provide a starting point in discussing the value of social actions.
Facebook Share: $14
Facebook Like: $8
Twitter Tweet: $5
Twitter Follow: $2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |