Psies haha. Ga lekker PM'en in plaats van topic volspammen! Lolquote:
Price fixen van eriksen, met 30 van hem op me trade pile! dat was mijn leuke herinnering. En david luiz if in een pakje en sneijder if in een pakje ohyeahhhquote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga weg newbiehier halen we herrineringen op aan FUT11
quote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga weg newbiehier halen we herrineringen op aan FUT11
Stuur ff een pm met wat bronzen spelers enzo. heb nog wel wat interessante trade voorstellen. Ik kap met FUT 11, dus als jij er nog plezier aan hebt... Heb nog een compleet PL elftal in de aanbieding.quote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me af of de prijzen van de IF spelers nog ff flink gaan dalen en of FUT11 nog actief blijft als FUT12 er is....
Ga namelijk voorlopig nog geen FIFA 12 doen (ook niet na de release)....
Van het weekend toch weer een aantal uur de demo gedaan maar het blijft niet lekker spelen....
1 keer Frank Lampard in mijn pakje gehad. 40K waar toen. Voor de rest alleen prut!quote:Op maandag 19 september 2011 09:54 schreef StijnDa het volgende:
Hmm pakjes, daar heb ik minder goede herinneringen aan.. Die ga ik zeker minder kopen in FUT 12.
Een keer David Villa gehad a 100k, daarna duurste kaart rond de 15k...
Ik weet niet of het op de web app blijft staan, maar ik denk wel dat je op je console kan blijven spelenquote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me af of de prijzen van de IF spelers nog ff flink gaan dalen en of FUT11 nog actief blijft als FUT12 er is....
Ga namelijk voorlopig nog geen FIFA 12 doen (ook niet na de release)....
Van het weekend toch weer een aantal uur de demo gedaan maar het blijft niet lekker spelen....
quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stuur ff een pm met wat bronzen spelers enzo. heb nog wel wat interessante trade voorstellen. Ik kap met FUT 11, dus als jij er nog plezier aan hebt... Heb nog een compleet PL elftal in de aanbieding.
Donequote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stuur ff een pm met wat bronzen spelers enzo. heb nog wel wat interessante trade voorstellen. Ik kap met FUT 11, dus als jij er nog plezier aan hebt... Heb nog een compleet PL elftal in de aanbieding.
Geen idee of dat klopt, though. Ik twijfel tussen 18:00 en 19:00.quote:05:00:00 p.m. Tuesday September 20, 2011 in GMT converts to
07:00:00 p.m. Tuesday September 20, 2011 in Europe/Amsterdam
05:00pm GTMquote:Op maandag 19 september 2011 13:43 schreef DannyDeko het volgende:
Vanaf wanneer zou je je packs kunnen openen? 20 sept 00:00 lokale tijd of ???
Veel plezier ermee, gooi er straks ook nog wat op met 12 uus duur. Heb nog een anelka, ramires, wat stadions nog.... Maar moet nu werken. Ben zo blij met de bronzen spelers!quote:
Thnxquote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, gooi er straks ook nog wat op met 12 uus duur. Heb nog een anelka, ramires, wat stadions nog.... Maar moet nu werken. Ben zo blij met de bronzen spelers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen vanaf 18:00 dus.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-09-2011 om 13:47:24Returning FIFA Ultimate Team players - the FUT 12 early webstart begins 20 September *from* 5pm UK time: http://t.co/8aWMBOPf reageer retweet
hoe kun je daar aan mee doen?quote:Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef psychedelicate het volgende:
Morgen vanaf 18:00 dus.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-09-2011 om 13:47:24Returning FIFA Ultimate Team players - the FUT 12 early webstart begins 20 September *from* 5pm UK time: http://t.co/8aWMBOPf reageer retweet
Ik heb mijn IF Eredivisie nog steeds. Mijn GK-team heb ik ook nog. Er komt blijkbaar een contest (500k coins) voor de leukste teams ofzo, en hoe corny en afgezaagd dat GK-team ook mag zijn, wie weet vinden ze het bij EA wel leuk genoeg.
Ik doe meequote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef laucas het volgende:
G. Sheotahul
250 played / 280 goals
Jungschlager/Fer CDM
Fer is overigens nog een silver in de volgende FIFA. Denk dat ie wel snel een upgrade krijgt dus ik ga de silvers maar verzamelen
Helemaal niksquote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Had al een scheepslading bronzen spelers gediscard omdat ik ze toch niet verkocht kreeg
[..]
Thnx
Wat doe je met de bronsjes eigenlijk ?
Groot gelijkquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helemaal niksFUT11 is over, dus ga uiteraard niks meer doen met je bronsjes
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef jpg97 het volgende:
Dus alles wat je in FUT11 hebt is weg in FUT12?
Kun je t beste kijken voor kaarten die te koop staan vanaf 150 coins. Dat kan wel eens verrasend laag uitvallen. Zo heb ik wel eens 4-3-2-1 kaartjes voor onder de 500 coins kunnen krijgen. ook door scrollen naar de 59 minuten, sommigen zetten kaartjes ook wel eens voor de verkeerde prijs er op.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Groot gelijk
Ik ben nu jou kaarten aan het verkopen (dwz degenen die ik niet nodig heb of kan gebruiken) om te sparen voor formatiekaarten
Alleen kaarten voor formatie 4-2-2-2 kosten minimaal 6k ...
gelukkig welquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef jpg97 het volgende:
Dus alles wat je in FUT11 hebt is weg in FUT12?
Altijd minstens 2x proberen te connecten. Bij mij geeft ie soms op de eerste poging aan dat de servers niet beschikbaar zijn. Dan probeer ik een tweede keer en kan ik er zo in...quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef Dopekoe het volgende:
Heb if zabaleta voor 25k kunnen verkopen
Heb nu 35k in kas
Nog nooit zoveel gehad...
Nu ff zoeken naar 3 formatie kaartjes
Heb essien al omgezet naar cdm
Nu nog evra, ferdinand, dzeko en silva naar 4222 zetten
Alleen zijn de ea servers nu ff niet beschikbaar op de ps3...
Gaat hard met de prijzen, heb m geloof ik voor 35K gekocht. Leuk om te horen dat je er veel plezier van hebt!quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef Dopekoe het volgende:
Heb if zabaleta voor 25k kunnen verkopen
Heb nu 35k in kas
Nog nooit zoveel gehad...
Nu ff zoeken naar 3 formatie kaartjes
Heb essien al omgezet naar cdm
Nu nog evra, ferdinand, dzeko en silva naar 4222 zetten
Alleen zijn de ea servers nu ff niet beschikbaar op de ps3...
7 uur omdat gmt+2, zomertijd ditdatquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Wrijfhout het volgende:
in de webapp staat dat UT12 5.00pm GMT begint, dat is morgenavond 18.00uur hier toch?![]()
haat tijdzones, kan er nooit aan wennen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:17 schreef Fenomeno het volgende:
Ah klote, bedenk me net dat ik vanavond moet werken en nog niet kan beginnen met traden
Ik heb voetbaltraining. Ik dacht 18.00 uur hier in Nederland dat het begon....maar het is inderdaad 19.00 en aangezien ik om 19.30 train, moet ik minimaal tot 21.30 wachten voordat ik thuis ben en kan beginnen...pfffquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:17 schreef Fenomeno het volgende:
Ah klote, bedenk me net dat ik vanavond moet werken en nog niet kan beginnen met traden
met een beetje geluk doet ie het dan pasquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb voetbaltraining. Ik dacht 18.00 uur hier in Nederland dat het begon....maar het is inderdaad 19.00 en aangezien ik om 19.30 train, moet ik minimaal tot 21.30 wachten voordat ik thuis ben en kan beginnen...pfff
Woensdag en vrijdag trainen is altijd beter, dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb voetbaltraining. Ik dacht 18.00 uur hier in Nederland dat het begon....maar het is inderdaad 19.00 en aangezien ik om 19.30 train, moet ik minimaal tot 21.30 wachten voordat ik thuis ben en kan beginnen...pfff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |