Fifa 11 zal altijd verder leven in mijn hartquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Ga fifa 11 missen. Fifa 11 is dood, lang leve fifa 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even terugkijken in welke periode dat was.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Weten jullie nog de droogte die er heerste rond topic 20... Tijden van schaarste
quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fifa 11 zal altijd verder leven in mijn hartwe hebben het er allemaal moeilijk mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nog dat ik dankzij deze reeks ook ultimate heb geïndtalleerd en hoe awesome het wel niet was... Op school aan mn matties vertellen natuurlijk, zij ook spelen, de hele dag over ultimate team praten...![]()
Of het gewoon aan matties vertellen die geen fifa speelden of geen UT hadden, want FUT was gewoon da bomb.quote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we hebben het er allemaal moeilijk mee...
Weet nog dat ik dankzij deze reeks ook ultimate heb geïndtalleerd en hoe awesome het wel niet was... Op school aan mn matties vertellen natuurlijk, zij ook spelen, de hele dag over ultimate team praten...
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of het gewoon aan matties vertellen die geen fifa speelden of geen UT hadden, want FUT was gewoon da bomb.
Op momenten dat je niets te doen had, nadenken over hoe je een goed creatief team in elkaar kon zetten met verschillende nationaliteiten en leagues
Juist! haha, en ik tegen collegas vertellen over UT. Die keken me aan alsof ik kansloos was. En dat is misschien ook wel zoquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of het gewoon aan matties vertellen die geen fifa speelden of geen UT hadden, want FUT was gewoon da bomb.
Op momenten dat je niets te doen had, nadenken over hoe je een goed creatief team in elkaar kon zetten met verschillende nationaliteiten en leagues
je zit toch op FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist! haha, en ik tegen collegas vertellen over UT. Die keken me aan alsof ik kansloos was. En dat is misschien ook wel zo
Ik ook. Dat ik een IF speler in een goldpack kreeg. Ziekelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit toch op FOK!![]()
![]()
En inderdaad, teams in gedachte in elkaar zetten dat ze zoveel mogelijk chem haalde. En ik heb wel eens gedroomd over FUT ook..
Niet alleen 100 Chemistry, dat was niet genoegquote:Op maandag 19 september 2011 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ik een IF speler in een goldpack kreeg. Ziekelijk.
En idd nationaliteiten en leagues proberen te matchen zodat je 100% chem kon halen zonder dat je aan 1 competitie gebonden zat. Heeft wat papiertjes op de zaak gekost
Haha, ga het ook missen, was net zo lekker bezig. En straks weer van 0 af beginnen, met dat gekke verdedigen enzo.. Wel fijn dat het concept blijft bestaan in elk geval. Nu al 3 dagen FUT-vrij. Ga de tijd die ik overhou maar in de demo steken. Oefenen oefenen oefenen...quote:
Haha zo klinkt het echt als een gevaarlijke verslavingquote:Op maandag 19 september 2011 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ga het ook missen, was net zo lekker bezig. En straks weer van 0 af beginnen, met dat gekke verdedigen enzo.. Wel fijn dat het concept blijft bestaan in elk geval. Nu al 3 dagen FUT-vrij. Ga de tijd die ik overhou maar in de demo steken. Oefenen oefenen oefenen...
Welke hufter pakt je xbox dan af doordeweeks? dat moet je niet pikkenquote:Op maandag 19 september 2011 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha zo klinkt het echt als een gevaarlijke verslaving![]()
Ik heb doordeweeks geen xbox meer helaas
Ik ben op kamers gegaanquote:Op maandag 19 september 2011 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke hufter pakt je xbox dan af doordeweeks? dat moet je niet pikken
Kun je nog wel traden via de web-appquote:Op maandag 19 september 2011 00:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben op kamers gegaanMijn xbox staat 80 km verderop.
Ja natuurlijk, maar nu is er alleen de demo 12. En ik wil toch ook wel regelmatig even spelen & testenquote:Op maandag 19 september 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nog wel traden via de web-appVind het traden het leukste eigenlijk
Psies haha. Ga lekker PM'en in plaats van topic volspammen! Lolquote:
Price fixen van eriksen, met 30 van hem op me trade pile! dat was mijn leuke herinnering. En david luiz if in een pakje en sneijder if in een pakje ohyeahhhquote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga weg newbiehier halen we herrineringen op aan FUT11
quote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga weg newbiehier halen we herrineringen op aan FUT11
Stuur ff een pm met wat bronzen spelers enzo. heb nog wel wat interessante trade voorstellen. Ik kap met FUT 11, dus als jij er nog plezier aan hebt... Heb nog een compleet PL elftal in de aanbieding.quote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me af of de prijzen van de IF spelers nog ff flink gaan dalen en of FUT11 nog actief blijft als FUT12 er is....
Ga namelijk voorlopig nog geen FIFA 12 doen (ook niet na de release)....
Van het weekend toch weer een aantal uur de demo gedaan maar het blijft niet lekker spelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |