Ik ook hoorquote:Op maandag 19 september 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Wel twee keer niet speciaal een gig van 2 Unlimited hoor, een keer op een gratis festival, en een keer op het jaarlijkse personeelsfeest van de Free Recordshop, dat was echt geniaal![]()
Oh wacht, ik heb ze drie keer gezien dan, Parkpop ook idd, en bevrijdingspop hier es, en het Freefeest, waar zij en Jodi Bernal de sterren van het feest warenquote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Parkpop en Pepsi Pop (op Scheveningen, was toen ook gratis geloof ik)
Daar was ie weer! Inderdaad, tering-irritant.quote:Op maandag 19 september 2011 11:02 schreef themauster het volgende:
Irritante reclame net met die deurbel, hopelijk komt die niet te vaak voorbij
Lunchbox 1!quote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb ik die nou net gemist?
Het zal me aan m'n reet roesten of Coldplay naar NL komt, ik ga toch niet heen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Hier wordt je toch blij van?
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ar-in-nederland.html![]()
![]()
Ik zeg: nogmaals een bommetje op Rotterdam
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzesquote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan wel merken dat Gerard eigenlijk niets met de '90s heeft. Alles wat hij goed vond heeft een soort '80s sound...
Ouwequote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzes
quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |