Ik ook hoorquote:Op maandag 19 september 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Wel twee keer niet speciaal een gig van 2 Unlimited hoor, een keer op een gratis festival, en een keer op het jaarlijkse personeelsfeest van de Free Recordshop, dat was echt geniaal![]()
Oh wacht, ik heb ze drie keer gezien dan, Parkpop ook idd, en bevrijdingspop hier es, en het Freefeest, waar zij en Jodi Bernal de sterren van het feest warenquote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Parkpop en Pepsi Pop (op Scheveningen, was toen ook gratis geloof ik)
Daar was ie weer! Inderdaad, tering-irritant.quote:Op maandag 19 september 2011 11:02 schreef themauster het volgende:
Irritante reclame net met die deurbel, hopelijk komt die niet te vaak voorbij
Lunchbox 1!quote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb ik die nou net gemist?
Het zal me aan m'n reet roesten of Coldplay naar NL komt, ik ga toch niet heen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Hier wordt je toch blij van?
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ar-in-nederland.html![]()
![]()
Ik zeg: nogmaals een bommetje op Rotterdam
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzesquote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan wel merken dat Gerard eigenlijk niets met de '90s heeft. Alles wat hij goed vond heeft een soort '80s sound...
Ouwequote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzes
quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt wel, daarom luister ik zo graag naar zijn keuzes
nu ik het nuchter hoor begrijp ik het ook niet meer eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 12:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen wat er zo leuk was aan B&B
Briljante band!quote:
dat maakt het nog erger idd.quote:
Da's het enige jammere aan dit geval. Maar hé, Ome Henk!quote:
Het was best grappig dat weer eens in zijn geheel te horen. En ook ik kende vrijwel de gehele tekst nogquote:Op maandag 19 september 2011 13:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's het enige jammere aan dit geval. Maar hé, Ome Henk!
quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb 3 Nederlandse producties in m'n lijstje staan, waarvan 1 Nederlandstalig: Ik denk nooit meer aan jou. Prachtig!
daarom ben ik maar niet aan een top20 begonnen, werd teveel streepwerk waar ik niet uitkwam. Deze zou ook in mijn top20 staan, net als nog minstens 40 platen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Kelly Watch The Stars.
Net m'n top 20 niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |