Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En niet 1 "leider" die zegt: Dit is jullie eigen club gasten!
Plus ze zullen vast wat alcohol en andere zooi achter hun kiezen hebben en stuiteren met adrenaline. Niet iedereen is Gert-Jan Verbeek.quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.
Leefbaarquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-groep-idioten-.html
Guttegut, die mongolenpartij wil ook nog even goedkoop scoren
Voren, zolang Bakkal fit is.quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens wat vinden jullie, met de punt voren of naar achteren ?
Toen Been en Beenhakker (in iets mindere mate) kwamen, stonden we haast allemaal op de banken. En nu zijn het koekebakkers omdat de dingen anders zijn gelopen dan gehoopt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Natuurlijk sprak Gudde in het openbaar zijn vertrouwen over hun uit. Zou een mooie boel worden als dat niet zo was.
Dat deed het in de Kuip ook, in den beginnen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk
Nee idd niks tegen been het ging alleen niet zo lekker in Rotterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Hoe dan ook, ik gun Mario wel een mooie trainersloopbaan.
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Dat sowieso, maar hij was bij ons niet de juiste man op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Jep, ik gun hem alle succes.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabralgeweldenaar .
Hij heeft wel eens een mindere wedstrijd (Heracles) maar dat vergeven we hem .
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.quote:Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik gun hem alle succes.
Ik blijf het een mooie kerel vinden, alleen zijn ego/eigenwijsheid is inderdaad lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |