Oceanview.quote:
"Schandalig, echt schande voor het volk pff..."quote:
bedankt voor je inbrengquote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet mee eens met de TT
maar uitzonderingen bestaan
Die eerste zin maakt het haten op Marokip, en ik zei nog zo:quote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet mee eens met de TT
maar uitzonderingen bestaan
Is uit liefdequote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
Droog je tranen ookal heb je veel verdriet
nicequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die eerste zin maakt het haten op Marokip, en ik zei nog zo:
Mensen die niet op het lijstje staan in de OP maar wel gaan haten op mensen die op het lijstje in de OP staan hoeven hier eigenlijk niet te komen...
huh?quote:Op zondag 18 september 2011 19:15 schreef Jmsls het volgende:
Meestal zijn de meisjes met hoofddoeken de minder luidruchtige.
Stil jij.quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
NIKS IK BEN HARTSTIKKE LUIDRUCHTIG KIJK DAN HOE DIT VOELT ALS GEGIL
SSSSJt er slapen mensen jaquote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
NIKS IK BEN HARTSTIKKE LUIDRUCHTIG KIJK DAN HOE DIT VOELT ALS GEGIL
want?quote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Krullenbollen en dikke konten. Dan kan ik nog denken dat ze voor mij haalbaar zijn...
Negers.quote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Krullenbollen en dikke konten. Dan kan ik nog denken dat ze voor mij haalbaar zijn...
Zwarte huidskleurquote:Op zondag 18 september 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
Negers.
Hebben veeeeel krullen en dikkkkkkkeeeeeeee konten.
Bij hoofddoeken is het sowieso een no go.quote:
hoezo?quote:Op zondag 18 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bij hoofddoeken is het sowieso een no go.
awh okee, klinkt logischquote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chicks met kleinere billen willen hem niet.
Jij gaat toch ook liever voor een dikbil dan een plat aziatenkontje?quote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chicks met kleinere billen willen hem niet.
Denk je dat ik als niet-gelovige ooit een lekkere Turkse of Marokkaanse kan regelen met een hoofddoek op?quote:
je weet maar nooit hequote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk je dat ik als niet-gelovige ooit een lekkere Turkse of Marokkaanse kan regelen met een hoofddoek op?
Waarom perse meisje met hoofddoek willen hosselen?quote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk je dat ik als niet-gelovige ooit een lekkere Turkse of Marokkaanse kan regelen met een hoofddoek op?
Zijn er genoeg zonder hoor en volgens Coban zijn er genoeg lekkere Turkse chicks zonder hoofddoek die niet gelovig zijn. En ik hou wel van een beetje kleur om eerlijk te zijn...quote:
Omdat lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom perse meisje met hoofddoek willen hosselen?
Allebei niet. Gewoon mooie billen. Niet te groot, niet te plat.quote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook liever voor een dikbil dan een plat aziatenkontje?
Zeg ik toch nietquote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom perse meisje met hoofddoek willen hosselen?
Damn, ik hou echt van die dikke billen zeg. Brazilië.quote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Allebei niet. Gewoon mooie billen. Niet te groot, niet te plat.
Of gewoon schattige kontjes.quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Damn, ik hou echt van die dikke billen zeg. Brazilië.![]()
Helemaal zoals ze ermee kunnen schudden zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Helemaal zoals ze ermee kunnen schudden zeker?
Tussen Braziliaanse billen en ghettobooties zit nog een verschil.quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je dik vindt
watquote:
hij heeft voor het eerst z'n tanden gepoetst?quote:
Inderdaad, dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 18 september 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus als je zit, kijk je op iedereen neer?
Geen aanrader als je net iets aan het eten bentquote:
Same.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen aanrader als je net iets aan het eten bent
Eten achter je computer.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achter je pc eten ?quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snack alleen achter mijn computer.
snacken/eten, wat is die differencequote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snack alleen achter mijn computer.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat een kutwoord, snacken
snekken
Weet ik veel, dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achter je pc eten ?
Ik wil niet weten hoe jij die filmpjes allemaal vindquote:
Bij snacken heb ik niet een bord vol warm eten.quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
snacken/eten, wat is die difference
sowieso kid cudiquote:
Steeds als hij zo'n filmpje post zie ik dat lachende hoofd van hem voor mequote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij die filmpjes allemaal vind
ja pech als je snackt eet je oookkkquote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij snacken heb ik niet een bord vol warm eten.
Ook niet als je alleen bent ?quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat doe je gewoon niet.
Even aan mijn piemel sjorren:quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij die filmpjes allemaal vind
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja pech als je snackt eet je oookkk
Dan eet ik voor de tv, maar niet achter de computer.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook niet als je alleen bent ?
GASTquote:
Laat ik dan mijn post aanpassen voordat er nog meer discussie losbarstquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen aanrader als je net iets aan het eten 'snekken' bent
quote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik dan mijn post aanpassen voordat er nog meer discussie losbarst
Dat zag ik ook wel, maar de titel erbij laat je ten eerste anders denkenquote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, het is een been van een baby.
2-2 jodenstreek kutmoffenquote:
Hihi, die ene waar Dalando bang voor is.quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo BBQ, hier dictator Rezania.![]()
Nee, dat kan ik alleen 's nachts.quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet eens een gedicht als binnenkomer?
Ik heb het gelezen ja.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, die ene waar Dalando bang voor is.
Ja, maar wel een onbewust bewuste lapohunter. Dus dan mag het, enzo.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
Kip is lapohunter... Jammer...
Voor de rest ben je mijn schatje...![]()
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
maddddddddddddddquote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
Ik weet niet wat je daar allemaal uitspookt, maar je maakt mij nu ook wel bang.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.En hij is terecht bang.
Nee, want ik hou van je...quote:
jaquote:Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
Doen jullie ook altijd FOK! wegdrukken als iemand in je kamer komt?
Ik voerde een nogal streng beleid qua bagger en ruzie maken.quote:Op zondag 18 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daar allemaal uitspookt, maar je maakt mij nu ook wel bang.
Neequote:Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
Ik doe altijd eerst mn piemel weer terug in mn broek.quote:Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
haha beach zit in kpdquote:Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst mn piemel weer terug in mn broek.
Dankje!quote:Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je laatste gedicht van vannacht/vanmorgen is eigenlijk OP-materiaal, zo mooi als die is.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
begrijpelijk
kijk mn nieuwe pic daar
Nectar sowieso.quote:Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voerde een nogal streng beleid qua bagger en ruzie maken.We hadden Nectar op bezoek, hij had binnen 5 minuten een ban van mij.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst mn piemel weer terug in mn broek.
Is dat nog het concept met die twee op de bank? Zo ja dan hoef ik het niet te zienquote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even Koefnoen afkijken, want dat had ik nog op pauze staan, kom ik nu achter.
was nectar ook in die tc?quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik had Ragboer ook een ban gegeven.![]()
Ik keek en zag wat ik verwachtte.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hhahahaha gelijk iedereen kijken.
Prachtig!quote:Op zondag 18 september 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
begrijpelijk
kijk mn nieuwe pic daar
quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij lurkt nog steeds.Echt triest.
Dat telt niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel die ene die p_z getekend heeft lijkt op mij
Acceptee.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien een klein beetje
Not on my watch.quote:Op zondag 18 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb er dan ook erg mijn best op gedaan. Helaas verdween hij al snel in de archieven van UDOWU, een plekje in de OP zou de natuurlijk wel helemaal geweldig zijn.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:56 schreef BBQSausage het volgende:
Stoppen stoppen stoppen
Ik ben niet aan het soppen
Ik ga jullie ook niet foppen
Ik moet nu echt gaan slapen
En start nu met het tellen van schapen
Die mijn droomboot willen kapen
Gelukkig zijn jullie hier allemaal
Anders was het niks geworden, dit verhaal
Want GGMM gaat nu met een schaap aan de haal
Terwijl Oerbeer hem stiekem best knijpt
Zien we hoe Dalando zich aan een schaap vergrijpt
En zichzelf daarna in slaapt ***pt (BAH BAH)
Dan komen heldinnen Marokkaansekip en coban
Die spelen tikkertje met een aantal schapen, "pak me dan!"
Daarna belanden al die schapen lekker in de pan
Als laatst komen de krijgers Stokstaart en Hooidraad
Waarvan er één al met een scheermes klaarstaat
Alle schapen schreeuwen het uit van angst, wat een geblaat
Zo, de schapen zijn weg, het is over met de pret.
Dit is het einde van dit gedicht, het past ook maar net.
Nu ga ik alleen ook echt maar eens naar bed.Trusten
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
veemarktquote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst even rondkijken en dan uitkiezen.
Mja, ze praten zich een weg door de sketches die ze maken ja, blijf het wel briljant vinden.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat nog het concept met die twee op de bank? Zo ja dan hoef ik het niet te zien
Fort Minor - Where'd you goquote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
Omggg ik weet deze hoe heet het ook alweeer
Ik kan niet, ik heb school.quote:Op zondag 18 september 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zie jullie morgen op de kippenmarkt
Hebben ze ook MarrokkaanseKippen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zie jullie morgen op de kippenmarkt
Vast welquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hebben ze ook MarrokkaanseKippen?
Ik wil je wel masseren, lieverd.quote:
Echt he.quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die neit spijbelen om naar de kippenmarkt te gaan
Hoe oud is je broertje?quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Haters. Ik vraag wel broertje of hij oprug wlit lopen
Ja hahahaquote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aight wist je nog
machette
:")_!_!_
kinderarbeidquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Haters. Ik vraag wel broertje of hij oprug wlit lopen
Charmant.quote:
:S:Squote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
Een kip voor dit topic:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
Een kip voor dit topic:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Bieechieeeeeequote:
Ik vind mezelf ook wel het toonbeeld van leiding gevenquote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed advies. Jij zou presidente moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met een kalender voor etenquote:
Nee man. Dan moet je je volvreten in hostiesquote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
zondag kerkdag toch, dan ga je geen pizza eten
Zondag rustdag.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
zondag kerkdag toch, dan ga je geen pizza eten
quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen met een kalender voor etenHoe bekrompen ben je dan, als alles al vast staat qua eten...
quote:
NU HEB IK WEER HONGEEEERquote:
Ja, en vrijdag patatdag.quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen met een kalender voor etenHoe bekrompen ben je dan, als alles al vast staat qua eten...
Die eerste. Als un Fransman.quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BOUDIBOU
hoe spreek je je naam uit
boediboe
of bauwdibauw
spa blauwquote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BOUDIBOU
boediboe
of bauwdibauw
Ik ben al weer klaarquote:
De eerste lijkt net diaree over kip, die laatstequote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ben je...een baauwdibaauw of een treurik figuur. "quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BOUDIBOU
boediboe
of bauwdibauw
DUS DAT IS EEN WOORD?quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
"Ben je...een baauwdibaauw of een treurik figuur. "
Dus niet op zijn frans nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |