Allebei niet. Gewoon mooie billen. Niet te groot, niet te plat.quote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook liever voor een dikbil dan een plat aziatenkontje?
Zeg ik toch nietquote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom perse meisje met hoofddoek willen hosselen?
Damn, ik hou echt van die dikke billen zeg. Brazilië.quote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Allebei niet. Gewoon mooie billen. Niet te groot, niet te plat.
Of gewoon schattige kontjes.quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Damn, ik hou echt van die dikke billen zeg. Brazilië.![]()
Helemaal zoals ze ermee kunnen schudden zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Helemaal zoals ze ermee kunnen schudden zeker?
Tussen Braziliaanse billen en ghettobooties zit nog een verschil.quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je dik vindt
watquote:
hij heeft voor het eerst z'n tanden gepoetst?quote:
Inderdaad, dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 18 september 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus als je zit, kijk je op iedereen neer?
Geen aanrader als je net iets aan het eten bentquote:
Same.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen aanrader als je net iets aan het eten bent
Eten achter je computer.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achter je pc eten ?quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snack alleen achter mijn computer.
snacken/eten, wat is die differencequote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snack alleen achter mijn computer.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat een kutwoord, snacken
snekken
Weet ik veel, dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achter je pc eten ?
Ik wil niet weten hoe jij die filmpjes allemaal vindquote:
Bij snacken heb ik niet een bord vol warm eten.quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
snacken/eten, wat is die difference
sowieso kid cudiquote:
Steeds als hij zo'n filmpje post zie ik dat lachende hoofd van hem voor mequote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij die filmpjes allemaal vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |