quote:Op maandag 19 december 2011 17:26 schreef Norrage het volgende:
3voor12 nu ook. James Blake het album van het jaar daar...
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45414030
Ja vorig jaar zaten er wel wat platen aan te komen die interessant waren maar nu weet ik het even niet. Ok, Bruce komt wss met een nieuwe (maar dat vind ik niet bepaald positief ben ik bangquote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef Arn0 het volgende:
Ik kijk iig halsreikend uit naar nieuwe albums van The National, The Courteeners, The xx, Miles Kane en Noel Gallagher. Verder weet ik het zo niet echt qua releasedata maar er zal nog wel veel moois uitkomen, al wordt het (in mijn ogen) moeilijk om 2011 te overtreffen.
Verder ongetwijfeld nog heel wat concerten in het voorjaar / najaar. Het wordt weer een duur jaar merk ik zo al
word ik nou niet bepaald blij vanquote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef Z het volgende:
• Leonard Cohen
• Islands
• Lower Dens
• The Men
• The XX
• The Walkmen
• Madlib en Freddie Gibbs
• ...
Ja shit, daar had ik bij moeten zijn die avond. En ik deel jouw mening trouwens... Mossquote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef ranja het volgende:
Op Excelsior in elk geval nieuwe Hospital Bombers, The Kik (nederlandstalig!) en Moss.
Deze 3 bands speelden afgelopen vrijdag in de Helling nummers van hun toekomstige platen.
Hospital Bombers klonk weer als vanouds, goed dus.
The Kik, nederlandstalig dus maar nog steeds (mersey)beat.
Moss vond ik helemaal niks aan, nog minder dan eerder.
Tsjaquote:
Aah daar zat ik op te wachtenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef DeMessias het volgende:
Pitchfork geeft ook een uitgebreid overzicht van nieuwe releases:
http://www.pitchfork.com/(...)o-upcoming-releases/
Ze zouden in 2010 al begonnen zijn met de opnames/het schrijven van een nieuw album. Maar daarna niets meer over gehoord.quote:
hoop rereleases en singles staan er ook bij.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
Wat ik voorlopig zie is nog steeds niet opwindend
Staat al niet meer op de luisterpaalquote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe Blaudzun staat op de Luisterpaal. Klinkt erg Arcade Fire, maar wel goed op zich. Weer duidelijk vooruitgegaan t.o.v. vorige albums. Nieuwe Andrew Bird kan ik ook al naar uit kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |