Het niet onaardige Shake It Out zeggen ze.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Interessant genoeg geeft Humo (waarmee ik het bijna altijd eens mee ben) ze maar één ster, wat wel erg laag is.. Heb het album zelf nog niet beluisterd.
http://www.humo.be/cd-rev(...)-machine-ceremonials
Jepquote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef Norrage het volgende:
Waarom ga je niet zelf wat vroeger om dan gewoon boven te gaan zitten? Of is het heel veel pijn?
Ik luister het nu nog eens, en tsja, het is denk ik live wel leuk en zo hoor...Maar het is gewoon één grote instrumentale bak herrie. Ik vond de wat subtielere, in ieder geval melodieuzere, liedjes van het vorige album het beste.quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het niet onaardige Shake It Out zeggen ze.Zo ongeveer het beste nummer van 2011 als je het mij vraagt. Verder noemen ze Breaking Down, dat vind ik juist een van de mindere nummers op deze plaat.
Maar ach, zoveel mensen, zoveel verschillende meningen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Hamsik het volgende:
Zijn er al mensen die het nieuwe album van Birdy gehoord hebben? Ma-gisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Mute geldt wel als indie label volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef Hamsik het volgende:
Haha nee, M83 wat hier eerder beschreven is is zeker wel indie :S
Wat vond je van Okkervil?quote:Op maandag 28 november 2011 09:37 schreef Norrage het volgende:
Fantastische band op LeGuessWho...Ik heb het gemist zelf, maar ik ben het gaan luisteren en ben toch wel erg aan het balen dat ik na hoogtepunt van LGW Okkervil River naar huis ben gegaan![]()
Suuns heb ik het dus over. Een mix van krautrock, psychedelisch en electro oftewel ik heb geen idee wat het te noemen maar het is geniaal
Zie het Okkervil topicquote:
Die cd is wel geniaal. Jammer dat ik ze niet heb kunnen zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:50 schreef kciR het volgende:
Gisteren alvast in de kerststemming gekomen bij het optreden van Smith & Burrows in Den Haag (hun allereerste). Dat is een kerstprojectje van de zanger van de Editors en de ex-drummer van Razorlight. Erg nice! Ik was vooral positief verrast door Andy Burrows.
De nummers waren voornamelijk covers (zoals Wonderful Life en Only You), vier zelfgeschreven nummers en 2x Editors (Pappillion, Room On Fire) en 2x Razorlight (America, Before I Fall To Pieces). TopavondDe plaat komt de 28e, zeker een aanrader.
Checkquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iedereen die Nicolas Jaar e.d. goed vinden moeten die plaat van Sepalcure ook echt uitchecken.
Mjah...heb er wat nummers van in mijn favo-playlist, maar echt bekoren doet het me nietquote:
Ik vind het nieuwe album wel gaafquote:Op maandag 5 december 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Check
[..]
Mjah...heb er wat nummers van in mijn favo-playlist, maar echt bekoren doet het me niet
Heb er een gedeelte van geluisterd...maar ik ben niet echt onder de indruk. Klinkt gewoon als wat bliepjes en het komt op mij over als een wat simpele rustige house/dance plaat...Niks vergeleken met Nicolas Jaar...maar goed, ik heb het tijdens werk een beetje geluisterd. Ik ga het nog wat meer prberen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Laat weten wat je ervan vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |