Ik ga alquote:Op maandag 14 november 2011 13:26 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond My Morning Jacket in Paradiso, maar ik heb mijn rug verrekt. Is er een indie-fokker die, voor een leuk prijsje, graag zou willen gaan vanavond?
Verschrikkelijk is hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Hamsik het volgende:
Iemand de nieuwe Florence and the Machine al gehoord? Meesterlijk album!
quote:
Echt? Vond je de vorige ook verschrikkelijk? Ik heb er nog niet geluisterd, vanavond maar eens doen.quote:
De vorige stond zelfs in mijn top 5 van het jaarlijstje! Deze...mjah...misschien toch eens opnieuw luisteren als jullie het zo goed vinden?quote:Op maandag 14 november 2011 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Echt? Vond je de vorige ook verschrikkelijk? Ik heb er nog niet geluisterd, vanavond maar eens doen.
misschien maar doen, de nummers kunnen bij een eerste luisterbeurt nogal veel op elkaar lijkenquote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
De vorige stond zelfs in mijn top 5 van het jaarlijstje! Deze...mjah...misschien toch eens opnieuw luisteren als jullie het zo goed vinden?
Ik heb hem überhaupt nog niet geluisterd en heb er dus nog geen mening over.quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
De vorige stond zelfs in mijn top 5 van het jaarlijstje! Deze...mjah...misschien toch eens opnieuw luisteren als jullie het zo goed vinden?
Klopt, eerste luisterbeurt vond ik veel nummers op elkaar lijken en vond ik alleen de eerste drie nummers goed, ondertussen vind ik bijna alle nummers geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
misschien maar doen, de nummers kunnen bij een eerste luisterbeurt nogal veel op elkaar lijken
Dat heb ik bijna altijd, daarom luister ik een album dat ik echt wil proberen ook altijd twee keer. Vaak zit er bij de eerste nummers ook wel één of meerdere nummers die je al eerder gehoord hebt (als single). Daarom zullen die wel beter blijven hangenquote:Op maandag 14 november 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, eerste luisterbeurt vond ik veel nummers op elkaar lijken en vond ik alleen de eerste drie nummers goed, ondertussen vind ik bijna alle nummers geweldig.
Interessant genoeg geeft Humo (waarmee ik het bijna altijd eens mee ben) ze maar één ster, wat wel erg laag is.. Heb het album zelf nog niet beluisterd.quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Geweldig album, die van Florence. krijgt ook veel vijf-sterren recensies (voor zover dat een indicatie geeft tegenwoordig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |