SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
This isn't even my final form.
LOOL. Wel terecht hoor, modereren is daaraan toe, maar hij hing zelf de racist uit.quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL
Computerprobleem is geen mod meer op de FP
Mission accomplished
Dat had-ie al, hij denkt echt dat hier Turken zitten die zich daar druk om gaan maken.quote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En hij is boos. Hij heeft avatar met vlag van Griekenland, Israël etc
+1, turkse vrouwen in ons wijk gatheren van tijd tot tijd en dan wordt er altijd kisir gemaaktquote:
cigkofte, icli kofte, allerlei dingen waar ik het niet mee heb man. hoezo hebben ze het gewoon niet gehouden bij normaal kofte?quote:Niet bedoeld voor ekte mannen. Ekte mannen eten hete Cigkofte!! Met sla en ayran erbij
Brocoli is heerlijkquote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Tomaat kun je, net als broccoli en blauwe bessen, in de categorie 'behoorlijk gezond' plaatsen.
Kısırquote:Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Che_ het volgende:
Wat is kisir precies? Rijst, tomatenpuree en paprika?
Cigköftequote:Op zondag 18 september 2011 18:15 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
+1, turkse vrouwen in ons wijk gatheren van tijd tot tijd en dan wordt er altijd kisir gemaakt
[..]
cigkofte, icli kofte, allerlei dingen waar ik het niet mee heb man. hoezo hebben ze het gewoon niet gehouden bij normaal kofte?
toch wel kip hoop ik, koe is onwijs heavy manquote:Op zondag 18 september 2011 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga zometeen ciger eten
Ja weer
Vind het ook lekker, but then, ik lust echt bijna alles. Blauwe bessen ben ik echt gek op, maar die zijn behoorlijk duur. We hebben met mijn vriendin nu een struikje in mijn ouders' tuin geplant, hopelijk kunnen we binnen een paar jaar gratis blauwe bessen eten. Alles wat goed voor je is, is duur.quote:Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef Julis het volgende:
TT.
[..]
Brocoli is heerlijk. Dat van de blauwe bessen wist ik niet, maar ze zijn dus blijkbaar ook behoorlijk gezond. Blauwe bessen. Klinkt gezond.
Koe natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 18:18 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
toch wel kip hoop ik, koe is onwijs heavy man
de laatste keer dat ik pirzola heb gegeten was in birbey in amsterdam, heerlijkquote:Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Cigköfte
Içli köfte
Normale köfte (van de mangal in de bergen van Bolu)
Maar: pirzola van de mangal met kekik![]()
![]()
Orgaanvlees (lever, kippenhartjes) met grof gesneden uien bakken, dat vind ik altijd een goede combinatie. Gewoon simpel houden, het heeft al heel veel smaak van zichzelf.quote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Koe natuurlijk
Heerlijk gekruid
Ja, hetzelfde hier. Ik lust ook echt bijna alles. Daar ben ik niet zo kieskeurig in. Beter zo'n struik. Dan weet je tenminste dat er niets erin is gespoten. Heeft zo'n struikje veel licht nodig? Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind het ook lekker, but then, ik lust echt bijna alles. Blauwe bessen ben ik echt gek op, maar die zijn behoorlijk duur. We hebben met mijn vriendin nu een struikje in mijn ouders' tuin geplant, hopelijk kunnen we binnen een paar jaar gratis blauwe bessen eten. Alles wat goed voor je is, is duur.
quote:... De Amerikaanse bosbes is heel geschikt voor kleine tuinen. Hij wordt weliswaar nogal breed, maar laat zich makkelijk snoeien. De bessen rijpen van juni tot september, afhankelijk van de soort. Ga je altijd in juli op vakantie, dan neem je dus een soort die wat later rijpt. Eén struik levert 4 tot 8 kilo bessen op – omgerekend in geld hebben we het dan over honderd euro! Jammer alleen dat vogels ook dol zijn op de bessen en er meestal eerder bij zijn. Maar goed, daar zijn vogelnetten voor uitgevonden.
Van blauwe bessenstruiken wordt gezegd dat ze in de schaduw moeten staan, omdat het bosplanten zijn. Geloof het maar niet en zet de struik op een zonnige plek, dan worden de bessen groter. Plant hem in zure, humusrijke (zand)grond en meng de uitgegraven grond voor ongeveer de helft met turfmolm.
Trouw.nl
nog een paar weken terug gegeten, ik wist alleen niet dat het koc yumurtasi als naam had, ik dacht altijd dat het "ballen" wasquote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Orgaanvlees (lever, kippenhartjes) met grof gesneden uien bakken, dat vind ik altijd een goede combinatie. Gewoon simpel houden, het heeft al heel veel smaak van zichzelf.
Over orgaanvlees gesproken, iemand wel eens koç yumurtasi gehad?
Zeker weten dat hij een paar traantjes heeft gelaten. Met veel woede, haat en ongeloof achter zijn pc nu hahaha.quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL
Mission accomplished
Zo een partijdige mod heb ik nog nooit meegemaakt, sjezus.quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij een paar traantjes heeft gelaten. Met veel woede, haat en ongeloof achter zijn pc nu hahaha.
Inderdaad, hij staat bij ons wel in de halfschaduw omdat we ernaast nog een kersen- en vijgenboom hebben geplant.quote:
Ik vond het wel wat weghebben van kip, heel zacht en neutraal, maar toch wel meer smaak.quote:Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
nog een paar weken terug gegeten, ik wist alleen niet dat het koc yumurtasi als naam had, ik dacht altijd dat het "ballen" wasis wel een beleefder naam idd, bij het vragen in de slager zeiden we dan ook altijd "zouden we een paar van deze mogen" en wezen we het aan
is wel onwijs zacht en lekker. maar het heeft toch een rare nasmaak vind ik, misschien omdat ik weet wat ik precies eet
Ik ook niet, maar van wie ben jij een kloon btw ?quote:Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Caratacus het volgende:
Zo een partijdige mod heb ik nog nooit meegemaakt, sjezus.
Sowieso dat ie dat is geworden. Checken ze geen geschiedenis ofzo. Op die manier kan zelfs landysh administrator worden.quote:Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Zo een partijdige mod heb ik nog nooit meegemaakt, sjezus.
Van niemand. Heb me speciaal geregistreerd toen ik die debiele reacties las in dat ene nieuwsitempje over Turkije.quote:Op zondag 18 september 2011 18:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van wie ben jij een kloon btw ?
Waar was je man, ik had graag wat strakke oneliners van jou gezien.quote:Op zondag 18 september 2011 18:47 schreef Weissman het volgende:
Ik lees net die discussie in het vorige deel.
Priceless
Ik niet eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar was je man, ik had graag wat strakke oneliners van jou gezien.
Turkse gerechten waaraan andere sauzen dan salça of yoghurt toegevoegd wordt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:12 schreef Ayca het volgende:
Kisir met een beetje hete curry, ook lekker.
Whehehe!quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL
Mission accomplished
In jouw geval: http://fok.nl/gm/spytool.php?type=over&users=Caratacus&spy=1.quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef Caratacus het volgende:
hoe kun je snel en eenvoudig je reacties checken waar je deze hebt achtergelaten en/of erop is gereageerd bijv. middels een quote..
Over het algemeen ben ik het hier wel mee eensch, maar voor curry maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse gerechten waaraan andere sauzen dan salça of yoghurt toegevoegd wordt.
En je eigen posts een kleurtje geven.quote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
In jouw geval: http://fok.nl/gm/spytool.php?type=over&users=Caratacus&spy=1.
Wat ik nog erger vind is als ze het in Turkije doen. Vieze mayo en ketçap bij je pide bahquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het hier wel mee eensch, maar voor curry maak ik een uitzondering.
Serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind is als ze het in Turkije doen. Vieze mayo en ketçap bij je pide bah
Pertinent onwaar, derhalve verworpen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:52 schreef Caratacus het volgende:
Van niemand. Heb me speciaal geregistreerd toen ik die debiele reacties las in dat ene nieuwsitempje over Turkije.
Ik meng me liever niet in discussies die overlopen van onwetendheid en misplaatste haat.quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef Levolution het volgende:
Waar was je man, ik had graag wat strakke oneliners van jou gezien.
Kusje op je neusquote:
QFTquote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Levolution het volgende:
Turkse gerechten waaraan andere sauzen dan salça of yoghurt toegevoegd wordt.
Meh, pindasaus of belgische mayonaise.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef zarGon het volgende:
Mayo en ketchup bij de patat, mét uien..
quote:
Kalfskroketquote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Broodje halal rundvleeskroket met mosterd!
Zeker doen! Een kroket is juist lekker van binnen. En dan de knapperige buitenkant.quote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef zarGon het volgende:
Of nja, ik heb het tot nu toe maar één keer geprobeerd te eten. Aardappelkroket en dergelijke zijn wél lekker, dus een kipkroket zou ook wel lekker moeten zijn. Binnenkort maar eens nogmaals proberen.
arme jongen, waarom eigenlijk? is daar officieel iets over gezegd?quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL
Mission accomplished
bron? en wat heeft het vermeende omkopen van wie dan ook door fener hiermee te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef Caratacus het volgende:
Waarom? Omdat ie keihard faalt als mod. Zwáár partijdig. Nog partijdiger dan al die omgekochte scheidsrechters in wedstrijden van Fener.
Turken op de FP die antisemitisch zijnquote:Op zondag 18 september 2011 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
bron? en wat heeft het vermeende omkopen van wie dan ook door fener hiermee te maken?
Goede vraag. Maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat het te maken heeft met zijn faalaanpak in de bovengenoemde links.quote:Op zondag 18 september 2011 23:00 schreef Slayage het volgende:
maar wie zegt dat dat de reden is dat ie niet meer mod is?
Daar zou ik voor zijn, bazige felle vrouwen vijzelen mijn humeur op.quote:Op zondag 18 september 2011 18:52 schreef Che_ het volgende:
Op die manier kan zelfs landysh administrator worden.
Gatver. Weetje hoe vies dat is. Kan je net zo goed varken eten.quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef zarGon het volgende:
Kroket kan ik dus echt niet vreten, de binnenkant vind ik maar 'ranzig'. Geef mij maar een frikandel.
Frikandel = paardenvlees =quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gatver. Weetje hoe vies dat is. Kan je net zo goed varken eten.
Frikandellen en kroketten van Anur zijn zeer goed binnen te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Varken is goed te eten, alleen vermijd ik het zoveel mogelijk vanwege het hoge cholesterolgehalte.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wijf.quote:
Inderdaad het was maar een vaag verhaal trouwens!quote:Op maandag 19 september 2011 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat wijf.19 jaar en dan heel impulsief met zo'n gladde hoteleigenaar trouwen.
Komt wel veel voor, vorige week nog die kerel op TV met die pub en zijn Nederlandse vrouwtjequote:Op maandag 19 september 2011 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt wel veel voor, vorige week nog die kerel op TV met die pub en zijn Nederlandse vrouwtje
Het is tegenwoordig mode hoor onder de Turken; trouwen op vroege leeftijd. Hier vliegen ze over de toonbank vanaf 19 jaarquote:Op maandag 19 september 2011 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dat terwijl papa zo'n slappe Nederlandse getemde lieverd isquote:Op maandag 19 september 2011 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die naïeve wijven voor Turkse mannen vallen, lekker dominant, mannelijk en exotisch natuurlijk.
Je zou denken dat het alleen maar hoger word.quote:Op maandag 19 september 2011 01:16 schreef o.la het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mode hoor onder de Turken; trouwen op vroege leeftijd. Hier vliegen ze over de toonbank vanaf 19 jaar
Of gaat het hier om een NLer?
Klopt ook, volgens mij willen de dames legaal aan de seks en de mannen, tja, meeste die op die leeftijd trouwen blijven gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 01:16 schreef o.la het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mode hoor onder de Turken; trouwen op vroege leeftijd. Hier vliegen ze over de toonbank vanaf 19 jaar
Of gaat het hier om een NLer?
wijze woorden dude, ik heb vandaag bv weer veel te lang in mn nest gelegen en heb nou onwijs veel pijn in mijn onderrugquote:Op maandag 19 september 2011 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Lui zijn is ook hard werken, je kan er verdomde moe van worden is mijn ervaring.
Hmpf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.cnnturk.com/20(...)/629899.0/index.html
Ik kan de reacties op de fok frontpage al voorspellen .quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.cnnturk.com/20(...)/629899.0/index.html
De fipo was "Islam is vredequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik kan de reacties op de fok frontpage al voorspellen .
Ach de Turkije berichten op de FP gaan nergens meer over. In de eerste tien posts zal vast Israël, Armenië, de EU, Amerika, Hamas etc. al geroepen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De fipo was "Islam is vrede".
Mja.
Met je PC kan je ook eigenlijk veel meer dan alleen surfenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef Ayca het volgende:
Ik kwam er vrij laat achter dat er überhaupt een frontpage was, denk na een jaar na registratie ofzo.Maar nooit echt boeiend gevonden.
Weet ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met je PC kan je ook eigenlijk veel meer dan alleen surfen
Ik wissel ook speeksel uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Het uitwisselen van kennis gaat gestaag door zie ik, puik!
Jij mag mijn speeksel hebben, maar die van jou hoef ik niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook speeksel met jou uitwisselen. (no homo)
01-2010 bedoel je toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Doler12 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt op 01-2009? Bijna 30.000 berichten!![]()
[ afbeelding ]
Ooow wacht 01-2010 bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
01-2010 bedoel je toch?
Iedereen was aanwezig.
Febe Turkiye Kupasini almisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 20:14:12 ]![]()
... Nederlands?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
En waar doel je nu op? Het is vaak genoeg aangegeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
Ja, graag weissman. Had ff een topicreport aangemaakt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
gvdvraag ik mijn moeder aardappel en vis te maken voor avondeten, zelfs speciaal gehaald. zegt ze ja. is het nu pas klaar, missen de aardappelen. moet ik vis met wit brood eten wat totaal niet bij het cutten hoort (overigens had ik laatst om 4 uur gegeten dus heb gewoon 4.5 uur niks gegeten, ook lekker voor de cut
zoiezo om half 9 avond eten
![]()
) en gaat ook nog is de sportschool waar ik train om 10 uur dicht. dus ik ga zo trainen terwijl ik net gegeten heb. zal wel leuk worden keer op keer mijn avondeten opnieuw moeten slikken.
where are dem turkish girlz like dis at in the netherlands?![]()
Ik doel nergens op mijnheer, ik fake dat ik die topicreport heb aangemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En waar doel je nu op? Het is vaak genoeg aangegeven.
Er staat dat Fenerbahce turks kampioen is geworden.![]()
Hahahaha, de vrouwen begonnen met juichen toen Fener scoorde en bleven dat doen nadat de scheidsrechter het doelpunt annuleerde wegens buitenspel..
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 22:01:38 (Zin korter gemaakt.) ]![]()
Maar het was geen buitenspel, onterecht afgekeurd. Dus dames hadden gelijk, dus dames weten het beter dan jij..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef zarGon het volgende:
Hahahaha, de vrouwen begonnen met juichen toen Fener scoorde en bleven dat doen nadat de scheidsrechter het doelpunt annuleerde wegens buitenspel..
shame on you![]()
Whehehe, het artikel op pagina 6 in De Pers van vandaag. Niet de inhoud, maar het onderwerp zelf. Eén hele pagina.![]()
Weer een matigen grap, had beter van je verwacht viessmann.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaat over het niveau van het hedendaagse Turkse voetbal ondanks febe.![]()
Zolang jij mijn naam verkeerd blijft spellen, zal ik doorgaan met matige grappen over die ene club.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef xminator het volgende:
Weer een matigen grap, had beter van je verwacht viessmann.![]()
Je moet ook gewoon een andere ava nemen, deze huidige doet pijn aan mn ogen, iets met rood en bijvoorbeeld geel zou veel beter zijn.![]()
Die ene club is wel den grootste club van Turkije!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zolang jij mijn naam verkeerd blijft spellen, zal ik doorgaan met matige grappen over die ene club.![]()
Hihiha, straks word je voorde 5e x natgeregend :pquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Ayca het volgende:
Je moet ook gewoon een andere ava nemen, deze huidige doet pijn aan mn ogen, iets met rood en bijvoorbeeld geel zou veel beter zijn.
Dames en hern ik stap zo in het vliegtuig naar milano. Moge god met jullie zijn .![]()
Denk het eigenlijk wel, moet nog naar huis fietsen zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihiha, straks word je voorde 5e x natgeregend :p
Dames en hern ik stap zo in het vliegtuig naar milano. Moge god met jullie zijn .
Vakantie? Veel plezier!![]()
![]()
Turken en hun drang naar bir.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef xminator het volgende:
Die ene club is wel den grootste club van Turkije!!!![]()
-Heeft iedereen o.a. wel gelezen toch?-
Anders vraag je het maar..
[ Bericht 94% gewijzigd door Turquaz52 op 21-09-2011 21:44:57 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Neem contact op met je reclassering en met de Turkse ambassade? En weet je zeker dat je deze info openbaar op het internet wilt?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je mag het land toch wel verlaten ?
Zo ja, naar TR gaan met een NL'se paspoort en turkse nufus cuzdani. Niks aan het handje. Zeggen dat je geen Turkse paspoort hebt. (Zullen ze waarschijnlijk niet vragen, maar voor de zekerheid)![]()
Ja en nee..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Neem contact op met je reclassering en met de Turkse ambassade? En weet je zeker dat je deze info openbaar op het internet wilt?
Ik verwijder het wel na een paar posts denk ik..Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Ik heb geen idee hoe of wat. Die regelingen hebben de neiging om zo nu en dan te veranderen. Ik denk dat je het beste bij het Turkse consulaat langs kunt gaan om het na te vragen. Dan heb je in ieder geval ook zekerheid. Maar goed, misschien dat een andere Turkse FOK!ker je wel met enige zekerheid kan helpen. We wachten af.
In ieder geval sterkte met je opa. Hopelijk komt hij er bovenop.![]()
Je hebt geen brief ontvangen uit Turkije waarin stond dat je werd opgeroepen en/of je hebt je dienstplicht niet uitgesteld?
Raadpleeg zoals hierboven al is gezegd het Turkse consulaat. Sterkte gewenst, IC klinkt serieus/ernstig.![]()
Dit, voor de rest wat ik eerder zei. Heb het zelf ook meerdere keren op die manier gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Check ook even met je reclassering of je wel weg mag, anders strand je wellicht op de luchthaven.![]()
Ik zal morgen ff de Consulaat bellen, is toch de ambassade of ben ik in de war?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Neem contact op met je reclassering en met de Turkse ambassade? En weet je zeker dat je deze info openbaar op het internet wilt?Insallah, ama het is best serieus geworden..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen idee hoe of wat. Die regelingen hebben de neiging om zo nu en dan te veranderen. Ik denk dat je het beste bij het Turkse consulaat langs kunt gaan om het na te vragen. Dan heb je in ieder geval ook zekerheid. Maar goed, misschien dat een andere Turkse FOK!ker je wel met enige zekerheid kan helpen. We wachten af.
In ieder geval sterkte met je opa. Hopelijk komt hij er bovenop.
5-6 jaar geleden kreeg hij uit het niets ineens een bloedprop in de hersenen waardoor hij aan de ene kant van zijn lichaam verlamd raakte, doktoren zeiden: 5-6 daagjes mensen hou jullie vast en regel alle zaken alvast..
5-6 jaar later leeft hij nogsteeds Allaha Sukur, maar hij is van de bed gevallen, overgegeven en doorgeslikt in zijn longen wat nou aangetast zijn door de zuur waardoor hij nou aan het apparaat hangt aan beademing.. Het is doodserieus iniedergeval..Zover ik het weet niet nee, ama toen in 2009 wouden ze me paspoort maar paar maanden velengen ivm dienstplicht, ama ik heb er nooit bij stilgestaan toen.. Me ouders hadden alles geregeld toen..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef zarGon het volgende:
Je hebt geen brief ontvangen uit Turkije waarin stond dat je werd opgeroepen en/of je hebt je dienstplicht niet uitgesteld?
Raadpleeg zoals hierboven al is gezegd het Turkse consulaat. Sterkte gewenst, IC klinkt serieus/ernstig.Als ik het van tevoren meldt, mocht ik het land verlaten.. Ik mag volgens mij wel gewoon naar Duitsland/Belgie.. (ik woon op 2km afstand van Duitsland)..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Check ook even met je reclassering of je wel weg mag, anders strand je wellicht op de luchthaven.Quote van Tjabbo:
Ik heb werkelijk geen verstand van deze zaken, maar wat betreft de dienstplicht; deze kun je uitstellen (wel een hoop papierwerk en bureaucratie zoals altijd bij de consulaat). Maar ik neem aan dat je snel naar Turkije wil.This isn't even my final form.![]()
Ik wil deze vrijdag al gaan tot volgende week zondag..Quote van Tjabbo:
Nee, geen ambassade. Je moet naar het consulaat. Je hebt er een in Rotterdam en een in Deventer.
http://www.tapu.nl/kk_700001.html
Je kan natuurlijk ook mailen, maar ik heb geen idee hoe snel en uitgebreid ze daar op reageren.![]()
http://www.turkishconsulate.nl/.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, geen ambassade. Je moet naar het consulaat. Je hebt er een in Rotterdam en een in Deventer.
http://www.tapu.nl/kk_700001.html
Je kan natuurlijk ook mailen, maar ik heb geen idee hoe snel en uitgebreid ze daar op reageren.![]()
leger verhaal zou ik niet weten, maar om turkije binnen te komen heb je geen turkse paspoort nodig, ik heb mn nufus laten zien en mn nederlandse idkaart, de beambte heeft niet eens gekeken naar mn turkse paspoort, hij heeft de idkaart ingevoerd in het systeem ofzo en ik kreeg een klein briefje met een stempel, die ik dan weer moest laten zien bij vertrek uit turkijeIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
En ipv ID kaart, kan dat dan ook met paspoort (denk het wel toch?).. Ik heb een rijbewijs (B) ipv. ID kaart vandaar...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Slayage het volgende:
leger verhaal zou ik niet weten, maar om turkije binnen te komen heb je geen turkse paspoort nodig, ik heb mn nufus laten zien en mn nederlandse idkaart, de beambte heeft niet eens gekeken naar mn turkse paspoort, hij heeft de idkaart ingevoerd in het systeem ofzo en ik kreeg een klein briefje met een stempel, die ik dan weer moest laten zien bij vertrek uit turkijeQuote van Tjabbo:
je zegt in je eerste post at je ook een id kaart hebt, een rijbewijs lijkt me sterk, gewoon morgen iig ff de consulaat bellenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ipv ID kaart, kan dat dan ook met paspoort (denk het wel toch?).. Ik heb een rijbewijs (B) ipv. ID kaart vandaar...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Sorry, ik was in de war omdat ik altijd mijn rbw als ID gebruik (uitgaan, politie, reclassering etc..)quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
je zegt in je eerste post at je ook een id kaart hebt, een rijbewijs lijkt me sterk, gewoon morgen iig ff de consulaat bellenQuote van Tjabbo:
Alles leuk en aardig, maar we gaan er geen heksenjacht van maken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ja joh, laat die jongen lekker dromen over zijn vrije koerdistan niets mis meequote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Alles leuk en aardig, maar we gaan er geen heksenjacht van maken.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
dude, niemand neemt de discussie op FP serieusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die computerprobleemZegt echt veel over het niveau op de FP
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
gemist, maar die wil ik nog wel checkenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hebben jullie trouwens die roast van Charlie Sheen gezien?Zit harde shit tussen
-Rabia Al-Basri![]()
Maandag op Comedy Central volgens mij, zal wel met NL ondertiteling zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
gemist, maar die wil ik nog wel checken![]()
![]()
As I said, niet met consulaat of ambassade bellen of praten want die zullen eisen dat je je Turkse paspoort moet verlengen, en geloof me; in jou geval gaat dat te veel gezeik met zich meebrengen wat je nu helemaal niet kan gebruiken. Doe dat liever als je terug bent.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil deze vrijdag al gaan tot volgende week zondag..
Met NL'se paspoort en turkse nufus kagidi inchecken. That's it. Turkse paspoort niet laten zien. Nergens.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 08:55:40 ]![]()
Ahahahaha, Arya heeft Turks bloed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef AryaMehr het volgende:
Verdomme, krijg ik vandaag te horen dat mijn opa eigenlijk Qashqai is.
Ahahahahaha!!!.
![]()
Dat is toch een wagen van Nissan?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef AryaMehr het volgende:
Verdomme, krijg ik vandaag te horen dat mijn opa eigenlijk Qashqai is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef AryaMehr het volgende:
Verdomme, krijg ik vandaag te horen dat mijn opa eigenlijk Qashqai is.
Mijne was een 7-serie.![]()
Doe ik ook af en toe.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:27 schreef zarGon het volgende:
Mensen die met patat in de trein stappen..
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Euh als ik van mijn werk naar huis ga. Net voor de spits. Maar ik eet alleen patat als ik honger heb, niet als ik trek heb.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in de spits? Ja, ik doe het ook weleens, maar alleen als ik er niemand mee lastig val.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mayo+curry of alleen mayo. Afhankelijk waarin ik trek heb.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Curry? WHYYYYY??!??!!!?!
En waarom geen uien, hm? Hm? HM?!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 17:52:55 ]![]()
Ja, tuurlijk met uien.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef zarGon het volgende:
Curry? WHYYYYY??!??!!!?!
En waarom geen uien, hm? Hm? HM?!
En curry omdat het lekker is
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef zarGon het volgende:
Curry? WHYYYYY??!??!!!?!
En waarom geen uien, hm? Hm? HM?!.
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk met uien.
En curry omdat het lekker is. Onder andere door jou wordt er overal - als je het niet tijdig zelf aangeeft - curry geleverd. Patatje speciaal hoort met ketchup.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 18:06:47 ]![]()
Ik zeg altijd speciaal met curry, want standaard is met ketchup. Bij de smullers dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:05 schreef zarGon het volgende:
}
[..]
:|. Onder andere door jou wordt er overal - als je het niet tijdig zelf aangeeft - curry geleverd. Patatje speciaal hoort met ketchup.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Net aangekomen op Den Haag Centraal. Was er geen Smullers op dat station? Ik wil het vragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd speciaal met curry, want standaard is met ketchup. Bij de smullers dan.![]()
Nou, de vriendelijke man begon te lachen. Kiosk verkoopt geen patat.quote:. Maar ik kreeg wel een routebeschrijving voor Smullers.
![]()
Bedankt voor je verhaal, dit had ik nou echt altijd al willen weten. Het heeft me jaren beziggehouden.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef zarGon het volgende:
Nou, de vriendelijke man begon te lachen. Kiosk verkoopt geen patat.. Maar ik kreeg wel een routebeschrijving voor Smullers.
![]()
Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net aangekomen op Den Haag Centraal. Was er geen Smullers op dat station? Ik wil het vragen.![]()
Maargoed, eet smakelijk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Alleen gevraagd, niets besteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.![]()
Maargoed, eet smakelijk..
![]()
Klopt. Ze zijn allemaal mensen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef Weissman het volgende:
Ik zie het verschil tussen Grieken en Turken ook niet. Evenmin tussen Mocro's en Koerden.![]()
En waar twijfel je precies over?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar heb ik me twijfels over.![]()
Curry is kruidiger en sterker. Persoonlijk verpest dat de smaak van de rest.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:17 schreef Julis het volgende:
Ik weet niet eens het verschil tussen ketchup en curry. Ze zijn allebei rood.![]()
Ah zo. Ik moet eens opletten wat ik erop laat spuiten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Curry is kruidiger en sterker/scherper. Voor mij verpest dat de smaak van de rest.![]()
Afiyet olsunquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Ayca het volgende:
Net nasi gemaakt, veul lekkerder dan patat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme, editen duurt eeuwen. Curry is kruidiger en sterker/scherper. Voor mij verpest dat de smaak van de rest.![]()
Zeg dan gew pilavquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Ayca het volgende:
Net nasi gemaakt, veul lekkerder dan patat.mensen die denken dat ze hipper zijn als ze nasi zeggen
onzekere pubermeiden
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Afiyet olsun.
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bwhehehehe.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo. Ik moet eens opletten wat ik erop laat spuiten.!
![]()
Nasi is niet hetzelfde als pilav, vandaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg dan gew pilavmensen die denken dat ze hipper zijn als ze nasi zeggen
onzekere pubermeiden
![]()
![]()
Gastquote:Wat een bagger komt er soms uit je toetsenbord
Eet ze!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Ayca het volgende:
Net nasi gemaakt, veul lekkerder dan patat.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef zarGon het volgende:
Proef je het verschil tussen mayonaise en frietsaus wel?. Ehm.
![]()
Feestje gaat niet door op Vrijdag, ik moet gewoon mijn Dienstplicht verlengen, maar het maakt volgens mijn werkgever niet uit of het nou via Uitzendbureau is of via vast contract (gaat een beetje moeilijk als je gedetineerd bent)..
hmmm... kut.Quote van Tjabbo:
en nu?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Feestje gaat niet door op Vrijdag, ik moet gewoon mijn Dienstplicht verlengen, maar het maakt volgens mijn werkgever niet uit of het nou via Uitzendbureau is of via vast contract (gaat een beetje moeilijk als je gedetineerd bent)..
hmmm... kut.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hey, ben nieuw hier:$Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Er achteraan, ik ga gewoon naar de consulaat en dan verlengen indien mogelijk.. Hoop dat ik niets hoef te vertalen (door een Beëdigd vertaler).. Dan moet ik dat weer doen..quote:
pff denk dat ik nog wel een paar dagen hier in NL blijf..Quote van Tjabbo:
Vertalen? Waarom zou je?
Ga er maar vanuit dat je minstens een hele ochtend kwijt bent.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 21:48:36 ]![]()
Vertalen ivm. turkije ofzo.. Dunno..?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef zarGon het volgende:
Vertalen? Waarom zou je?
Ga er maar vanuit dat je minstens een hele ochtend kwijt bent.Quote van Tjabbo:
kimsin? nesin? nenin nesisin? kimlerdensin?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat je nodig hebt, kun je vinden op http://www.konsolosluk.gov.tr/nl/tr/Askerlik.aspx.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vertalen ivm. turkije ofzo.. Dunno..?
En dan één van deze punten (jij weet beter wat bij jou past):
• Erteleme başvurusu – İlk erteleme (Oturma veya Çalışma İznine Sahip Olanlar);
• Erteleme başvurusu – İkinci ve sonraki (Oturma ve Çalışma İznine Sahip Olanlar);
• Birden Fazla Tabiyetli Türk Vatandaşlarının Askerlik Ertelemeleri;
• Öğrenci Statüsünde Olanlar için Erteleme Başvurusu.
Denk aan pasfoto's en dergelijke. Als je ze op dat moment niet bij je hebt, duurt het alleen maar langer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 23:00:38 ]![]()
Wordt er weleens een product (gratis) uitgedeeld in het openbaar in Turkije? Zelf heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Kreeg net op Utrecht Centraal een Peijnenburg-koekje en vroeg het me dus af.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2011 08:21:26 ]![]()
Gierige Hollander!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:20 schreef zarGon het volgende:
Wordt er weleens een product (gratis) uitgedeeld in het openbaar in Turkije? Zelf heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Kreeg net op Utrecht Centraal een Peijnenburg-koekje en vroeg het me dus af.![]()
![]()
Sooo.. de naam is Jalequote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
kimsin? nesin? nenin nesisin? kimlerdensin?![]()
ook hallo!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nederlands aub.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
kimsin? nesin? nenin nesisin? kimlerdensin?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oh, ze hebben het al door. De website was gehackt door een Turk en was er een foto geplaatst van Erdoğan..
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2011 13:33:38 ]![]()
De birheid van Erdogan moest hersteld worden!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:33 schreef zarGon het volgende:
Oh, ze hebben het al door. De website was gehackt door een Turk en was er een foto geplaatst van Erdoğan..
![]()
![]()
Gratis kopje thee lan, daarna willen ze wel even met je in gesprek over de aankoop van een tapijtjequote:Op vrijdag 23 september 2011 08:20 schreef zarGon het volgende:
Wordt er weleens een product (gratis) uitgedeeld in het openbaar in Turkije? Zelf heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Kreeg net op Utrecht Centraal een Peijnenburg-koekje en vroeg het me dus af.![]()
![]()
Ik heb wel eens een gratis nazar boncuk gekregen.. maar als je dan wegloopt bedelen ze toch voor een lira.. :$Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Moge Bir met hem zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:47 schreef Doler12 het volgende:
De birheid van Erdogan moest hersteld worden!![]()
Is hier iemand met kids?:DWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Geert met een knuffelaap, wat een baasquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef Doler12 het volgende:
Erdogan is aanvallen door een man bij de VN?![]()
![]()
Ik kreeg een paar dagen geleden gratis Red Bull van een groepje Red Bull-meisjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:20 schreef zarGon het volgende:
Wordt er weleens een product (gratis) uitgedeeld in het openbaar in Turkije? Zelf heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Kreeg net op Utrecht Centraal een Peijnenburg-koekje en vroeg het me dus af..
Cool story, Hansel.![]()
Zijn ouders bijvoorbeeld. De ene keer hebben ze in het Iraanse keizerlijke leger gezeten, de andere keer bij de MEK en dan is opeens zijn vader stiekem van huis geslopen om zich aan te melden bij de Basij.quote:![]()
![]()
![]()
Dat zijn gewoon avontuurlijke lieden...quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zijn ouders bijvoorbeeld. De ene keer hebben ze in het Iraanse keizerlijke leger gezeten, de andere keer bij de MEK en dan is opeens zijn vader stiekem van huis geslopen om zich aan te melden bij de Basij.![]()
![]()
Goedemooorgen!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Haha ik kreeg ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:20 schreef zarGon het volgende:
Wordt er weleens een product (gratis) uitgedeeld in het openbaar in Turkije? Zelf heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Kreeg net op Utrecht Centraal een Peijnenburg-koekje en vroeg het me dus af.
In Turkije nooit meegemaakt, ze willen altijd geld.
Hayirli sabahlar iedereen btw.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Dat vraag ik me dus ook af, niet alleen in dit topic hoor. Het lijkt wel alsof er een blik newbies is opengetrokkenquote:![]()
![]()
Sorry bro, ik leef als een monnik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Levolution het volgende:
Mensen die op zaterdag voor 12 uur wakker worden.![]()
Je verwart zaterdag met zondag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Levolution het volgende:
Mensen die op zaterdag voor 12 uur wakker worden.![]()
Slapen word je beest van, je weet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry bro, ik leef als een monnik.This isn't even my final form.![]()
Ben gedwongen wakker gewordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Levolution het volgende:
Mensen die op zaterdag voor 12 uur wakker worden.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Wat een onzinquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doelde niet op uitgaan ofzo.
Uitgaan is voor Nederlanders.![]()
![]()
Ah, kan ook absoluut niet tegen geluid en/of licht tijdens het slapen.
Met hoeveel mensen zijn jullie thuis?![]()
7jullie?
Als ik slaap moet het donker zijn en stil en per se deken over mijn hoofd, zomer of niet
-Rabia Al-Basri![]()
7... damnquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:00 schreef coban het volgende:
7jullie?
Als ik slaap moet het donker zijn en stil en per se deken over mijn hoofd, zomer of nietHoe oud zijn je broertjes/zusjes? Hier 4, 1 broertje en ouders.
Deken over je hoofd lijkt me verstikkend, heb liever geen deken.En sowieso altijd raam open, deur dicht.
![]()
van 8 tot 24 haha. Is wel gezellig maar soms word ik wel gek door druktequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
7... damnHoe oud zijn je broertjes/zusjes? Hier 4, 1 broertje en ouders.
Deken over je hoofd lijkt me verstikkend, heb liever geen deken.En sowieso altijd raam open, deur dicht.
buyuksehir manisadan alir mi sizce? ik verlies altijd op de laatste game man. al meerdere keren honderden/duizenden euro's misgelopen omdat ik nét die laatste game niet had.
nice buyuksehir heeft zojuist gescoordnog 45 minuten surviven boys
![]()
![]()
Nee dat klopt, bir issiz adam calisan adamdan daha adam olabilir, want werk of positie zegt niks over of je man bent of niet..quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:56 schreef ezelbayraktar het volgende:
calismaklan ne yazikki adam olunmuyor bu ulkede lol, niet als student althans.
Quote van Tjabbo:
Kan iemand mij de clip of hele uitzending regelen van Omer Kadan? Ik zag hem aan het einde van dit filmpje:
Na 1:10...
hij is baasch.Quote van Tjabbo:
studentenleven is best wel hard man in nederland. onwijs beperkt. altijd keuzes overwegen. wij allochtonen fixen nog het een en ander zwart en via contacten enzo, je hebt een paar pietjes die fixen nog het een en ander puur omdat ze weten waar ze recht op hebben, weten waar ze moeten zijn en zoeken enzo. maar je moet niet denken aan een r8 terwijl je nog student bent. maar ik denk er eigenlijk nog best wel veel aan. ik heb in de afgelopen 2 jaar zo een vijfde van een r8, als student, weggegooid. voornamelijk aan uitgaan, eten, kleding.
aptal genclik.
dit jaar probeer ik van mijn fouten te leren en ben ik drukker als ooit. maandag ook even beginnen met verkopen via marktplaats en de week er op even beginnen met het opzoeken van veilingen. allemaal for the shake of "the audi r8"haha
wat zou het toch mooi zijn aankomen bij mijn school met een r8hahaha
bu ara, als buyuksehir nog 5 minuten volhoud ben ik 500 eurotjes rijker. als we realistisch zijn is dat maar 200 euro winst want ik heb dit maand best wat bets verloren.
en de goede zoon dat ik ben ga ik de helft van het geld dat ik win aan mijn vader geven, that's how we roll in our house. ik en mijn vader dan onder elkaar![]()
![]()
Jaa lekker je paps geld geven die je met gokken hebt gewonnen!Quote van Tjabbo:
hij is op de hoogte dat ik toto speel hatta bazen sigarenboerda felan olunca spelen we samenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaa lekker je paps geld geven die je met gokken hebt gewonnen!we hadden vandaag in duitsland ook gespeeld, onderweg naar nederland volgden we de wedstrijden via de radio maar helaas is dat volledig mis gegaan
ik zei tegen mn vader je krijg de helft hij zei nee doe maar in je spaarpot
ik ben nu een half procent dichterbij de audi r8. buyuksehir heeft 2-0 gewonnen
![]()
![]()
Wijs gesproken, maar het 'man-zijn' is ook iets wat relatief is en waar alleen neanderthalers waarde aan kunnen hechten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, bir issiz adam calisan adamdan daha adam olabilir, want werk of positie zegt niks over of je man bent of niet..
Ik zou nooit kunnen leven voor een ander. Ik hoef niet met een dikke auto naar de faculteit te rijden om de blikken van anderen te zien. Van status word ik niet gelukkig.This isn't even my final form.![]()
Hoi, Jale!quote:
en jou naam is?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
QFT.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:54 schreef Levolution het volgende:
Wijs gesproken, maar het 'man-zijn' is ook iets wat relatief is en waar alleen neanderthalers waarde aan kunnen hechten.
Ik zou nooit kunnen leven voor een ander. Van status word ik niet gelukkig.
Lang Leve Levo !!![]()
het leven in nederland is een en al status, slechts indruk maken op elkaar. of dit nu met een audi van 100 duizend is of met woorden en zinnen op een fora. elk klein beetje hoort ons ego te strelen en hierdoor ons bestaan te bewijzen. de drang naar sociale aandacht en contact is sterk bij de mens, het is een natuurlijk eigenschap/de bouw van de mens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wijs gesproken, maar het 'man-zijn' is ook iets wat relatief is en waar alleen neanderthalers waarde aan kunnen hechten.
Ik zou nooit kunnen leven voor een ander. Ik hoef niet met een dikke auto naar de faculteit te rijden om de blikken van anderen te zien. Van status word ik niet gelukkig.
het is dat je niet weg kan van hier, anders zou jou manier van denken prima zijn in andere landen. ook precies de reden waarom ik nu meteen terug zou keren naar turkije als ik over die capaciteit bezat.
if you're going to play the game play it good.![]()
Generaliseren is ook een kunst.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
het leven in nederland is een en al status, slechts indruk maken op elkaar.Sterk, maar niet onbeheersbaar.quote:of dit nu met een audi van 100 duizend is of met woorden en zinnen op een fora. elk klein beetje hoort ons ego te strelen en hierdoor ons bestaan te bewijzen. de drang naar sociale aandacht en contact is sterk bij de mens, het is een natuurlijk eigenschap/de bouw van de mens.Je hoeft niet weg te gaan om met bovengestaande mentaliteit te overleven.quote:het is dat je niet weg kan van hier, anders zou jou manier van denken prima zijn in andere landen.Age, si quid agisquote:if you're going to play the game play it good.![]()
![]()
Precies, dat de maatschappij op status draait betekent niet dat je je ernaar moet conformeren.
Natuurlijk zullen we hier en daar onbewust wat status wegpakken, maar ik ga niet werken/verdienen/in dikke auto's rijden om mezelf opzettelijk een status aan te meten.This isn't even my final form.![]()
ik ontken niet dat waarde hechten aan materialisme fout is, het zit niet eens in mijn natuur. maar je word eventueel geforceerd om uiteindelijk toe te geven ongeacht je aard. volgens mij hou je het mentaal niet lang vol indien je niet overschakelt naar het materialisme. uiteindelijk zul je instorten of toegeven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Generaliseren is ook een kunst.
[..]
Sterk, maar niet onbeheersbaar.
[..]
Je hoeft niet weg te gaan om met bovengestaande mentaliteit te overleven.
[..]
Age, si quid agis
en overleven en genieten van het leven zijn twee woorden apart, ik betwijfel dat iemand kiest voor overleven wanneer hij de mogelijkheid heeft om ook te genieten van het leven. relateer dit stuk tekst aan de eerste alinea en we hoeven niet te discussiëren over het genieten van het leven" met het geen dat je hebt.![]()
Genieten van het leven is prima, ook als daar materialisme bij aan te pas komt. Maar ik geniet niet van status, dat is wat ik probeer te zeggen.
Kijk, als ik al in een vette auto zou willen rijden, zou ik dat doen omdat ik de auto mooi vind. Of omdat ik G-krachten wil ervaren. Niet om er indruk mee te maken op anderen.This isn't even my final form.![]()
Bezittelijk, jouw naam.quote:
Vertel eens, Jale, hoe ben je hier terechtgekomen? Je eerste post was in dit topic.
Yavuz Selim alhier. Aangenaam.![]()
ik heb me ooit begeeft in kringen van anderen en kringen die ik zelf heb gevormd. meestal waren het onschuldige community's zoals ook jullie in "turken op fok" een community vormen. maar wat er achter die community's schuilt of wat er door ontstaat, dat zijn uiteindelijk de dingen geweest die mij hebben gevormd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef zarGon het volgende:
Waarom instorten of toegeven? In wat voor kringen begeef jij je?.
![]()
Ervan genieten omdat anderen dat doen zonder er zelf echt van te genieten houd je toch niet vol.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Levolution het volgende:
Genieten van het leven is prima, ook als daar materialisme bij aan te pas komt. Maar ik geniet niet van status, dat is wat ik probeer te zeggen.
Kijk, als ik al in een vette auto zou willen rijden, zou ik dat doen omdat ik de auto mooi vind. Of omdat ik G-krachten wil ervaren. Niet om er indruk mee te maken op anderen.
Mee eens met wat je zegt/gezegd hebt.![]()
Ja, dat is evident, dat dat jou vormt. Het gaat me meer om door wie en wat je je laat beïnvloeden. Ik begrijp echt niet waarom het niet toegeven aan materialisme zorgt voor instorten. En, wie of wat forceert precies? Die communities?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik heb me ooit begeeft in kringen van anderen en kringen die ik zelf heb gevormd. meestal waren het onschuldige community's zoals ook jullie in "turken op fok" een community vormen. maar wat er achter die community's schuilt of wat er door ontstaat, dat zijn uiteindelijk de dingen geweest die mij hebben gevormd.![]()
Baris Mancoquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
Even genieten van deze klassieker met kekke trui en spange chick.![]()
Ik ben oprecht nog steeds erg verdrietig om het verlies van deze man. Ja nog steeds, na 12 jaar.![]()
door de mensen op de community's(hiermee verwijs ik zowel naar internet als real life) waar ik me bevonden heb en nog altijd bevind. ongeacht de sterkte van de relaties.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is evident, dat dat jou vormt. Het gaat me meer om door wie en wat je je laat beïnvloeden. Ik begrijp echt niet waarom het niet toegeven aan materialisme zorgt voor instorten. En, wie of wat forceert precies? Die communities?
community's en relaties yes. die forceren je.
materialisme is slechts een deel van het geen dat er voor zorgt dat je instort op den duur als je er geen deel van gaat maken, als je jou gedachtelijn niet die switch doet doen om ook op dezelfde manier te denken. al wil jij het niet, willen mensen het in de relaties of community's waarin jij je bevind. voor je het weet verlies je meer dan je lief is, en dit is het punt van instorten.
noem me verwaarloosd, uiteindelijk heb ik alles opgegeven om iets te worden dat ik nooit worden wou. maar ik voel me realistischer en bewuster als ooit te voren. dus het was wellicht telkens net die grens overtreden tot je bij een grenzeloos gedachtelijn kwam.![]()
quote:Kenners.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Baris Manco![]()
Ik ben oprecht nog steeds erg verdrietig om het verlies van deze man. Ja nog steeds, na 12 jaar.This isn't even my final form.![]()
Excuses, maar ik doelde er juist mee dat je geen 'man-zijn' bent als je status hebt..quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou nooit kunnen leven voor een ander. Ik hoef niet met een dikke auto naar de faculteit te rijden om de blikken van anderen te zien. Van status word ik niet gelukkig.
Er is een verhaaltje wat mijn vader mij vertelde ff kort samengevat:
Er was een vader en zoon, de zoon was een gozer die slecht was op school en geen geld verdiende en wat zal het zijn, altijd uitging, geen respect voor anderen noch voor zijn ouders...
Zijn vader zei altijd van jong, senden adam olmaz.
Dat joch is (op wat voor manier dan ook) uiteindelijk een baas van een groot bedrijf,
na jaren roept hij zijn vader op zijn kantoor, dit laat hij doen door hem te laten ophalen door 2 mannen die voor hem werken.
Zijn vader komt bij hem op kantoor en zijn zoon zegt: Zie je wel paps, benden adam olmazmis? Kijk wat ik allemaal bereikt heb, ik heb een dikke inkomen, bloedmooie vrouw, dikke wagens en mensen die voor mij werken.. Zie je wel dat ik een man ben geworden?
Vader zegt daarop: Zoon, je praat jaren niet meer met mij, je laat mij door anderen ophalen en niet zelf. Mij bied je geen stoel aan om te zitten, laat staan dat: JIJ staat niet eens op om mijn hand te kussen.. Noem je dat man zijn?
Moraal van het verhaal is eigenlijk simpel: Je hoeft geen luxe villa of dame laat staan inkomen of werk/opleiding te hebben om een 'man' te zijn, je hart, je karakter, je instelling en respect tov. anderen maakt je een man.
Geld en status zegt niks, een zwerver op straat die voor zijn familie door vuur en vlam is gegaan is meer man in mijn ogen dan een rijkeluiskindje een dikke vette miljoenen bedrijf bezit dankzij de bankrekening van zijn vader die door al zijn stress het loodje heeft gelegd..
Maargoed, ik ben (na mijn mening) een wat qua gedachten ouderwetsere type dan de gemiddelde andere Turkse persoon hier, dont get me wrong.. Ik ben ook jong en goed geïntegreerd, maar ik weet waar ik heen wil, maar vergeet nooit waar ik vandaan kom..
Quote van Tjabbo:
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: