Vergeet Feyenoord nietquote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Nober het volgende:
De titel gaat ook tussen AZ en Twente, logisch dus die stand.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Nober het volgende:
Als twente zo blijft spelen dan is het geen titelkandidaat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Nober het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente een titelkandidaat vinden.
Zonder Ruiz is het pauper
Jep.quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand gaat verdeeld worden tussen Ajax, AZ & PSV. Feyenoord en Twente strijden voor P4
Adriaanse heeft geen Ruiz nodig om met Twente mee te doen voor de titelquote:Op zondag 18 september 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente een titelkandidaat vinden.
Zonder Ruiz is het pauper
Mag PSV ook wel eens beter gaan spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand gaat verdeeld worden tussen Ajax, AZ & PSV. Feyenoord en Twente strijden voor P4
Denk eerder Vitessequote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen 6e en dan komen de pauperploegjes ophobbelen voor de 7e plaats
Ruiz is overrated ja. Hij heeft Tadic of Assaidi nodigquote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Adriaanse heeft geen Ruiz nodig om met Twente mee te doen voor de titel
Hier teken ik als Feijenoord supporter voorquote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Twente
1. Ajaxquote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Twente
Als je zorgt dat je 70 punten hebt na 32 wedstrijden dan ben je al zogoed als zeker kampioen, dus AZ of Twente... we weten het in april.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruiz is overrated ja. Hij heeft Tadic of Assaidi nodig
Inderdaad, maar degraderen zie ik ze niet doenquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef StijnDa het volgende:
Nee joh RKC zakt nog wel verder weg naar mate het seizoen verder loopt.
Klopt, ze hebben enorm goed ingekocht.quote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, maar degraderen zie ik ze niet doen
Lijkt het niet op nee, maar als ik het me goed herinner begon Excelsior ook vrij goed vorig jaar en eindigden ze dramatisch.quote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, maar degraderen zie ik ze niet doen
quote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je 70 punten hebt na 32 wedstrijden dan ben je al zogoed als zeker kampioen, dus AZ of Twente... we weten het in april.
[Typische PSV fan reactie] Ja maar zij hadden Zoet niet! [/bullshit]quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt het niet op nee, maar als ik het me goed herinner begon Excelsior ook vrij goed vorig jaar en eindigden ze dramatisch.
Thuis tegen een degradatiekandidaat, poepoe. Ado is dit jaar helemaal niks meer.quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ze spelen nu toch best redelijk imo.
Ligt er aan of je inhoudelijk post.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Geo3kant het volgende:
Oh je reageert weer, ik dacht even dat je me ging negeren
Was een oprechte vraag, je bent toch fan en ajax fan? Vond het raar dat je dan voor Ado gaat juichenquote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt er aan of je inhoudelijk post.
Fan en Ajax fan?quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag, je bent toch fan en ajax fan? Vond het raar dat je dan voor Ado gaat juichen
Ja, vroeger... als je ziet dat AZ, Twente en zelfs Ajax kampioen kan worden dan ligt alles open.quote:Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
1. FC Twente 86
2. Ajax 85
2009/2010
Wat ouder bericht, maar Douglas is dus al een Nederlander...quote:30/05/2011 20:45
FC Twente gaat er vanuit dat Douglas Franco Teixeira ook volgend seizoen in Enschede speelt. De Braziliaan krijgt op 1 september de Nederlandse nationaliteit als hij dan nog in Nederland speelt.
Nee, want kennelijk heeft hij op 1 september die nationaliteit nog niet gekregen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat ouder bericht, maar Douglas is dus al een Nederlander...
Hij zou die nationaliteit toch krijgen, mits hij nog bij Twente zou spelen?quote:Op zondag 18 september 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, want kennelijk heeft hij op 1 september die nationaliteit nog niet gekregen.
Die heb ik er ook in staanquote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Caland het volgende:
Overtoom op de latJammer voor m'n profcoach.
Ja, en je naar wedstrijd(en) van Twente ging, en je elke keer voor Twente was afgelopen jaar?quote:Op zondag 18 september 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Omdat ik vaak in het Twentetopic te vinden ben?
Hij krijgt het volgens mij wel maar hij heeft het nog niet?quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij zou die nationaliteit toch krijgen, mits hij nog bij Twente zou spelen?
Klopt. Stadion is vlakbij en al mijn vrienden hebben een seizoenskaart voor Twente, dus ga ik geregeld mee. Mooi toch?quote:Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, en je naar wedstrijd(en) van Twente ging, en je elke keer voor Twente was afgelopen jaar?
Dit dus, alleen Ajax vervangen door PSV.quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Stadion is vlakbij en al mijn vrienden hebben een seizoenskaart voor Twente, dus ga ik geregeld mee. Mooi toch?
Vind het altijd leuk als Twente het goed doet, maar behalve als het nadelig is voor Ajax. Vind Twente een leuke club met aantrekkelijke spelers, vandaar
Ja en Roda is dan in een keer weer goed.quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan lees ik dat PSV - Roda volgende week
quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit dus, alleen Ajax vervangen door PSV.
zeg ik dat? PSV gaat Roda verpulveren hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en Roda is dan in een keer weer goed.
Oke, duidelijk. Is leuk voor je ja.quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Stadion is vlakbij en al mijn vrienden hebben een seizoenskaart voor Twente, dus ga ik geregeld mee. Mooi toch?
Vind het altijd leuk als Twente het goed doet, maar behalve als het nadelig is voor Ajax. Vind Twente een leuke club met aantrekkelijke spelers, vandaar
Dat zeg ikquote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeg ik dat? PSV gaat Roda verpulveren hoor.
Ach ja wat dat betreft zit ik ook in een rare positie. Vriendlief seizoenskaart voor Twente en eigenlijk heel mijn vriendenkring. Stadion is 5 minuten fietsen en ik ben voor Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 16:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Is leuk voor je ja.
Daarnaast plaag ik je maar met Kameleon hehe![]()
Ook al ben ik zelf niet zo van het voor 2 clubs zijn.
Arrogant much?quote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Roda zuigt maar tegen PSV altijd goed gaat spelen...
dat vind ik altijd zulke meuk. 'Tegen ajax/psv ga je altijd een kick krijgen'. ieder jaar hoor je datquote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Roda zuigt maar tegen PSV altijd goed gaat spelen...
Over een aantal jaar heb jij ook een SCC voor Twente en zing je van die rare dingen als 'gao staon als je voor Twente bent' enzulks.quote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja wat dat betreft zit ik ook in een rare positie. Vriendlief seizoenskaart voor Twente en eigenlijk heel mijn vriendenkring. Stadion is 5 minuten fietsen en ik ben voor Ajax.
Komt niet vaak voor
Je doet de a en de o verkeerd.quote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een aantal jaar heb jij ook een SCC voor Twente en zing je van die rare dingen als 'gao staon als je voor Twente bent' enzulks.
En dan de week erna het laten liggen tegen hun concurrenten waar zij juist hun punten moeten halenquote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zulke meuk. 'Tegen ajax/psv ga je altijd een kick krijgen'. ieder jaar hoor je dat
Ach het is ook aanstekelijk die gezelligheid.. ik vind RnB ook niet veel maar als je veel te veel bier op heb denk je ook nog klinkt best goed.quote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een aantal jaar heb jij ook een SCC voor Twente en zing je van die rare dingen als 'gao staon als je voor Twente bent' enzulks.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En dan de week erna het laten liggen tegen hun concurrenten waar zij juist hun punten moeten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |