Wat boeit mij die ventquote:
1 | [url=http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/#soort_cijfers=stats_posts_reeks&date_start=17-09-2011&c_max_res=500&c_reeks=1&sub_forum=115&soort_cijfers=stats_gebruiker_reeks&date_start=17-09-2011&c_max_res=500&c_reeks=1979&sub_forum=115&soort_cijfers=stats_gebruiker_reeks&date_start=24-08-2011&date_end=18-09-2011&c_max_res=500&c_reeks=1979&sub_forum=115&soort_cijfers=stats_gebruiker_reeks&date_start=24-08-2011&date_end=31-12-2011&c_max_res=500&c_reeks=1979&sub_forum=115&soort_cijfers=stats_gebruiker_reeks&date_start=24-08-2011&date_end=22-08-2012&c_max_res=500&c_reeks=1979&sub_forum=115&]Ben jij een van de vaste gasten? Kijk hier hoeveel posts je hebt in UDOWU![/url] |
De sommigen danquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jullie? nee sorry want niet elke udowuer is in jullie topic geweest
Zag je Sinouh aan de lat hangen?quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat boeit mij die venthet is gewoon kut dat ie scoorde want was zwaar onterecht.
jaa gezellig msn gesprekjes voeren enzoquote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef Kakpizza het volgende:
Oke, oke. Maar dan is het gewoon een kwestie van negeren, lijkt me?
Jup, als jij er niks mee te maken wilt hebben wel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef Kakpizza het volgende:
Oke, oke. Maar dan is het gewoon een kwestie van negeren, lijkt me?
MSN?quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa gezellig msn gesprekjes voeren enzo
hoi hoi alles goed?quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa gezellig msn gesprekjes voeren enzo
ach beter negeren als ruzie makenquote:Op zondag 18 september 2011 16:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
negeren is ook verzieken dat is niet gezellig ja toch
Wat glazig. HAHA SNAPJENUM?quote:
aaihtt goedzo is voor je eigen bestwil, anders moeten wij je gaan troosten vlak voor tentamenweekquote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef coban het volgende:
En nu ga ik huiswerk maken anders wordt MK boos op mij.
Ik wil geen geruzie horen. Anders ga ik jullie slaan.
beetje harry potter je weetquote:
Hey Rezaniaquote:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZAAAAANIAAAAAquote:
Jij begrijpt mequote:
Ik haat niet, ik zeg alleen dat ik hem niet mooi vind.quote:
Lees de Tripo danquote:
quote:
Wat doet het?quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef Dalando het volgende:
Voeg even deze regel onder het lijstje van de vaste gasten toe dimens:
[ code verwijderd ]
Linkje toevoegen.quote:
welke smaak?quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo even lekker een knor bouillon gemaakt
Wat, wie heeft wat vervuild?quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Jmsls het volgende:
Ik ga weg uit jullie topic doei kusje kusje alleen jammer dat jullie ons sc topic moesten vervuilen nou doei
ziet er lekker uit, de pikante kip van opkikker is pittigquote:
Ik heb het gemist.quote:Op zondag 18 september 2011 16:10 schreef TWP het volgende:
[..]
We waren net even in een bagger/SC reeks die nu op slot is.
Ja nou zoiets maar bouillon en lekkerder dan Cup a soup.quote:Op zondag 18 september 2011 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een soort Cup-A-Soup?
Infuus met bouillon?quote:Op zondag 18 september 2011 16:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou zoiets maar bouillon en lekkerder dan Cup a soup.
Die lagen altijd in het ziekenhuis als ik daar aan het infuus lag.
En die hebben ze niet in de winkel.
Alleen bij de makro en zulks
Nee tis tomaatquote:Op zondag 18 september 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ziet er lekker uit, de pikante kip van opkikker is pittig![]()
ik dacht dat het kip was
quote:
ja maar ik heb de pikante kip terwijl ik dacht dat het kip wasquote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee tis tomaatheerlijk!
![]()
![]()
Ah, ik dacht dat het leuk en zo was.quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was verder ook niet zo boeiend. Paar teleurgestelde usertjes alleen.
welke game?quote:
oohh hahahaa omg beetje suiker dr bij inquote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
ja maar ik heb de pikante kip terwijl ik dacht dat het kip was
nja ik proefde het pas toen ik het op had en mn tong branddequote:Op zondag 18 september 2011 16:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oohh hahahaa omg beetje suiker dr bij in
Alleen met PHP? Volgensmij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 16:12 schreef Dimens het volgende:
Dalando, is het ook mogelijk om het wit in je plaatje transparant te maken?
Ahwwwquote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik proefde het pas toen ik het op had en mn tong brandde
het is lekker als je erop voorbereid bentquote:Op zondag 18 september 2011 16:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahwww
ik vind pittig wel lekker
had laatst ook sate ajam voor 28 cent ofzo van de euroshopper ik zoo hmm jam jamopeten enzo. En ineens FIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dik heet stond er niet op dat het heet was.
Maar wel lekker
maakzequote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
Bedankt, nu heb ik trek in soep.Even maken dan maar.
We hebben alleen Cup-A-Soup, voor de rest niks.quote:
kan wel lekker zijn, hoewel bouillon wat minder harde stukjes geeft aan de onderkant als je het hebt opgezopenquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben alleen Cup-A-Soup, voor de rest niks.Nou ja, het moet maar.
ahhwwquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben alleen Cup-A-Soup, voor de rest niks.Nou ja, het moet maar.
ok.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef aight1 het volgende:
oh was net 2 minuten stil maja kan gebeuren
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer, de OP ziet er nu namelijk niet uit.
ooh ?quote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef ConscienceNL het volgende:
mensen maak een quote keten begin met deze
quote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef ConscienceNL het volgende:
mensen maak een quote keten begin met deze
mijn banner was dik coolquote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de OP van andere SC topics een stuk mooier.
niet weer beginnenquote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mijn banner was dik coolmaarja....
grapjequote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet weer beginnendie worst
![]()
ja gek op worst, jeweetquote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
grapje
en gek op worst ja
Ja, dat wel, die van ons is een beetje rommelig.quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de OP van andere SC topics een stuk mooier.
Ik vind het niet zo mooi om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
De OP bij mij:
[ afbeelding ]
Ik heb geen problemen met al dat wit of zo.
Imgur plugin voor FireFox.
Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, maar ik heb geen problemen met het wit van het plaatje van Dalando. Het is wel rommelig.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi om eerlijk te zijn.
Nee ik bedoel droge worst en versequote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog 1 keer dan, ben gewoon geil, val er niemand mee lastig
Bij mij is de OP nu blauw, daar staat het wit met rood niet om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, maar ik heb geen problemen met het wit van het plaatje van Dalando. Het is wel rommelig.
sorryquote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik bedoel droge worst en verseik ben niet geiwl
iewwww
Oh zo, ja dan ziet het er niet uit.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij is de OP nu blauw, daar staat het wit met rood niet om eerlijk te zijn.![]()
Als het transparant is heb ik er geen probleem mee.
Gefeliciteerd met AZquote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef Flippiee het volgende:
E-mail over schoolwerk krijgen in het weekend.
hihi jeweetquote:Op zondag 18 september 2011 16:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
haha lol smerig meisje![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
Als je nou de volgende keer gewoon een DM stuurt naar alle nachtbaggeraars met daarin een linkje naar TC, hebben we ook geen NB topic meer nodig.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, we hebben wel een NB nodig om liedjes te typen.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, want dan komt dictator Rezania
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef BBQSausage het volgende:
Prima kerel verder hoor, maar hij is nou niet echt een topdictator ofzo.
Gisteren ook 3 gehadquote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef Flippiee het volgende:
E-mail over schoolwerk krijgen in het weekend.
pfff ja nee anders slaap ik ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat krijg je van dat nachtgebagger
waar slik je ze voor dan?quote:Op zondag 18 september 2011 16:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
pfff ja nee anders slaap ik ook niet.
die stomme pijn stillers kan ik niet goed van slapen
mijn gewrichtspijn enzoquote:Op zondag 18 september 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar slik je ze voor dan?
omdat het zondag isquote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
Hoe kan het nou bijna 5 uur zijn? Iemand leg uit.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
Nou de tijd gaat door. En de klok geeft nu dus bijna 5 uur aanquote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
quote:
Ik pas 3 uur of zo.quote:
Ga dan eens werken.quote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen een grote opdracht en presentatie. Moet er nog aan beginnen.
Doe je goedquote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Dit soort vragen, vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
jaquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Altijd hequote:Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
Gelukkig zijn jullie er, en geeft pam mij heel veel knuffels. Alles komt goed.
Hoezo krijg ik dit te zien terwijl mijn Adblock Plus uit staat?quote:Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Had je wel een dikke jas aan wanten een muts en een sjaal.quote:
Omdat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
succesquote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Mensen. Ik ga beginnen. Wens mij succes.
Ik hou van jullie allemaal, peace.
Succes.quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
Succes! En we willen je allemaal helpen we hebben allemaal google dus vraag gerust !quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
ligt eraan of je de stof snapt of nietquote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Ik heb morgen een economie proefwerk over marktvormen, zal ik leren of niet?
Ik snapte het 3 jaar geleden al, het is herhaling. Dat wordt dus niet leren.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt eraan of je de stof snapt of niet
Wat dacht je van een broodje kibbeling met flink veel knoflooksausquote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haring happen aan de haven toch
goede keuzequote:Op zondag 18 september 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snapte het 3 jaar geleden al, het is herhaling. Dat wordt dus niet leren.
Klinkt goedquote:Op zondag 18 september 2011 16:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Wat dacht je van een broodje kibbeling met flink veel knoflooksaus
Wel hequote:
omg dat is zo lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 16:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Wat dacht je van een broodje kibbeling met flink veel knoflooksaus
Dagquote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef coban het volgende:
Dimens, dat plaatje bevat grote waarheden.
Nu ga ik echt met mijn gangsterlijke turkse kauwgom (falim) keihard bijtend aan het werk. Liefde. En bedankt.
nu wil ik haringquote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haring happen aan de haven toch
Weet je wat een matige klus is? Zelf garnalen pellen. Geduld dit dat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:56 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Wel he. Je kan ook broodjes haring halen, dit dat. Vis.
Haha. Valt mee hoor. Volgens mij ging het als volgt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je wat een matige klus is? Zelf garnalen pellen. Geduld dit dat.
Bij mij breken ze altijd door middenquote:Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha. Valt mee hoor. Volgens mij ging het als volgt.
Ruggetje breken, pakken bij kop en kont en trekken.
Kreeftjes pellen is wel makkelijk though. Rug breken en trekken.quote:Op zondag 18 september 2011 16:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je wat een matige klus is? Zelf garnalen pellen. Geduld dit dat.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit, vieze haren ofzo die eraan zitten
quote:
Jullie hebben geen weet dit dat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Broederquote:
wat een goor plaatjequote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ziehier, haring staat gelijk aan intens genot.
[ afbeelding ]
Het is Balkenende, die beleeft overal intens genot van, zelfs van een kabinetscrisis.quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ziehier, haring staat gelijk aan intens genot.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Roburtt het volgende:
ik vond haring vroeger keilekker, nu hou ik nietmeer van vis. Op kibbeling en zalm na.
En paling ook een beetje. Makreel is ook super lekker.
oke laat maar.
omnomnomnomquote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Kakpizza het volgende:
Stokbrood met zalm, en een beetje kruidenboter!![]()
3 uur geleden nog gegeten.quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Kakpizza het volgende:
Stokbrood met zalm, en een beetje kruidenboter!![]()
Je bedoelt kabeljauw?quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef aight1 het volgende:
Alleen van die witte vis is beetje te eten
mosselsquote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Alles is lekker ja ook mosseltjes en kokkeltjes!! hoor
Dat onderstequote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weenie, die ene waar ze kibbeling van makenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker in een beetje soep met groentjes en bier er door!quote:Op zondag 18 september 2011 17:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat onderste_
Net een aangekoekte embryo
Ligt er een beetje aan waar je het koopt, van origine was het wel kabeljauw volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 17:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weenie, die ene waar ze kibbeling van maken
koolvis ofzo?
kabeljauw ja, kloptquote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je het koopt, van origine was het wel kabeljauw volgens mij.
deze jaquote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je het koopt, van origine was het wel kabeljauw volgens mij.
Soon.quote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
deze ja
[ afbeelding ]
wat een schatjequote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
deze ja
[ afbeelding ]
Wat kijkt ie liefquote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
deze ja
[ afbeelding ]
quote:
Tovenaar Kakpizzaquote:
AWHquote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Kakpizza het volgende:
hier een lieve foto van mijn avondeten
[ afbeelding ]
Hulde aan tovenaar Kakpizzaquote:
quote:
quote:
ook lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef Kakpizza het volgende:
Anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makreel en palingquote:Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
DEze zijn ook lekker!!!
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een BBQ Chicken pizza in de oven gegooid.quote:
van de gebroeders kok uit harderwijkquote:
Tong?quote:
daar lust ik er wel 80 vanquote:
Meh. Vond het apart.quote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn ook jum met kruideboter:
[ afbeelding ]
Weetniet, allebei m'n ouders houden niet van vis dus ik eet het eigenlijk gewoon nooitquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ken iemand die een slakkenfobie heeft
slakken zijn viesquote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ken iemand die een slakkenfobie heeft
Hahaquote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weetniet, allebei m'n ouders houden niet van vis dus ik eet het eigenlijk gewoon nooitdus geen idee hoe alles heet enzo
Maar om er nou echt bang voor te zijn,...quote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
slakken zijn viesvooral als ze naakt zijn
wat deze onschuldige?quote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
slakken zijn viesvooral als ze naakt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |