SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Jojoortje op 18-09-2011 15:27:50 ]★★★
Ja zeker vooral omdat De Boer zijn lieveling wel weer mocht blijven staan. Waardoor je Bulykin inbrengt en de laatste hoop op een goede assist door de lucht wisselt. Ach ik ben blij met het punt, maar ik snap De Boer zijn wissels wel vaker nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Waren jullie ook verbaasd over die wissel van Sigtorson?
Who cares!quote:Op zondag 18 september 2011 15:26 schreef GGMM het volgende:
Nu eigenlijk die post van ajacied4lf wijzigen in de OP en een TT verzinnen, omdat die reeks verkloot is anders.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Om te kotsen jullie publieknog kanslozer dan die feyenoord mongolen die het maasgebouw bestormen
OEHHHH AHHHHHHHHquote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Om te kotsen jullie publieknog kanslozer dan die feyenoord mongolen die het maasgebouw bestormen
Iedereen deed mee?quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Dat is wat De Jong fans (De Boer) ook altijd al argument geven...quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JaNiet beslissend ofzo, maar hoeveel werk hij heeft verricht
Ja daarvoor was ie altijd wisselspeler... NOT!quote:Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Geo3kant het volgende:
Ja de Jong.. die heeft een vaste basisplaats for life gekregen nadat hij de goals maakte in de kampioenswedstrijd.
Net alsof er geen "hamas, hamas etc.." klonk toen boilesen van het veld ging. De pot verwijt de ketel enzovoorts.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, maar dat was gisteren ook niet het criterium om alle Feyenoordsupporters te veroordelen. Dus fuck die argumentatie.quote:
Het zoontje van he...quote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
Wat doet blind uberhaupt nog in jullie selectie
De Jong werkt veel, maar is slecht. Eriksen werkt veel en is goed. Dat is het verschil.quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wat De Jong fans (De Boer) ook altijd al argument geven...
Back-up van Vertonghen en de 3e linksback...quote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
Wat doet blind uberhaupt nog in jullie selectie
Feyenoord is 10x kanslozer.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt wel ja, al vond ik dit ook niet echt kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Feyenoord is 10x kanslozer.
Geweld/bedreiging is veel triester dan (belachelijke domme) dingen roepen.
Niet dat je ongelijk hebt dat het kansloos is... Maar net alsof dat alleen bij Ajax gebeurtquote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Beiden moeten dat niet doen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Net alsof er geen "hamas, hamas etc.." klonk toen boilesen van het veld ging. De pot verwijt de ketel enzovoorts.
Klopt, door Blind verloren we de wedstrijd nog bijna. Die man kan het niveau gewoon niet, moet zsm weg.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blind was echt heel erg slecht, niet normaal zeg. Denk dat Ooijer nog beter zou zijn op LB.
Prima jongetje, leuke speler voor een club als Heracles.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, door Blind verloren we de wedstrijd nog bijna. Die man kan het niveau gewoon niet, moet zsm weg.
Dat is ook mijn kritiek op FdB, van wie ik verder best fan ben. Hij zit vuistdiep in de familie Blindquote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, door Blind verloren we de wedstrijd nog bijna. Die man kan het niveau gewoon niet, moet zsm weg.
Complot.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Typisch wel, eindelijk Anita in de basis en op het middenveld, moet ie na 20 minuten alweer linksback gaan spelen.
mee eens, maar om dan net te doen alsof het alleen de Ajax-"supporters" waren, is hypocriet.quote:
Hullie doen het ookquote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Niet dat je ongelijk hebt dat het kansloos is... Maar net alsof dat alleen bij Ajax gebeurt
Iedere club heeft dit soort supporters. En zó zwaar zou ik er nou ook weer niet aan tillen; hoor je ooit een Ajacied klagen als er weer eens bananen worden gegooid of hamas-achtige zaken worden geroepen.
Dat dus idd.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima jongetje, leuke speler voor een club als Heracles.
Mja, hij had weinig andere keus toen Boilissen en Anita eruit moesten. Een 3de linksback heb je gewoon niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is ook mijn kritiek op FdB, van wie ik verder best fan ben. Hij zit vuistdiep in de familie Blind
Wie wou je dan op LB zetten? Boilesen en Anita allebei geblesseerd.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is ook mijn kritiek op FdB, van wie ik verder best fan ben. Hij zit vuistdiep in de familie Blind
Alleen het kleinere radicale deel van de verder hondstrouwe aanhang maakt zich daar schuldig aan.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Feyenoord is 10x kanslozer.
Geweld/bedreiging is veel triester dan (belachelijke domme) dingen roepen.
Ik gebruik het toch ook niet als excuus??quote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hullie doen het ook![]()
Dat is geen excuus natuurlijk. Het is ongelofelijk treurig en ik vind dat ajax daar als club best een bericht over de deur uit mag doen. Want het is gewoon niet de bedoeling.
Kom op zeg... Blind komt erin nadat 2 (!) mensen op die positie geblesseerd raken...quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |