Was inderdaad al gemeld. Die zijn we dus effe kwijt.quote:
Was gewoon een goeie goal van Bulykin inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan aan de verkeerde kant dekken.
Lekker boeiend dat record trouwens, Wijnaldum is gewoon eerste penaltynemer.
Jezus wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat duimpje is, het valt mee.. 'maar' een zware hersenschudding?
Of lekker voor jullie kut keeper geblesseerd, goed die hersenschudding?
Komt gewoon om dat die Bulykin ongelofelijk sterk is. Klasse afronding. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie eerder had moeten anticiperen op een eventuele voorzet. Hij staat nu 3 tellen tegen Bulikyn z'n rug aan te kijken.
Je weet nooit..quote:Op zondag 18 september 2011 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jezus wat denk je zelf?
En oh, nu doe ik dat duimpje omlaag, omdat ik je dom vind.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Doublepain het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-maakt-het-goed.html
Marcelo timed volledig mis daar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers thijsslegers
#Rutten verwijt #Derijck eerste goal van #Ajax. 'was geen overtreding, apathisch ingrijpen', aldus rutten #psvaja
Logische redenatie hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet nooit..jullie uit supporters waren ook zo kil dus.
Tjah, alles om zijn maatje te beschermen. Nieuwe Alex is gewoon een slappe gozer, had verwacht dat hij fysiek sterk is. Maar verliest vaak simpele duels.quote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Marcelo timed volledig mis daar.
Ja, die Rus is een flinke kerel, dat staat buiten kijf. Ik vind het er alleen nog slap uitzien, ik had het idee dat Derijck eerder had kunnen/moeten komen. Het ziet er wat knulliger uit dan dat het had kunnen zijn, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt gewoon om dat die Bulykin ongelofelijk sterk is. Klasse afronding. Niets meer, niets minder.
Zie hem nu pasquote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
Die gif van Manolev in de TT... moet toch elke keer weer lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |