tvpquote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef senesta het volgende:
Ze zijn hier inmiddels al 1,5 week erg zoet met aansteek lonten
Volgens mij heb ik ze laatst bij Mt kathadins of zoiets gekocht, je hebt er ook muisjes van toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:41 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand trouwens waar je (goedkope als het kan) van die knisperende balletjes kan kopen?
Wij hadden er 1 waar Teun dol op was maar die is kwijt
En nee, de lokale dierenwinkel had ze niet, zooplus volgens mij ook niet (of beetje aan dure kant)
Misschien de kitty snippy, ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:30 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag op een foto ooit een heel leuk kattenspeeltje. Ze hadden het toen bij Zooplus, maar niet gekocht. Gisteren keek ik daar, en nu staat het er niet meer op...
Misschien dat iemand het over heeft van wie ik het kan overnemen? Of dsat iemnand weet waar het te koop is?
Het gaat om een soort tuimelaarballetje (tuimelaar, die speeldingen van vroeger) met een hengeltje o.i.d. erop, zodat dat ding de hele tijd omvalt als de kat ermee speelt en dan vanzelf weer rechtop komt. (en nu maar hopen dat iemand uit deze omschrijving kan halen wat ik bedoel)
Ik ga 's kijken of ik die foto nog kan terugvinden. Was volgens mij hier op het forum, denk hoop dat ik het topic nog wel weet
Jaaaa, die was het! Volgens mij had ik die ook bij jou gezien, in een filmpje met Tony, kan dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Misschien de kitty snippy, ?
Mijn katten vermaken zich momenteel erg goed met het kinderspeeltje "crazy bug" van de Action, het dingetje kost maar 1.09 euro. Je kunt beter wel extra batterijen (pakje van 6 kost 40 cent bij Action) en een mini-schroevedraaiertje bij de hand hebben, want geheid dat je de batterij snel moet vervangen.
Wat jammer dat je niet in de buurt woont. Rossi had zijn kattenboksbal al binnen een week gesloopt en hij was er best dol op.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Muck het volgende:
Flop:
- Kattenboksbal (zwart pluchen plankje met een balletje aan een springveer. Als iemand er interesse in heeft, geef gerust een gil)
- Krabpaal met mooi huisje eronder (gaat naar mijn broer)
- Balletjes met belletjes (te eng...)
- Zakjes met kraakspul erin (nog enger)
Top:
- Simpele krabpaal
- Propjes papier
- Mijn porseleinen engeltjes van 25 jaar oud ()
- Touwtjes (vooral als ik aan het haken of breien ben)
- Vieze Vis (een gehaakt, blauw visje)
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |