Ja, dat irriteert me ook. Waarom hebben ze trouwens geen tracker van dit ding op hun site staan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef vosss het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat de nasa nog geen update heeft. Er staat al UREN update 10.
Ze weten nu toch wel meer dan uuuuren geleden of ben ik nou gek?
Meldingen van wat? Dat een hele wijk vergaan is?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ze wachten gewoon tot ze weten welke landen meldingen hebben gekregen. Zoiets.
En dat laatste betekent?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef Maurice76 het volgende:
Ik schat nog een minuut of 10 ... als er uberhaupt iets aan te zien is, is dat ongeveer het moment, richting het noorden.
Hij remt trouwens af; net was het nog 7.6 km/s, nu is het nog maar 7.57 km/s.
Oww, gaaf, die site laat ook de declination zien ten opzichte van Nederland. Hij komt zo boven de horizon uit.
Ow dat is maar 27.252 km/uquote:nu is het nog maar 7.57 km/s.
Dat is de hoek tov de horizon. Hij is nu negatief, dus er nog onder. Maar hij komt er zo boven.quote:
Welke site?quote:Oww, gaaf, die site laat ook de declination zien ten opzichte van Nederland. Hij komt zo boven de horizon uit.
Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dat is de hoek tov de horizon. Hij is nu negatief, dus er nog onder. Maar hij komt er zo boven.
Ja kut ie krijg ik niet geladenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Maurice76 het volgende:
Deze: http://www.n2yo.com/?s=21701
Kan er helaas niets aan doenquote:
Ik ga nu kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Maurice76 het volgende:
Geen idee, hij komt wel heel erg ver noordelijk over, bijna het puntje van Denemarken. Ik ga zo effe kijken, maar ben bang dat het niks wordt.
Opblijven dus, misschien komt het toch nog!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:40 schreef Maurice76 het volgende:
Hij is al in de greep van de aarde, zogezegd, ondervindt al frictie en dergelijke. Maar zoals ik net al schreef, dit zal niet zijn laatste zijn. Ik vermoed dat hij nog een paar rondjes maakt.
Hehe, slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |