Met dank aan Angel-Joyen haar geweldige #geil topic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders.
En er is niks op TV zoals gewoonlijkdus ik verveel me.
Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer?
Lol dat 'ie dat ook echt stuurdequote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ben net een uurtje wakker ik denk ffe kijken of iedereen lekker geslapen heeft enzo
Kweeni? z'n nummer staat in m'n DM geschiedenis. Zal ik em smsen dat je em mist Jmsls?
Ja nouquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Lol dat 'ie dat ook echt stuurde![]()
Net wakker? Ik 10.00 al
echwelquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Zolder het volgende:
Hihi ja t was weer een top zaterdagavond op fok
Heb je die Skip al gebeld/smstquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nouik heb meer slaap nodig dan gemiddeld dus als ik zo laat naar bed ga sta ik smiddags op
Nee zal ik proberen?quote:
Ja doe gewoonquote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee zal ik proberen?
Dan mag ik in z'n BMW wheelies doen
Oke nu kijken of dat ie of online komt of terug smstquote:
Die is huiswerk machenquote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oke nu kijken of dat ie of online komt of terug smstlolz
Waar is Angeljoy
ahwwww heeft ze nog hulp nodig ?quote:
Ik weet niet ze zei ik ga huiswerk maken doeiquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahwwww heeft ze nog hulp nodig ?
Niet eens kusjequote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik weet niet ze zei ik ga huiswerk maken doei
Wel een kusje maar geen love you wjnmk wjmmtquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet eens kusjelove you wjnmk wjmmt ?
ahhhhquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wel een kusje maar geen love you wjnmk wjmmt
Ja maar dat zal heel moeilijk gaanquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahhhh....zal ik je troosten?
ik heb seconde lijmquote:Op zondag 18 september 2011 13:22 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Mijn hart is in tweeën gesplitst door deze uiterst pijnlijke periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |