SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zal eens goed zoeken, misschien is er al iets naar je vernoemdquote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Doe maar een leuk standbeeldje van mij in je woonplaats. Daar komt mijn familie toch vandaan, krijgen ze gelijk een statusboost.
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, dat mensen hun baas er openlijk via de media aan naaien?
*NOS journaal kijkt
quote:
Ik zou die van mij ook wel eens goed willen naaien. Maar niet via de media, ben niet zo van het filmen tijdens de daad.quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, dat mensen hun baas er openlijk via de media aan naaien?
*NOS journaal kijkt
Nou, ik ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen!
Ik was ernstig sarcastischquote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet.
Dit item duurt nu al 3 minuten.... Onvoorstelbaar.
I know, maar van jou vraag ik me ook wel eens af of je op je werk wel eens gemeld hebt dat je vindt dat zij niet functioneert.quote:
ik had al aangeboden dat ze dr mee konden nemen dat ik wel 3 dagen op wilde passen.. maar ook dat viel niet in de smaak bij mevrouw..quote:
Dat moet geen probleem zijn voor jou toch?quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja dan zou ik eerst een evil plot moeten uitdenken waarbij het niet keihard zou backfiren... Nog lastig!
Je was gewoon te laat met je aanbod. Toen had ik al geboekt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had al aangeboden dat ze dr mee konden nemen dat ik wel 3 dagen op wilde passen.. maar ook dat viel niet in de smaak bij mevrouw..
Gewoon bij een iets te blonde "ik ga al 30 jaar naar GC en dat zie je" tokkie vrouw in de handen duwen en rennen..quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat stel je voor dat we die andere dagen met haar zouden doen dan?
wat dacht je van zelf Dottir bezig houden?quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat met je aanbod. Toen had ik al geboekt.
Maar wat stel je voor dat we die andere dagen met haar zouden doen dan?
Ik dacht heeeeeeeeeeeeeeeeeel even dat je het over nizno hadquote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon bij een iets te blonde "ik ga al 30 jaar naar GC en dat zie je" tokkie vrouw in de handen duwen en rennen..
Of zo'n doorrookte Spaanse.
Waarom denk je dat we naar GC gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dacht je van zelf Dottir bezig houden?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Eerste beeldresultaat bij "tokkie vrouw geblondeerd" :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |