SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zal eens goed zoeken, misschien is er al iets naar je vernoemdquote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Doe maar een leuk standbeeldje van mij in je woonplaats. Daar komt mijn familie toch vandaan, krijgen ze gelijk een statusboost.
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, dat mensen hun baas er openlijk via de media aan naaien?
*NOS journaal kijkt
quote:
Ik zou die van mij ook wel eens goed willen naaien. Maar niet via de media, ben niet zo van het filmen tijdens de daad.quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, dat mensen hun baas er openlijk via de media aan naaien?
*NOS journaal kijkt
Nou, ik ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen!
Ik was ernstig sarcastischquote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet.
Dit item duurt nu al 3 minuten.... Onvoorstelbaar.
I know, maar van jou vraag ik me ook wel eens af of je op je werk wel eens gemeld hebt dat je vindt dat zij niet functioneert.quote:
ik had al aangeboden dat ze dr mee konden nemen dat ik wel 3 dagen op wilde passen.. maar ook dat viel niet in de smaak bij mevrouw..quote:
Dat moet geen probleem zijn voor jou toch?quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja dan zou ik eerst een evil plot moeten uitdenken waarbij het niet keihard zou backfiren... Nog lastig!
Je was gewoon te laat met je aanbod. Toen had ik al geboekt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had al aangeboden dat ze dr mee konden nemen dat ik wel 3 dagen op wilde passen.. maar ook dat viel niet in de smaak bij mevrouw..
Gewoon bij een iets te blonde "ik ga al 30 jaar naar GC en dat zie je" tokkie vrouw in de handen duwen en rennen..quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat stel je voor dat we die andere dagen met haar zouden doen dan?
wat dacht je van zelf Dottir bezig houden?quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat met je aanbod. Toen had ik al geboekt.
Maar wat stel je voor dat we die andere dagen met haar zouden doen dan?
Ik dacht heeeeeeeeeeeeeeeeeel even dat je het over nizno hadquote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon bij een iets te blonde "ik ga al 30 jaar naar GC en dat zie je" tokkie vrouw in de handen duwen en rennen..
Of zo'n doorrookte Spaanse.
Waarom denk je dat we naar GC gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dacht je van zelf Dottir bezig houden?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Eerste beeldresultaat bij "tokkie vrouw geblondeerd" :
[ afbeelding ]
zo lang ga ik nog heul nie!!quote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht heeeeeeeeeeeeeeeeeel even dat je het over nizno had
hahahhaa al kinderopvangtoeslag aangevraagd voor de week dat ze bij je moeder is?quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we naar GC gaan?
quote:
Ik ging laatst naar Zweden en toen ...quote:Op maandag 19 september 2011 16:37 schreef skunkasaur het volgende:
Damn. Ik heb die internet op reis blox van vodafone maar gekocht. Wat er vandaag toch gebeurde... D:
Ik vertel vanavond alles wel in een mooi verhaaltje.
Dat snap ik, maar welke boot, van welke stad naar welke stad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Nirak het volgende:
De boot naar Zweden gok ik zo
Ben je in Denemarken op de boot gestapt skunk?
Tja, mn broer en schoonzus zijn via denemarken gegaan, dus zit beetje vastgeroest in dat patroonquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welke boot, van welke stad naar welke stad.
Kan ook zomaar de boot van Duitsland naar Denemarken zijn, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Het boeit me niet zo.Gevaarlijke gekken zijn hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Van Denemarken naar Zweden inderdaad. Um, Puttsgarden naar Rødby.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Nirak het volgende:
De boot naar Zweden gok ik zo
Ben je in Denemarken op de boot gestapt skunk?
Skunk is wel badassquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Van Denemarken naar Zweden inderdaad. Um, Puttsgarden naar Rødby.
Ik zit nu in een hutje met een echt bed. Was maar 35 kronen duurder dan een plekje voor mijn tentje, en het regent. Dus.
Nadat ik bij ongeveer vier campings geweest ben die allemaal al gesloten waren voor de winter.
Ga jij dat eens gauw Google mappen dan, mijn kaart zegt met een ø.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Skunk is wel badass
maar het is wel rödby, er is geen ø in het Zweeds, kut.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Skunk is wel een beetje mijn heldin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Verdullemij! Inderdaad. Iets met schaamrood ende kaken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ooh wacht, ik zie al wat er fout is.Je nam de boot van Puttgarden naar Rødby, dat is dan van Duitsland naar Denemarken en niet van Denemarken naar Zweden, zoals je zei.
Mij in de war doen, godverdulleme!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Verdullemij! Inderdaad. Iets met schaamrood ende kaken.
Ik ging over de brug naar zweden. Die met tol. En toen wou de douane in mijn kofferbak kijken
Ik zie er blijkbaar ruig gevaarlijk uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Ik ben toch al bijna 50 keer over die brug geweest, maar nog nooit gecontroleerd. Er is sowieso bijna geen politie in Zweden. Regio's ten grootte van Nederland waar 100 politieagenten actief zijn etc.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik zie er blijkbaar ruig gevaarlijk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:02 schreef lezzer het volgende:
ja doei![]()
Fijne reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand hier ontbijttips? Heb honger als een malle
Broodquote:Op woensdag 21 september 2011 10:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Fijne reis
Iemand hier ontbijttips? Heb honger als een malle
Heb het alweer binnenquote:
Wil heb.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb het alweer binnen
Er was ook brood bij, geroosterd, en daarop zat een geklutst eitje met peper en geraspte kaas op een gebakken hammetje.
Was best lekker
spek ja? das toch hartstikke vet.. nja, volgende keer dan maarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Vanyel het volgende:
Met spek schijnt beter te zijn voor de kleine Nirak. Heb ik fors misbruik van gemaakt.
daar hebben ze easy cheesequote:
quote:
Veel plezier kindje.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:01 schreef skunkasaur het volgende:
Hmmm spek.![]()
De Skunk has arrived.
Oude vervallen boerderij, met amper isolatie. Dat wordt leuk.Maar wel hele toffe mensen/honden/paarden. En ook fijne intenties enzo, alles wordt verbouwd, maar is tot nu toe nog erg ouderwets. Nog even een avondje chillen en morgen begin ik ook.
wat, ik vind dat lekkerquote:
wist ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Kun je ook gewoon halen in normaal Amsterdam.
Mogguhquote:Op donderdag 22 september 2011 07:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Van die nepkaas in een aerosol spuitfles.
Düsseldorf International Airport.quote:
Jap, dat wist ik inderdaad maar ik vroeg me af of ze ook nog ergens goedkoper zijn. Die bussen zijn zo leeg en ik vind 5 euro dan behoorlijk duur.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:12 schreef Nizno het volgende:
jak
ik zie trouwens dat ze het ook online verkopen...
Dan moet ik daar eens langsgaan als ik ooit in Amsterdam komquote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zag ze volgens mij bij een Amerikaans/Brits winkeltje in de etalage staan. Spuistraat.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Eerste beeldresultaat bij "tokkie vrouw geblondeerd" :
[ afbeelding ]
Jawel hoor, maar het was niet het eerste wat in me op kwam toen ik ging denken over wat ik eens zou willen eten.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooooh was ik maar bij Lezzer...
Nee, ik was dus na één glas al dronkenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was dus na één glas al dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat hoor ik alle bierdrinkers om mij heen altijd zeggen, dat het eerste glas eigenlijk niet smaakt...quote:
Dat had ik ff gemist...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
Nou zeg, ik ben een week niet geweest en ik krijg niet eens een "hoi wat leuk dat je er weer bent"
Ik ben een Heineken drinker, bij gebrek aan beter, en 't klopt. Eerste glas is smerig als de pest.quote:
Ja, veel geschrevenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat had ik ff gemist...
Maarreewelcome back
Goede week gehad?
Konden we samen op de grijze schimmel weggalloperen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Oooooooooh was ik maar bij Skunkasaur.
[..]
Hoe is het in Zweden? Ruiken je oksels lekker?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Konden we samen op de grijze schimmel weggalloperen.
Mag ik ook op een schaapje?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Konden we samen op de grijze schimmel weggalloperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik vergeet altijd te reageren als iemand vraagt of ie gemist isquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
Nou zeg, ik ben een week niet geweest en ik krijg niet eens een "hoi wat leuk dat je er weer bent"
Nou ik had er eerlijk gezegd geen enkel probleem meequote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat hoor ik alle bierdrinkers om mij heen altijd zeggen, dat het eerste glas eigenlijk niet smaakt...
Ik vind bier sowieso vies, maakt niet uit hoeveel glazen
dan was het zeker en vast een goed biertjequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ik had er eerlijk gezegd geen enkel probleem mee
Ik ben ook stiekem wel een bierdrinker hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
dan was het zeker en vast een goed biertje
Dat is zeker wel even schrikkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:02 schreef Nirak het volgende:
vanmiddag weer terug naar ziekenhuis![]()
had hoge bloeddruk en eiwitten in de urine dus vanmiddag bloeduitslagen binnen en half uur aan ctg hangen voor de zekerheid.
Het woord beginnende zwangerschapsvergiftiging viel (want dat willen ze uitsluiten) en nu maakt mijn mevrouw zich zorgen.. acherum..
Ik mag nu wel bloed geven en als ik straks officieel mijn geslacht verander niet meer, terwijl mijn gedrag niet verandert. Hoezo kromquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef Nirak het volgende:
Ow, en ik vind het dus belachelijk dat homoseksuele mannen niet mogen doneren. Mensen die zich gewoon gedragen (veilig vrijen, geen drugs etc) moeten mogen doneren. Er zijn meer dan voldoende homo's die keurig netjes leven.. Mja.. Kennelijk denkt men dat alle homo's bareback anaal neuken
Gemiddeld is het wel een risicogroep. Hoe lullig ook voor het individu, ik snap wel dat ze daar rekening mee houden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef Nirak het volgende:
Ow, en ik vind het dus belachelijk dat homoseksuele mannen niet mogen doneren. Mensen die zich gewoon gedragen (veilig vrijen, geen drugs etc) moeten mogen doneren. Er zijn meer dan voldoende homo's die keurig netjes leven.. Mja.. Kennelijk denkt men dat alle homo's bareback anaal neuken
Ow fuck, dat moet heel spannend geweest zijn. Ben je toen ook getest enzo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef lezzer het volgende:
Mag je eigenlijk bloed geven als je ooit een bloedtransfusie hebt gehad?
Ik heb een bloedtransfusie gehad in de periode dat in Zuid-Limburg met hiv-geïnfecteerd bloed opdook in ziekenhuizen
Zoiets dacht ik inderdaad al wel. Nou heb ik geen bijzondere bloedgroep, en ik wilde toch al niet. Dus zo ontzettend zit ik er nou ook weer niet meequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, jij mag ook niet meer. Bloedtransfusie = geen donorschap.
Nee, want uiteindelijk bleek het toch niet daar geweest te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow fuck, dat moet heel spannend geweest zijn. Ben je toen ook getest enzo?
Maar is het echt zo veel meer risico dat ze een hele groep kunnen uitsluiten? Daar wil ik eigenlijk wel eens cijfers van zien. Geloof er namelijk niks van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Mannen die seks hebben net mannen lopen gewoon meer risico, zo simpel is het. Dat heeft niks met eerlijk te maken maar met risicobeheersing.
Lezzer, jij mag ook niet meer. Bloedtransfusie = geen donorschap.
In de tijd dat die regel ingesteld is vonden ze van wel, en dat is denk ik wel iets van 20 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is het echt zo veel meer risico dat ze een hele groep kunnen uitsluiten? Daar wil ik eigenlijk wel eens cijfers van zien. Geloof er namelijk niks van.
Nee, ik was een weekje in Frankrijk zonder internetquote:Op zaterdag 24 september 2011 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
W!Ben je nu weer "thuis"?
Hoe ging je gesprek?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:18 schreef lezzer het volgende:
Soms heb ik zin om filmpjes te maken van handdoekleggers en die dan op youtube te flikkeren.
Het is hier half 9, net licht en ik zie de koppels al weer voorbij komen.
Aaaah ok!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik was een weekje in Frankrijk zonder internetMijn gesprek is pas 4 oktober en 20 oktober ga ik weer naar huis.
Ik zag op youtube een filmpje van mensen die midden in de nacht al handdoekje gingen leggenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar op zich kun je toch prima op zo'n plek gaan liggen en als ze dan niet komen hebben ze pech..
Ik word ook altijd heel nijdig, en dat ik dan ook niet meer in de buurt van die mensen wil gaan liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Net een stel mieren die uit hun nest komen. En ook echt na 2 minuten is het weer leeg en liggen er alleen maar handdoekjes.
Echt hequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Lekker relaxed op vakantie heet dat dan....
Stressen om zo'n bedje te bemachtigen
Dat is zo typischquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef lezzer het volgende:
In een beetje hotel vullen ze natuurlijk die broodjes aan. Tenminste daar waar wij gaan wel.
We liggen nu tegenover dat stel waarvan die vrouw vanmorgen bij het ontbijt het stokbrood rondstrooide, "oh" riep en het vervolgens niet opruimde.
Stomme doos. Nu ligt ze hier met dr vent te roken op een bedje. Snap ik meteen waarom ze er zo uit ziet.
We lachen ons al dagen een breuk om de Russische snollen trouwens. Palen van 12 cm aan de voeten, een heleboel goud en dan zo'n hele dikke man van 30 jaar ouder er naast.
Waar we niet om lachen is het weer. Al twee dagen bewolking
Wel 30 graden trouwens...
Jij en de rest van de wereldbevolking denkt dat, schaam je er vooral niet voorquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik geneer me bijna dat ik dan "golddigger" denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
*insert whehe hagedis*quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Nirak het volgende:
Dus heb weer lekker met een boormachine lesbisch gedaan
Hier in zwøden doe ik fijn allerlei lesbische taken, gezellig met de hetero's. Hoewel ik nog twijfel aan het finse meisje. Wat me eigenlijk geen bal uitmaakt, ze is toch niet aantrekkelijkquote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Nirak het volgende:
Ik heb net een extra slot op de poort gezet (wilde mijn mevrouw graag). Dus heb weer lekker met een boormachine lesbisch gedaan
Morgen:quote:Op zondag 25 september 2011 15:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hier in zwøden doe ik fijn allerlei lesbische taken, gezellig met de hetero's. Hoewel ik nog twijfel aan het finse meisje. Wat me eigenlijk geen bal uitmaakt, ze is toch niet aantrekkelijk
Maar verder heb ik dus de paarden alleen nog maar geaaid.
Vind je dat zonde dan? Why, tell me why?quote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef lezzer het volgende:
Anita Meijer in Eindhoven?
En ik zit in fuckin' Tenerife
quote:Op zondag 25 september 2011 17:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vind je dat zonde dan? Why, tell me why?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 19:18 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat krijg je.
Ga je naar Tenerife, heb je daar bewolking, en thuis liggen ze dan in de zon.
Graadje of 30, en de bewolking is verdwenen hoor. Ik heb meteen de parasol open geklaptquote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Vanyel het volgende:
Ja lekker warm hoor! Maar bij jullie is t vast warmer
quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik eis ijs in ruil voor het stilhouden van de moord op Nico Haak.
Fiets had het best gelust. Da's echt een vuilnisbakfietsquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef lezzer het volgende:
Ja, maar ook een stuk minder gelachen
Ik heb vandaag ijs weg gegooid omdat ik het niet lekker vond
Owwwwww, ijs... Er zijn maar weinig dingen waar ik niet af kan blijven. IJs is er een vanquote:Op zondag 25 september 2011 23:08 schreef lezzer het volgende:
Nou, het was gewoon echt smerig. Chocolade-ijs. En, dat komt toch best precies vind ik.
* ijsliefhebber is.
Er is hier een ijssalon die al een paar keer benoemd is tot beste ijssalon van Nederland, dus dat Clevers mag je terugbrengen naar Grubbenvorst.quote:Op zondag 25 september 2011 23:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik gun je iets beters. IJs van Clevers bijvoorbeeld.
Je kent de staat van dienst van Clevers?quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er is hier een ijssalon die al een paar keer benoemd is tot beste ijssalon van Nederland, dus dat Clevers mag je terugbrengen naar Grubbenvorst.
Voor mij is dat Lezzer. Maar goed dat ze zo ver weg woont.quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik niet af kan blijven.
Ben blij dat je het nu zelf ook onder ogen ziet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je kent de staat van dienst van Clevers?
Oh en popje, het was lief bedoeld hoor, maar in Amsterdam is natuurlijk alles beter
Dat maakt de rest van je post wel weer een beetje goed dan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Voor mij is dat Lezzer. Maar goed dat ze zo ver weg woont.Goed besluit van haar geweest.
dikke pluim voor je moederquote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Nirak het volgende:
Mijn moeder heeft een jong stel gepest wat echt continue stond te kopkluivenHilarisch is dat
zit dat er al lang? Ik heb aan de Mierlose kant van Mierlo-Hout gewoond namelijkquote:En ze hadden ijs, maar dat heb ik niet gehad, want net als lezzer ben ik liefhebberDus ik eet liever geen dan matig
Als je ooit in Mierlo bent lezzer: Deli Plaza , jummie!
Tsssk, jij kunt nog wel een jaar of 4 eten wat je wiltquote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Dus jij laat mij zomaar dik worden? Hoe durf je.
Want na m'n 22e zwel ik op als een opblaas-hemaworst?quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tsssk, jij kunt nog wel een jaar of 4 eten wat je wilt
EN IK HEB GEEN ARMEN JAquote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zit mobiel op een iPad zonder reeksknop. Dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |