De hele nacht polonaise natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom is iedereen zo gesloopt? Het feestje van Elies?
Hoe is het met je neefje tombo?
Vrijdag op stap geweest, vrijdag op zaterdag maar heel kort geslapen, zaterdagmiddag kinderfeestje gehad van familie, daarna verjaardag Elies, half drie thuis, vanmorgen gewoon weer op tijd op voor Beetle. Dus in twee nachten heb ik in totaal geslapen wat ik normaal in één nacht slaapquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Zalig!quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij waren naar de rommelmarkt. Best aardig weer inderdaad, beetje veel wind alleen.
En daarnet twee volle emmers walnoten geraapt. Ze blijven maar vallen
Nu ik niet naar de reünie ben heb ik ineens ook niets vandaag.quote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Hier schijnt de zon en ik heb gisteren alles gedaan wat ik moest doen dus vandaag hoef ik niks
^^quote:
Klinkt zalig!quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^![]()
Ik heb net echt een goddelijke salade gemaakt (hij is al op). Veldsla, balsamicovinaigrette, komkommer, tomaat, avocado en stukje gerookte kip
Kom maar halen, we hebben alweer zo veel! 4 kratten hadden we van de week al vol, en daar zijn alweer een stuk of 4 emmers bijgekomenquote:
feestje van elies idd, en mn eigen housewarming, en de avond/nacht ervoor druk met voorbereiding housewarming enzoquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, als ik ze wil hebben kosten ze 2 euro voor een half pond ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt zalig!
Daar had je ook nog wel wat walnoten bij kunnen gooien
Die van ons kun je zo tussen je handen opendrukken, lekker makkelijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg een grote zak walnoten van iemand, maar ik vind het teveel werk om ze te kraken![]()
Chico speelt er mee
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we gaan?
Mogen daar ook honden?
Hier betaal je ongeveer 2 euro per kilo. Maar je raakt ze nauwelijks kwijt want iedereen heeft wel een notenboomquote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, als ik ze wil hebben kosten ze 2 euro voor een half pond ofzo
Deze komen ook van iemand met eigen bomenquote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van ons kun je zo tussen je handen opendrukken, lekker makkelijkZe moeten nog wel een maandje drogen, dan worden ze nóg lekkerder
Walnoten die je in de winkel koopt zijn vaak al 2 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |