Er heeft ooit een meisje/jongedame gepost op Fok! (die ik al in geen eeuwigheid meer ben tegengekomen op Fok!) die best wel wat van jouw gezichtskenmerken heeftquote:
Heb ik 4 jaar geleden gedaan, ben ik dagen mee bezig geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
Jesus, moet ik alle foto dozen nazoeken, scannen, uploaden... zucht![]()
ik beloof niks
Ik welquote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof iedereen zijn echte leeftijd invult![]()
en dan bedoel je mijn dochterquote:Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er heeft ooit een meisje/jongedame gepost op Fok! (die ik al in geen eeuwigheid meer ben tegengekomen op Fok!) die best wel wat van jouw gezichtskenmerken heeftvind ik
![]()
Je hebt een beetje een hanekam op die bovenste pic.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef Juup© het volgende:
Jong en (voor zover mogelijk bij mij) onbedorven
hardcore punk Juupquote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een hanekam op die bovenste pic.
Mooi tochquote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een hanekam op die bovenste pic.
die loopt hier nog steeds rond hoorquote:
Okéquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
die loopt hier nog steeds rond hoor
Ik denk het, ze is 6 maanden geleden moeder geworden, en ik dus omaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké
Ik zie haar i.i.g. nergensMaar ik kom dan ook nooit in OO, misschien is dat het?
Heet ie King, kusjes vragen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik met mijn iets oudere neef
[ afbeelding ]
het haar is weer blond, maar er zit natuurlijk bijna 25 jaar tussenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou je nu niet meer herkennen aan de hand van die laatste foto, denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |