Sluit ik mij bij aan.quote:
Nou, dat werkt primaquote:
Mijn bijzonder slechte voorgevoel wordt hier niet beter van... Ik vrees echt een hele slechte middag voor Ajax.quote:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus etenquote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker!
Nog een maandje dan kan ik dat ook
Oja, daar kijk ik ook graag naar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus eten![]()
Mááár, wel hun droomhuisquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oja, daar kijk ik ook graag naar.Van die mensen met nauwelijks klus of verbouwervaring een gigantisch project beginnen en halfweg door de centen heen zijn en dan de boel zelf moeten gaan doen.
Dan heb je een droomhuis en eet je door de hypotheek die er boven hangt alleen nog droog broodquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mááár, wel hun droomhuis![]()
![]()
Ja idd.![]()
Ze haalden trapleuningen uit Parijs enzo, halverwege konden ze de bouwvakkers niet meer betalen. En dan fulltime job erbij en 3 kinderen.Je zag die gast ook gaandeweg het programma meer grijze haren krijgen en die vrouw zo'n 20 kg aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |