Ik ga aan je denken morgen en duimen voor een mooi gegroeid garnaaltjequote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Stiekem toch wel weer een beetje nerveus aan het worden nu...
Morgen de tweede echo...
Superspannend idd! Succes samenquote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jullie houden de foto nog ff tegoed! We zijn nu thuis maar ben zoooo moe!
Superspannend de eerste nacht
Ik zag het ook meteen!quote:
Ohw wat een lief mannetjequote:
Tsja ahum ik dacht misschien slaap je evenquote:Op maandag 19 september 2011 07:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Geslapen?amper. Eva heeft wat last van krampjes, en waarschijnlijk misselijkheid van het vruchtwater dat ze ingeslikt heeft. Ze drinkt wel heel goed bij mij.
Maar in de wieg slapen wil ze niet, ze wil liever bij papa en mam liggen... En dat doen we dan maar ook, vind t zo zielig als ze huilt!
Maar ze kunnen de weeën toch remmen? Alleen volgens protocol mag dat dan weer niet geloof ik. Maar het kán wel. Zo stom...quote:Op maandag 19 september 2011 09:22 schreef klumsy het volgende:
In het Meander in amersfoort.
Probleemis dathet nu gewoon nog te vroeg is voor artsen om wat te kunnen doen,
Dus in welk ziekenhuis ik ook lig, dat veranderd niet.
Oh neu, ik heb 4 weken een briefje gehad met iets van 'binnenkort word je gebeld door de kraamzorg' Maar blijkbaar heb ik een andere definitie van 'binnenkort'quote:Op maandag 19 september 2011 09:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Vlindur, hier waren ze me met Chris vergeten. Geloof dat mijn inschrijving verdwenen was bij de fusie van 2 kraamorganisaties.. Dus je kunt er eens achteraan bellen, of je inschrijving goed door is gekomen?
Ja preciesquote:Op maandag 19 september 2011 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
kraamzorg belde mij ook pas 3 dagen terug hoor en toen was ik al 35 wk geweest.
meestal 4 of 6 weken van tevoren, dus je hebt nog ff te gaan
ik loop heul niet! ik mot sowieso nog een week (dan ben ik 37 wk) op mn kont liggen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:39 schreef Deepfreeze het volgende:
He KD, je loopt ook nog rond? Zo ga je wel langzaam richting oktober..
mwoah t is zwaar hoor, bedrust met een 2.5 jarige om je heenquote:Op maandag 19 september 2011 09:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Wanneer moet je weer voor controle? En red je je verder wat?
Ja, dat geloof ik prima. Balen dat je niemand in de buurt hebt..quote:Op maandag 19 september 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mwoah t is zwaar hoor, bedrust met een 2.5 jarige om je heen
dus me er helemaal aan houden kan uiteraard niet. maar op maan en dinsdag hebben we simpelweg gene oppas, dus heb ik in t ziekenhuis ook en beetje afgedwongen of ik maandag weer thuis mocht zijn en dan met de belofte dat als ik weer bloed, ik woensdag weer ga ziekenhuizen
ohja ik ga er ook gewoon vanuit dat ie binnenblijft hoorquote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Klumsy, jammer dat die medicatie zo'n keerzijde heeft, anders was het ook wel meer gebruikt.. Ik ga hier ook duimen!
Vlindur, dan zou ik ook even rustig afwachten inderdaad. Destijds had ik alleen een aanmeldbrief gehad, en verder niks meer gehoord.
KD, lijkt me ook lastig met een peutertje rond je bed.. Gelukkig is de 37 in zicht. En dan zul je zien dat alles rustig is, en je de 41 gaat halen..
miniem, en eigenlijk hoor ik dus weer braaf in zeh hospital, maargoed, als t door blijft zetten, gaan we woensdag weer.quote:Op maandag 19 september 2011 09:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik prima. Balen dat je niemand in de buurt hebt..Bloed je nu ook? Of is alles 'rustig'?
Bleghquote:Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
miniem, en eigenlijk hoor ik dus weer braaf in zeh hospital, maargoed, als t door blijft zetten, gaan we woensdag weer.
dat is toch ook verticaal?quote:Op maandag 19 september 2011 09:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
dan zit dr maar 1 ding op KD
Keigoed op je handen leren lopen
ze is nog geen 24 weken, ze is pas 20 weken...quote:Op maandag 19 september 2011 10:01 schreef simmu het volgende:
klumsy, waarom lig je eigenlijk niet in een van de 10 nicu-ziekenhuizen? met 24 weken doen ze daar wel aktief dingen
ah, dan las ik dat verkeerdquote:Op maandag 19 september 2011 10:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ze is nog geen 24 weken, ze is pas 20 weken...
als je baby goed groeit dan is er niets aan de handquote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Vlindur het volgende:
Geen pijn is fijn!![]()
Is er trouwens een bepaald gewicht wat je -moet- aankomen?
Ik ben nu 31 weken en er zit welgeteld 2 kilo meer aan dan aan mn startgewicht(En nu niet allemaal jaloers worden, ik ben de lichtste echt niet
)
Hij groeit prima. Geen opmerkingen gehoord afgelopen vrijdagquote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je baby goed groeit dan is er niets aan de handen ik zou blij zijn
Er is geen minimum geloof ik. Helemaal niks aankomen mag zelfs ook. Dat 'advies' kreeg ik van de vk, te proberen neutraal te blijven.quote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Vlindur het volgende:
Geen pijn is fijn!![]()
Is er trouwens een bepaald gewicht wat je -moet- aankomen?
Ik ben nu 31 weken en er zit welgeteld 2 kilo meer aan dan aan mn startgewicht(En nu niet allemaal jaloers worden, ik ben de lichtste echt niet
)
Oh wat fijnquote:Op maandag 19 september 2011 10:59 schreef flugeltje het volgende:
ff vanuit zkh... Kloppend hartje, beweeglijk beebje en week vooruit gezet....
quote:Op maandag 19 september 2011 10:59 schreef flugeltje het volgende:
ff vanuit zkh... Kloppend hartje, beweeglijk beebje en week vooruit gezet....
Zo laat pas? En als je nou een nekplooimeting zou willen? Dan heb je nog maar 1 week...quote:Op maandag 19 september 2011 11:07 schreef Zoë23 het volgende:
vanmorgen gebeld voor een echo, mocht met 11 weken, dus nog 'even' wachten.
erg onwerkelijk dat er iets in m'n buik groeit, en lastig om nog 4wkn te wachten (ongeduldig)
Is het niet standaard bij een eerste zwangerschap dat ze dan pas een echo doen? Intake bij de vk is toch wel al bij 8 weken? Dan komt ook de nt-meting ter sprake toch?quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zo laat pas? En als je nou een nekplooimeting zou willen? Dan heb je nog maar 1 week...
Heb intake bij vk gehad met week 5, met 6.6 week nog een gesprek en bloedprikken en bloeddruk gemeten enzo.quote:Op maandag 19 september 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het niet standaard bij een eerste zwangerschap dat ze dan pas een echo doen? Intake bij de vk is toch wel al bij 8 weken? Dan komt ook de nt-meting ter sprake toch?
Nee hoor. Ik had mijn termijnecho van Harry met 9 weken en nu dan met 7,5 week.quote:Op maandag 19 september 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het niet standaard bij een eerste zwangerschap dat ze dan pas een echo doen? Intake bij de vk is toch wel al bij 8 weken? Dan komt ook de nt-meting ter sprake toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |