Hij staat in de folder van de Aldi voor 5 euro als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 september 2011 12:52 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt v de tip aventura! Ga ik zeker doen!
tnx Be!quote:Op maandag 19 september 2011 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
31 maart it is Flugel!
TAP! Wat een heerlijkheid!
Ze hebben hem nog. Wij hebben een bokspring dus ik heb een 1 persoons genomen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:25 schreef Nirak het volgende:
Kan iemand ff m'n wandelschoenen uit trekken? Er zit een bips tegen m'n ribben gedrukt
Ff een serieuze vraag. Ik had ergens gelezen van fijne onderlegger voor in bed die niet kraakt, ik meen bij de Action? Is dat een permanent product, dus kan ik dat nu nog halen?
wij hebben 2 pers boxspring, dus dan ga ik van de week eens even kijken daarquote:Op maandag 19 september 2011 14:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog. Wij hebben een bokspring dus ik heb een 1 persoons genomen.
Ik loop vast weer overtijdquote:Op maandag 19 september 2011 14:44 schreef Asyniur het volgende:
TAP
meissie, fijn dat alles goed was!
flugel, heerlijk!
Alleen jammer van dat weekje. Ik vond het zo gezellig dat we tegelijk waren en nou ben jij stiekem gewoon een weekje verder...
Morgen moet ik weer op controle. Ga ik zeuren voor een echo voor volgende keer...
Bij ons hadden ze die 2-persoons helaas niet.... heb voor de zekerheid gewoon 1 persoons meegenomen, misschien leg ik het matras van het logeerbed op onze... ben er nog niet over uit. En anders haal ik het elastiek eruit ofzo. Voor het geld hoef ik het niet te laten in ieder geval.quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
wij hebben 2 pers boxspring, dus dan ga ik van de week eens even kijken daarTHNX1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |