Loopt hij wel synchroon dan?quote:Op zondag 18 september 2011 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet Radio 1 aan en het geluid van EL uit
Hoezo verwacht je winst voor PSV?quote:Op zondag 18 september 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Denk zelf dat het nog de OP is van het vorige topicquote:Op zondag 18 september 2011 09:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je winst voor PSV?
OP van vorig topic. Even de OP changedquote:Op zondag 18 september 2011 09:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je winst voor PSV?
Ik weet hetquote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Denk zelf dat het nog de OP is van het vorige topic
quote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OP van vorig topic. Even de OP changed
Hij kent z'n eigen afkorting nietquote:Op zondag 18 september 2011 09:34 schreef ajacied4lf het volgende:
AFCA Ajax??
Amsterdam Football Club Ajax Ajax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval staat feyenoord gedeeld 1e (of tweede, derde, afhankelijk van twente en az.) met ajax. Identiek doelsaldo dan ook nog. Voor feyenoorders is het dan leuker als psv wintquote:
Omdat het storend is.quote:Op zondag 18 september 2011 10:45 schreef mrstylo het volgende:
Waarom weer geen plaatjes posten???
Ik heb er echt veel.
quote:PSV ontvangt vanmiddag Ajax voor de eerste topper van dit seizoen in de eredivisie. De koploper uit Amsterdam verdedigt in een uitverkocht Philips-stadion een voorsprong van drie punten. De thuisploeg weet dat het de laatste 33 jaar slechts drie thuisduels met Ajax heeft verloren.
Trainer Fred Rutten kreeg volgens Voetbal International gisteren een kleine tegenslag te verwerken. Wilfred Bouma haakte gisteren af met een nog een onduidelijke blessure, maar hij is in elk geval te geblesseerd om vanmiddag in actie te komen. Rutten kiest dan vrijwel zeker voor nieuwkomer Timothy Derijck en Marcelo in het hart van de defensie. Rutten voegde wel jeugdinternational Maikel Verkoelen van de selectie toe.
Zijn collega Frank de Boer mist de buitenspelers Miralem Sulejmani, Lorenzo Ebecilio en Aras Özbiliz. Hij kiest voor Jody Lukoki of geeft Dimitri Bulykin een basisplaats.
Da's toch juist géén kutgevoel?quote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt zo'n kut gevoel dat PSV gaat verliezen.
Dat is toch niet kut man.quote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt zo'n kut gevoel dat PSV gaat verliezen.
Wel als je "liefhebber" bent voor *kuch, kuch* P$Vquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's toch juist géén kutgevoel?
Laat gaan johquote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ja want de meeste zijn pas fan sinds de gemeente had betaalt.
Ja of niet dan?
We verliezen niet.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Alvast jezelf aan het indekken met termen als ''P$V'' en ''Gemeente eindhoven-Ajax''?
Zodat jullie wat te zeggen hebben als PSV wint?
roep dat niet te hard lieverd!quote:
Denk eigenlijk wel.quote:Op zondag 18 september 2011 10:58 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt Fred Rutten vandaag ontslagen als Ajax dik wint? Ik hoop het eigenlijk nietHij verprutst veel te veel voor P$V, is eigenlijk alleen maar goed voor Ajax
Hahaahaha wou net zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik ben dan wel voor PSV,maar P$V staat eigenlijk best wel cool
Neuh.. Paar (honder) keertjes maar heuurrquote:Op zondag 18 september 2011 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey heeft iemand al gevraagd of Rutten misschien wordt ontslagen?
En verwachten die dan antwoord alsof wij bij PSV werken?
Omdat Kaka niet jou geld niet mot.quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef mrstylo het volgende:
Waarom haalt PSV Kaka niet als Toivonen weg gaat?
Wil best harder werken(dan betaal ik dus meer belasting en dat gaat weer naar PSV).
Helaas maar wel waar. Ik denk zelfs 1-4.quote:
Of 4-3quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helaas maar wel waar. Ik denk zelfs 1-4.
Niet niet moet?quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Omdat Kaka niet jou geld niet mot.
Dus wel?quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Omdat Kaka niet jou geld niet mot.
Gast mijn voorspellingen kloppen bijna altijd:quote:
Serieus, dit gaat een vernedering voor die lampies worden.quote:
Vooral voor Ajax. De andere optie was namelijk Sigthorsson op rechts en Bulykin in de spits. En dat zag ik dus niet zo goed zitten.quote:
Dat zegt mij niets.quote:Op zondag 18 september 2011 11:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft een snelheidmaniak dingetje in Fifa 11.
Dus Pieters kan hem niet aan. :Squote:
Daarom moeten we Blind kopen. Die is beter.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Pieters heeft het gewoon moeilijk tegen snelle spelers, dat zag je wel tegen Musa.
Nee, beide waardeloos als linksback.quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom moeten we Blind kopen. Die is beter.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom moeten we Blind kopen. Die is beter.
Er is eigenlijk niet een goede LB in Nederland. :Squote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, beide waardeloos als linksback.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Paul-89 het volgende:
Programma :
PSV - Ajax
Spurs- Liverpool
Man. Utd. - Chelsea
Napoli - Milan
Gewoon uitproberen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:23 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel plaatjes kan je posten voordat je gebanned wordt?
Napoli heeft een erg leuke ploeg hoor, lieten ze Woensdag tegen Manchester City ook weer zien.quote:
Napoli heeft een leuke ploeg hoor.quote:
Say what?quote:Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef mrstylo het volgende:
Geen gefluit bij spelers.
Dat zijn PSV supporters.
Bij Ajax - PSV even de PSV spelers laten uitstappen tussen de 410 supporters...quote:Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef mrstylo het volgende:
Geen gefluit bij spelers.
Dat zijn PSV supporters.
Voor de tegenstanders net.quote:
Maar wel hun eigen spelers uitfluiten als het even wat minder gaat?quote:Op zondag 18 september 2011 11:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor de tegenstanders net.
Toen ze binnen kwamen.
Wel bij Frank de Boer.quote:Op zondag 18 september 2011 11:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor de tegenstanders net.
Toen ze binnen kwamen.
Schalke - Bayern ook nog.quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Paul-89 het volgende:
Programma :
PSV - Ajax
Spurs- Liverpool
Man. Utd. - Chelsea
Napoli - Milan
Omdat het kapot slecht was.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel hun eigen spelers uitfluiten als het even wat minder gaat?
(Ajax publiek kan daar trouwens ook wel een handje van hebben hoor.)
twitter:PSV twitterde op zondag 18-09-2011 om 11:28:02OPSTELLING PSV: Tyton, Manolev, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Lens, Mertens en Derijck. #psvaja reageer retweet
Dat is het PSV publiekquote:Op zondag 18 september 2011 11:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat het kapot slecht was.
3 100% kansen van RKC achter elkaar bij 1-0 mag gewoon niet.
Ach, de enige echt voetballende ploeg heeft gisteren met 8-0 gewonnen.quote:
Vorig jaar 2x en dit jaar maar 1x.quote:
Nog 1 uur.quote:Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Manolev - Marcelo - Derijck - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Lens - Matavs - Mertens
Wissels: Sinouh, Engelaar, Rabiu, Tamata, Labyad, Ojo en Verkoelen.
Verkoelen...
Botsing met Sinouh tijdens training.quote:
Maar een matige bank imo.quote:Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Manolev - Marcelo - Derijck - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Lens - Matavs - Mertens
Wissels: Sinouh, Engelaar, Rabiu, Tamata, Labyad, Ojo en Verkoelen.
Verkoelen...
Zak met aardappelen aan het kopenquote:
Niet, hij is dagje naar de Ikea.quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zak met aardappelen aan het kopen
Weet niemand nog precies .. raar, dat zeker.quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is de opstelling van Ajax? Ik heb geen EL
Anita inplaats van Sulequote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is de opstelling van Ajax? Ik heb geen EL
quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer
Wiel - Toby - Jan - Boilesen
Anita
Janssen - De Jong - Eriksen
Siggy- Boerrighter
Volgens mij.
gewoon 433 en dan Sigthorsson op rechts en De Jong in de spits.quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer
Wiel - Toby - Jan - Boilesen
Anita
Janssen - De Jong - Eriksen
Siggy- Boerrighter
Volgens mij.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Wtf, nu al vier verschillende opties gehoord
quote:Op zondag 18 september 2011 11:42 schreef rob1828 het volgende:
Opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter. #psvaja
Inderdaad,zeer irritant.quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Wtf, nu al vier verschillende opties gehoord
twitter:Official_Ajax twitterde op zondag 18-09-2011 om 11:40:37Opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter. #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
twitter:Official_Ajax twitterde op zondag 18-09-2011 om 11:40:37Opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter. #psvaja reageer retweet
Lekker terug denken aan de tijden dat PSV kapot werd gemaakt door Ajaxquote:Op zondag 18 september 2011 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ajax man geniet wel heletijd van het stadion
Nummer 1 veld van Eredivisie.quote:Op zondag 18 september 2011 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ajax man geniet wel heletijd van het stadion
WTFquote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef rob1828 het volgende:
Official_Ajax twitter: Misverstand, Anita start in de basis. Geen Serero. #psvaja
Je weet maar nooit.quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef rob1828 het volgende:
Definitief:
Opstelling Ajax: Vermeer; vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Anita, Janssen, Eriksen; Kluivert, De Jong, Boerrigter. #psvaja
Ik zie het ook staan jah. gelukkigquote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef rob1828 het volgende:
Definitief:
Opstelling Ajax: Vermeer; vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Anita, Janssen, Eriksen; Sigthorsson, De Jong, Boerrigter. #psvaja
Welke tijden precies?quote:Op zondag 18 september 2011 11:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker terug denken aan de tijden dat PSV kapot werd gemaakt door Ajax
bluf jonguhhquote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke tijden precies?
[ afbeelding ]
Ik zie bijna geen winst Ajax in het Philips stadion hoor?
quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef rob1828 het volgende:
Definitief:
Opstelling Ajax: Vermeer; vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Anita, Janssen, Eriksen; Sigthorsson, De Jong, Boerrigter. #psvaja
Is even wennen natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Het gedroomde middenveld, nou ik ben benieuwd.
Logisch, aangezien Bouma niet kan spelen...quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Is even wennen natuurlijk.
Derijck erin bij PSV. verstandige keus.
Rutten moest hem inzetten.quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Is even wennen natuurlijk.
Derijck erin bij PSV. verstandige keus.
Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Weet iemand of Roja het straks gaat doen?
Ah nu zie ik inderdaad ook dat Marcelo en Manolev erin staan..quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rutten moest hem inzetten.
Dus niets verstandig aan.
Rutten.
Beter dan Boeliekin een hele wedstrijdquote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Siem de jong in de punt van de aanval
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hij maakt er sowieso 1.quote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vergeleken de verdediging van PSV ook prima.quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Sunshineboy het volgende:
Middenveld ajax is prima, maar de aanval?
Zie belangrijk bericht mbt livestreams! voor de links die we niet mogen posten.quote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Papiergeld het volgende:
Voor het eerst dat ik meepraat in een voetbaltopic hier (dus roep maar als ik regels overtreed), maar valt dit nergens gratis te streamen?
Lezen!!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PSV:
Sinouh
Willems Verkoelen Manolev Marcello
Ritzmaier engelaar depay
locadia betancourt ibrahim
Verdediging PSV < Aanval Ajaxquote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef AnaalFaBtje het volgende:
tyton is ongeveer gelijk aan vermeer
verdediging psv < ajax
middenveld psv = ongeveer ajax
aanval psv >> ajax
Ik weet dat ze elkaar niet tegenkomen,maar nou en.
50-50 in mij ogen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediging PSV < Aanval Ajax
Middenveld PSV <> Middenveld Ajax
Aanval PSV > Verdediging Ajax
Alleen Mertens kan het verschil misschien maken. Matavz moet eerst maar eens wennen bij PSV en jullie Linksvoor is ook niet bijzonder.quote:
We vinden het niet slecht alleen aanval PSV is beter.quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax slecht vinden
Omdat ik ze minder vind dan de aanval van PSV is het automatisch slecht?quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax slecht vinden
quote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Alleen Mertens kan het verschil misschien maken. en jullie Linksvoor is ook niet bijzonder.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Kevin StrootmanEnige baas op het veld.
Mertens op het middenveld? Dat is Toivonen...quote:Op zondag 18 september 2011 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Omdat hij weer van Sparta komt.![]()
Er zijn vele bazen op het veld.
Eriksen, Janssen, Vertonghen, Strootman, Wijnaldum, Mertens
We hebben het niet over het middenveldquote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens op het middenveld? Dat is Toivonen...
Mertens of Wijnaldum denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef gniffie het volgende:
Het Ajax middenveld is veel completer dan dat PSV middenveld. Jullie hebben niet eens een spelmaker
Oh verkeerd gezien.quote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het niet over het middenveldOver de bazen op het veld?
Daar hebben ze Manolev voor.quote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef gniffie het volgende:
Het Ajax middenveld is veel completer dan dat PSV middenveld. Jullie hebben niet eens een spelmaker
Wijnaldum heeft 0 spelinzicht en Mertens is een Linksbuitenquote:
Toivonen dan.quote:Op zondag 18 september 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft 0 spelinzicht en Mertens is een Linksbuiten
Blind;quote:Op zondag 18 september 2011 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de faler. Wie is onze falert eigenlijk?
Groot tegen klein.quote:Op zondag 18 september 2011 12:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman - Eriksen is ook wel leuk...
Wat was er nou mis met Blind op de plek van Vertonghen? de Boer zijn schuld dat ie hem op links back zet.quote:
quote:
Klopt, CV is hij goed. Maar LB niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was er nou mis met Blind op de plek van Vertonghen? de Boer zijn schuld dat ie hem op links back zet.
ik kwamquote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani misschien wel 4 weken eruit, kunnen we een maand lang knallen met deze bazen opstelling.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:11 schreef Geo3kant het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Eindhoven![]()
gewoon mertens niet aan de bal en klaar met psvquote:Op zondag 18 september 2011 12:12 schreef Proletariaat het volgende:
Gewoon Mertens en klaar met Ajax
onze 3sterren coach!quote:
We hebben letterlijk 0 succes gehad met hem.quote:
Hohoho.. kwart finale europa league.quote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben letterlijk 0 succes gehad met hem.
Wel?quote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben letterlijk 0 succes gehad met hem.
Ajax @3.55, ik zou zeggen ga wat geld verdienenquote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen
klaar
Straalt door naar het elftalquote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
Rutten heeft het charisma van een zak hooi
Nu moet ik wel toegeven dat Frank de Boer ook niet echt een eloquente man is.quote:Op zondag 18 september 2011 12:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Straalt door naar het elftal
Nee waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef gniffie het volgende:
Hebben de PSV'ers de witte zakdoekjes al klaar
Ach zolang ze het bestuur maar niet proberen te gijzelenquote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef gniffie het volgende:
Hebben de PSV'ers de witte zakdoekjes al klaar
Gewoon vriendelijke man.quote:Op zondag 18 september 2011 12:17 schreef Sunshineboy het volgende:
Rutten eindigde het interview met een glimlach => Echt zin in de wedstrijd of blij dat het interview er weer op zat?
Wat verwacht je daar te doen, lijkt me sterk dat dat allemaal prostituees zijnquote:
Als ik naar alleen opstelling kijk zou ik juist zeggen 4-0 ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste voorspelling naar aanleiding van de opstellingen:
1-3!
Ik ga voor 1-2quote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste voorspelling naar aanleiding van de opstellingen:
1-3!
Gewoon zelf meenemen natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat verwacht je daar te doen, lijkt me sterk dat dat allemaal prostituees zijn
En dan batsen met vrouwelijke voyeurs. Ieder zijn dingquote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon zelf meenemen natuurlijk
PSV - ADO is een voorbeeldquote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik naar alleen opstelling kijk zou ik juist zeggen 4-0 ofzo
Maar bij PSV weet ik het nooit...
yayquote:Op zondag 18 september 2011 12:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Haha ik krijg gewoon kriebels
Meestal is dat goed bij mij,en als ik soort misselijk wordt betekent het iets slechts!
Dus PSVers goed nieuws!!
anno februari psv - ajax 0-0 kreeg ik veel spanning man.quote:Op zondag 18 september 2011 12:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Haha ik krijg gewoon kriebels
Meestal is dat goed bij mij,en als ik soort misselijk wordt betekent het iets slechts!
Dus PSVers goed nieuws!!
ja. Wordt gezellig druk manquote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nieuw topic betekent meestal ook iets goeds toch?
Als er een goal valt, dan gaan er nog meer vallenquote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het zal hier sowieso geen 0-0 blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |