Da's toch juist géén kutgevoel?quote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt zo'n kut gevoel dat PSV gaat verliezen.
Dat is toch niet kut man.quote:Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt zo'n kut gevoel dat PSV gaat verliezen.
Wel als je "liefhebber" bent voor *kuch, kuch* P$Vquote:Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's toch juist géén kutgevoel?
Laat gaan johquote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ja want de meeste zijn pas fan sinds de gemeente had betaalt.
Ja of niet dan?
We verliezen niet.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Alvast jezelf aan het indekken met termen als ''P$V'' en ''Gemeente eindhoven-Ajax''?
Zodat jullie wat te zeggen hebben als PSV wint?
roep dat niet te hard lieverd!quote:
Denk eigenlijk wel.quote:Op zondag 18 september 2011 10:58 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt Fred Rutten vandaag ontslagen als Ajax dik wint? Ik hoop het eigenlijk nietHij verprutst veel te veel voor P$V, is eigenlijk alleen maar goed voor Ajax
Hahaahaha wou net zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik ben dan wel voor PSV,maar P$V staat eigenlijk best wel cool
Neuh.. Paar (honder) keertjes maar heuurrquote:Op zondag 18 september 2011 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey heeft iemand al gevraagd of Rutten misschien wordt ontslagen?
En verwachten die dan antwoord alsof wij bij PSV werken?
Omdat Kaka niet jou geld niet mot.quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef mrstylo het volgende:
Waarom haalt PSV Kaka niet als Toivonen weg gaat?
Wil best harder werken(dan betaal ik dus meer belasting en dat gaat weer naar PSV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |