Het is al bijna maandag.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb dus dit weekend geen enkele zin om mensen op te bellen om iets te gaan doen
Laat het eigenlijk zo snel mogelijk maar weer maandag zijn
ps: wordt film kijken want het regent hard
Ik zie hier zonnestralen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb dus dit weekend geen enkele zin om mensen op te bellen om iets te gaan doen
Laat het eigenlijk zo snel mogelijk maar weer maandag zijn
ps: wordt film kijken want het regent hard
Hier schijnt al de hele middag de zon!quote:
ey insomquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Insomnium het volgende:
Blargh!
Voel me echt fysiek zwaar beroerd.
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ey insom
wat is er
Ik heb nog niet geslapen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom heb je wat geslapen
ik was om half 3 pas uit bed
slaappillen een optiequote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.
Naar de fucking keuken lopen is al vermoeiend.
Het is echt zwaar irritant.
Ben zo ontzettend moe maar slapen wil gewoon niet.
Was het maar zon feest.quote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
slaappillen een optie
flunitrazepam wat is datquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Was het maar zon feest.
Maar het enige dat helpt is flunitrazepam.
Of veel alcohol.
Of een cocktail van slaap medicatie. ( maar dat is super verslavend dus dat mag niet )
* suikertaartje mikt een lief leuk zacht meisje in het bed van Insomniumquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.
Naar de fucking keuken lopen is al vermoeiend.
Het is echt zwaar irritant.
Ben zo ontzettend moe maar slapen wil gewoon niet.
Een soort van slaapmiddel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
flunitrazepam wat is dat
Wat fijn dat jij in mijn bed komt liggen danquote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt een lief leuk zacht meisje in het bed van Insomnium
[/me]
Zo. Slapen jij
En dat doe je alleen als je dagen achter elkaar van dit soort nachten hebt?quote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een soort van slaapmiddel.
Het is beter bekend als rohypnol en in veel landen zelfs verboden.
Maar het brengt mij in een soort van diepe coma achtige slaap.
En dan " resetten " mijn hersenen en kan ik weer voor onbepaalde tijd relatief goed slapen.
quote:[..]
Wat fijn dat jij in mijn bed komt liggen dan
Buurman en buurmanquote:
hier ben ik vanmiddag geweestquote:
Je hebt nog een halve dag van je weekend over en je hebt heeeerlijk kunnen uitslapenquote:Op zondag 18 september 2011 16:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
weekend bijna voorbij
en de halve dag is al verneukt door het uitslapen![]()
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat doe je alleen als je dagen achter elkaar van dit soort nachten hebt?
Ohquote:Op zondag 18 september 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ben ik vanmiddag geweest
En het was leuk
Ja, dat snap ik, alleen als het echt echt echt niet anders kan dan moet het maar, zeg maarquote:Op zondag 18 september 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik meer dan vier nachten wakker ben.
En dan moet het ook.
Maar het heeft op mij hele vervelende bijwerkingen soms.
En ik slik sowieso liever geen medicatie.
Maar van de tien keer dat ik het slik krijg ik negen keer last van kramp in mijn spieren.
Zeg maar een soort van kramp in je kuit maar dan vooral in mijn rugspieren.
En dat is ziekelijk pijnlijk.
Dus dat doe ik liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |