Hoe was het gegaan bij die arts van de week?quote:Op zondag 18 september 2011 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud en voel me vet kut.
Ach ja, shit happens....
Wel klote dat je zo oververmoeid bent man!
Heh thx.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ola lovers![]()
[..]
Meh jammer om te horen.
Als ik iets kan doen dan hoor ik het graag!
dat is vet veul te weinig!quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of allemaaaal![]()
Ik heb het juist warm door te weinig slaap, met uitzondering van mijn voeten dan
[..]
Bijna 3 uur toch wel
Welke arts?quote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan bij die arts van de week?
da's lief.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Knuffel voor iedereen![]()
GROUPHUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nare combinatie dan.quote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh thx.Mja als ik het koud heb, voel ik me toch al snel wat minder.
Daarnaast is mijn nek weer redelijk aan het fucken en heb ik net wat bier zitten drinken met een buurman. Als ik het verrekte koud heb, valt dat nooit zo goed bij mij.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Therapeut arts.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke arts?Huisarts voor mijn oor, of de therapeut?
quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo kan hij de dames op interessante plaatsen vastpakken he!
toffe tactiek wel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo kan hij de dames op interessante plaatsen vastpakken he!
Ik fucking HAAT kou!quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nare combinatie dan.
Ik persoonlijk presteer alleen maar beter als het kouder is.
[..]
![]()
Knuffel terug.
Vet kut. Ik zat niet goed in mijn vel door een gesprek van afgelopen dinsdag tijdens therapie, en dat wilde ik er donderdag uit gooien, maar dat was weer niet het juiste moment of zo, dus werd ik afgekapt. Dat wekte alleen nog maar meer woede bij me op.quote:
Dat is echt zwaar klote man.quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT kou!Dan verkrampen mijn nekspieren zich, waardoor er weer een wervel scheef gaat zitten, waardoor de monnikskapsspier weer verkrampt, waardoor ik weer koppijn krijg!
Mooi klote dan.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Vet kut. Ik zat niet goed in mijn vel door een gesprek van afgelopen dinsdag tijdens therapie, en dat wilde ik er donderdag uit gooien, maar dat was weer niet het juiste moment of zo, dus werd ik afgekapt. Dat wekte alleen nog maar meer woede bij me op.
Ik heb echt het gevoel dat dit niet de juiste therapiegroep voor me is.
Tof dat je het vraagt trouwens!: )
quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar klote man.![]()
Ik word juist actiever met koud weer en voel mij dan letterlijk energieker.
Dus ik hou van de herfst en winter![]()
Is tijgerbalsem of iets dergelijks niet handig dan ?
Om je spieren warm te houden ?
Als het echt niet werkt is dan niet eens tijd om verder te kijken naar een andere groep ?quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Vet kut. Ik zat niet goed in mijn vel door een gesprek van afgelopen dinsdag tijdens therapie, en dat wilde ik er donderdag uit gooien, maar dat was weer niet het juiste moment of zo, dus werd ik afgekapt. Dat wekte alleen nog maar meer woede bij me op.
Ik heb echt het gevoel dat dit niet de juiste therapiegroep voor me is.
Tof dat je het vraagt trouwens!: )
Hahaha ergens dacht ik dat alquote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zwaar verslaafd aan!
Haha, MIquote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gewoon veel kruiken gebruiken![]()
Gewoon in je sokken proppen
jaquote:
Mja ik zit er net een paar maand, maar ik zit er idd aan te denken om over te stappen. Men weet alleen niet in wat voor soort groep ik DAN zou passen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als het echt niet werkt is dan niet eens tijd om verder te kijken naar een andere groep ?
Of andere vorm van therapie ?
ja meneerquote:
Een groep met alleen maar Fok!-ers?quote:Op zondag 18 september 2011 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik zit er net een paar maand, maar ik zit er idd aan te denken om over te stappen. Men weet alleen niet in wat voor soort groep ik DAN zou passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |