Da's Jammer !!! Kleurrijk team minder...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Burnett het volgende:
de conXeurs zullen dit jaar schitteren door afwezigheid...
Gezocht: incompleet team.
Dit klopt nu inderdaad, heb er onwijs veel zin in. Had wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn ....quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Imaginary Boys spelen in hun 2008-opstelling
Dan kun je wel van een favorietenrol spreken, hoe ga je daarmee om?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:41 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dit klopt nu inderdaad, heb er onwijs veel zin in. Had wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn ....
Slaap slecht en droom van een kansloze nederlaag :-)quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kun je wel van een favorietenrol spreken, hoe ga je daarmee om?
Ik hou het op gelijkwaardig. Vervanger is misschien net iets minder als quizzer dan pipster's broertje, maar heeft wel iets minder muzikale overlap met de rest van het team, dus misschien worden we in de breedte toch ietsje sterker. We zullen het zien!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat de transfers binnen het Senseo team het nivo naar beneden halen ?
Incompleet team gecomplementeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Burnett het volgende:
de conXeurs zullen dit jaar schitteren door afwezigheid...
Gezocht: incompleet team.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Incompleet team gecomplementeerd
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Voorspel nou die top-5 maar...
Daar komen er toch zo een stuk of 8 a 9 voor in aanmerking...
Inderdaad, kom maar op met je voorspelling n00biequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch teveel mutaties dus, bij de conXeurs. Jammer!
Nu durf ik alleen de top 4 nog te voorspellen, niet de top 5
Ik sluit me daar bij aan. Denk niet dat de Koolmees weer het hoogste lied zal zingen, en zoveel pech als vorig jaar wens ik je niet toe n00bie! Blijft toch sterk van de vragen en de vraagstelling afhangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, ik ben niet op de hoogte van evt mutaties bij andere teams, dus eigenlijk gaat dit weer nergens over.![]()
En tóch verwacht ik veel Utreg, Hoorn en Alkmaar daar bovenin
Geniale naam! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
.....Senseo met Zoete Melk.
Hehe, die is bedacht door 1 van de conXeurs vorig jaar. Het is niet onze naam voor dit jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Geniale naam! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Geen "Rain man"?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
*kickje*
Nog steeds niet uitverkocht?
Ik sprak een oud teamgenoot die meedoet met de Bob Hope Impersonators; ze schijnen met een steengoede debutant op de proppen te komen. Hij noemde als referentie de film "the Natural"
Mooi, dan laat ik mijn Top 5 zo staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
*kickje*
Ik sprak een oud teamgenoot die meedoet met de Bob Hope Impersonators; ze schijnen met een steengoede debutant op de proppen te komen. Hij noemde als referentie de film "the Natural"
Nopequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
*kickje*
twitter:P60poppodium twitterde op dinsdag 23-10-2012 om 11:45:51RT @ronaldvdvaart: Er is nog plaats voor enkele teams om mee te doen aan De Nationale Popquiz van aanstaande zondag in P60. RT svp. #dnp12 reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:50 schreef pipster het volgende:
Is dat het team wat je gaat aanvullen heer Burnett; outSider...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |