Ik ben het vaak met je oneens, maar...quote:
Ja, echt fantastisch. Hoe bedenken ze het, een overdag-nachtbagger, wat origineel! Wat gewaagd!quote:
Zoiets hadden we toch al?quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, echt fantastisch. Hoe bedenken ze het, een overdag-nachtbagger, wat origineel! Wat gewaagd!
Geen idee?quote:
Dan hebben we het nog niet eens over de users daarquote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee?Ja, nou, dit valt nog wel mee. Baggeren is sowieso not-done. Dat hele topic is gewoon forum-aids.
Tegen wie?quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds 0-1 voor., maar ze spelen niet al te best.
Tegen wie?quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds 0-1 voor., maar ze spelen niet al te best.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen wie?
Maar met die stand zul je het vast naar je zin hebben nu
RKC.quote:
Oh ik gun het RKC welquote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
RKC.
En RKC kan stunten, dus ben nogal bang met de huidige stand van zaken.
Ragbroerquote:
Welnee. Sommigen zijn best oke. Soms. Maar het hele concept is nogal kansloos. Wordt ook wel gesloten als 1 van de modjes online komtquote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog niet eens over de users daar
Ragbroedeeerquote:
Ik gun het AZ om nummer 1 te zijn, en RKC om boven Ajax etc. te komen. Maar als RKC wint van AZ, staan ze boven AZ, en dat moet ik niet hebbenquote:
mn droomvrouwquote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gun het AZ om nummer 1 te zijn, en RKC om boven Ajax etc. te komen. Maar als RKC wint van AZ, staan ze boven AZ, en dat moet ik niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |