Zo kan je van iedereen wel een screenshot maken waarin ze gekke bekken trekkenquote:Op zondag 18 september 2011 07:12 schreef TwyLight het volgende:
Interessant, best een leuk programma. Alleen Wendy
[ afbeelding ]
Dom? Nah, getuigt juist van zelfkennis en verantwoordelijkheid nemen, ik vind het een van de betere besluiten die ze genomen heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 07:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Ook dom om alleen zichzelf te nomineren.
Die lui die de locatie hadden uitgezocht hebben ook steken laten vallen, die had ze ook kunnen nomineren. Wel dom om jezelf meteen zo te dekwalificeren.
Heb wat twitter reacties gelezen die het een slap aftreksel van The Apprentice vonden. Ik wil daarvan eerst wat seizoenen afkijken en vergelijkingsmateriaal hebben voordat ik (onterecht) al te enthousiast raak over Topmanagerquote:
Denk dat de publiciteit, naamsbekendheid en goodwill die ze bij duizenden mensen opbouwen de grootste winst is (naast het gebruik v/d backoffice van Aad). Sommige van die kandidaten hebben nu al goodwill bij me gescoord en daarvan zou ik bijvoorbeeld best naar hun salespitch/presentatie willen luisteren, dus tijd en aandacht aan ze spenderen.quote:Op zondag 18 september 2011 08:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wel aardig dat het nu niet om een baan gaat, ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit soort programma's succesvolle carrières heeft voortgebracht.
Nou, zij kijkt constant heel erg engquote:Op zondag 18 september 2011 07:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zo kan je van iedereen wel een screenshot maken waarin ze gekke bekken trekken
Uitzending Gemistquote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
Oh, gemist dus duidelijk. Terwijl ik wel de leader een paar keer voorbij zag komen. Stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |