Ze wilt je. Ze wilt diep gaan met je Rez...quote:Op zondag 18 september 2011 04:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoera, ik mag met sanasoufi naar de film.![]()
Maar ik ben geen rijke 50plusser.quote:Op zondag 18 september 2011 04:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze wilt je. Ze wilt diep gaan met je Rez...
Ik. Dolgraag.quote:Op zondag 18 september 2011 04:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie wil mijn weggevlogen kanarie zien
Koel. Heb je hem ingelijst en boven je bed gehangen? Dat doe ik namelijk meestal met het de beesten die ik met mijn schoen doodsla. De beesten waarbij ik de poten eruit trek krijgt een apart lijstje van 5 bij 5 cm, en die hang ik dan aan de muur boven mijn PC, alleen ik moet binnenkort een nieuwe muur gaan vinden, ik zat te denken aan de gang, omdat de muur vol isquote:Op zondag 18 september 2011 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou technisch gezien best mogelijk geweest zijn, maar er stond een schoen op m'n kamer, waarmee ik hem gruwelijk bewerkte.
Ik, ik heb toch niks beters te doen.quote:Op zondag 18 september 2011 04:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie wil mijn weggevlogen kanarie zien
Dat veranderd ook steeds. Dus misschien heb je wel prijs.quote:Op zondag 18 september 2011 04:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben geen rijke 50plusser.
Mooi.quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohnee, deze was trouwens niet weggevlogen. Maar had bitchfight met de nieuwkomer.
Volgensmij kun je wel beter blijven ademen dan naar weggevlogen kanaries kijken, we hebben je nog nodig.quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik, ik heb toch niks beters te doen.
Ahquote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohnee, deze was trouwens niet weggevlogen. Maar had bitchfight met de nieuwkomer.
Dat zei een meisje net via dm dat ik dat moest vragen omdat je dan boos zou wordenquote:Op zondag 18 september 2011 04:34 schreef BBQSausage het volgende:
STOKSTAART, BEN JE ER NOG? HOE KOM JIJ AAN DIE INFO?
Ziet er ook wel uit als een bitch idd.quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens onder Rotterdam toch?quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat veranderd ook steeds. Dus misschien heb je wel prijs.
Wel 1 klein nadeel, ze woont in Barendrecht.
Zonde, mooi beest.quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat was haar naamquote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei een meisje net via dm dat ik dat moest vragen omdat je dan boos zou worden
Watwat.quote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei een meisje net via dm dat ik dat moest vragen omdat je dan boos zou worden
Ja, en toen?quote:Op zondag 18 september 2011 04:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Willen jullie een domblondjesverhaal horen
De nieuwkomer hadden we dus in z'n kooi
dus op een dag dacht ik, even kijken als ik hem vrijlaat of ie ons huis weer vindt..
en toen..
Hij was een manquote:Op zondag 18 september 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ziet er ook wel uit als een bitch idd.
Hoe loopt het af?quote:Op zondag 18 september 2011 04:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus op een dag dacht ik, even kijken als ik hem vrijlaat of ie ons huis weer vindt..
en toen..
Het is geen postduif.quote:Op zondag 18 september 2011 04:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en toen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |