Okequote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dalando
da
la
ndo
altijd blij
soms niet
maar dan komt het goed
want wij zijn
vrienden
voor
die
leventje
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef Rezania het volgende:
Ik zei:![]()
![]()
Hoezo is MK dan de enige die me welterusten wenst?Ja, ik wil aandacht.
Idem.quote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef Dalando het volgende:
Oke, het is inmiddels bijna 05:00, en ik ben nogsteeds niet moe.
Heb wel minder energie, maar mijn ogen zijn nog open
Grapje hoorquote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef Rezania het volgende:
Ik zei:![]()
![]()
Hoezo is MK dan de enige die me welterusten wenst?Ja, ik wil aandacht.
Als je pas half 3 je nest uit komt krijg je dat hequote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef Dalando het volgende:
Oke, het is inmiddels bijna 05:00, en ik ben nogsteeds niet moe.
Heb wel minder energie, maar mijn ogen zijn nog open
Nou, mijn fantasie blijkbaar niet echt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie weet er nou niet het verschil tuissen een VOGEL en een KNAAGDIER
Ik stond gister om 1 uur s'middags opquote:Op zondag 18 september 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je pas half 3 je nest uit komt krijg je dat he
Maar je wou toch geen mod worden, omdat je zo weinig tijd had kan ik me herinneren?quote:Op zondag 18 september 2011 04:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg mijn dag kan niet meer stuk.
het rijmt nietquote:Op zondag 18 september 2011 04:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een gedicht voor GGMM
GGMM
altijd sarcastisch
maar je bent wel oke
omdat je mijn pubergezeik las
Netjes.quote:Op zondag 18 september 2011 04:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik stond gister om 1 uur s'middags op
ja nu toch wel want die opleiding is makkelijkquote:Op zondag 18 september 2011 04:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je wou toch geen mod worden, omdat je zo weinig tijd had kan ik me herinneren?
Nee, nieteensquote:Op zondag 18 september 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Netjes.
Wel je wekker gezet neem ik aan? Heb je nog iets aan je dag
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:47 schreef Dalando het volgende:
Even mezelf pijpen om te kijken of ik niet lucide achter mijn PC in slaap ben gevallen.
Mooiste gedicht ooit gemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een gedicht voor GGMM
GGMM
altijd sarcastisch
maar je bent wel oke
omdat je mijn pubergezeik las
Ditdussquote:Op zondag 18 september 2011 04:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |