Jij bent niet makkelijk hè?quote:Op zondag 18 september 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk, maar naar 10000 x horen wel klaar mee.
Oh die 2e die ken ik die is wel leuk jaquote:
ditquote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
BTW, Deel #222, moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Is de OP niet genoeg danquote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Ja vind haar liedjes wel vrij veel op elkaar lijken op de een of andere manier.quote:Op zondag 18 september 2011 01:59 schreef Rezania het volgende: een mooi liedje, maar vrolijk is anders.
Ik niet, ik hoor het verschil wel.quote:Op zondag 18 september 2011 02:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja vind haar liedjes wel vrij veel op elkaar lijken op de een of andere manier.
Nederlands kan je gewoon verwijderen, heb ik ook allang gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
Heh. Irritant. Elke keer verspringt dat toestsenbord indeling geval van EN naar NL
Wie heeft er nou een Nederlands pauper toetsenbord...
ik ben laproquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kan dit ? MK die niet de lapo heeft
Herkenbaarquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
Heh. Irritant. Elke keer verspringt dat toetsenbord indeling geval van EN naar NL
Wie heeft er nou een Nederlands pauper toetsenbord...
Gedaan. Thanks.quote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands kan je gewoon verwijderen, heb ik ook allang gedaan.
waar is pimmetje?quote:
ban voor jaar weet nogsteeds niet waaromquote:
wow das wel langquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ban voor jaar weet nogsteeds niet waarom
Slaap lekker zussiequote:
Ja, geen idee waaromquote:
hmm wel lang enzo, hij maakt vast wel kloon ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ban voor jaar weet nogsteeds niet waarom
pas op met je gehoor meisje, je hebt maar 1 gehoor enzo en ze weten er niets van. ben je doof dan ben je gewoon genaaid blegh bahquote:Op zondag 18 september 2011 02:05 schreef Meloewa het volgende:
Waarom klinkt hoog volume zo zacht , volgens mij word ik doof.
ik heb een keer na het uitgaan 4 dagen lang een piep gehad, echt ik schrok met doodquote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik ook, haha. Muziek klinkt steeds zachter, heb toen maar gehoorberschermin gekocht voor op festivals, haha.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik ook, haha. Muziek klinkt steeds zachter, heb toen maar gehoorberschermin gekocht voor op festivals, haha.
Ik na terugkomst van vakantie, door die druk in de lucht bij het landen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb een keer na het uitgaan 4 dagen lang een piep gehad, echt ik schrok met dood
tinychat has taken overquote:Op zondag 18 september 2011 02:19 schreef Rezania het volgende:
Wat is dit dan? UDOWU is gewoon dood om 10 voor half 3?
Cool die tekentjesquote:
Hij staat wel op de smiley lijst.quote:Op zondag 18 september 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat is toch geen smiley meer.
Awh, wat schattig!quote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
Kanniet slapen man iemand sla me in slaap plieez
SM?quote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
slaap kindje slaapquote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
Rijmtechnisch zit het niet helemaal fantastisch in elkaar.quote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
slaap kindje slaap
daar buiten loopt een kip
een kip met 2 poten
die p_z scheef getekend heeft
slaap kindje slaap
daar buien loopt een kop
quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef coban het volgende:
Ik geloof in een dag dat jullie mijn woorden normaal opvatten.
quote:
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey, heb jij de tekening van coban en mij al gezien
Nu krijg ik nachtmerrie bitchquote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
slaap kindje slaap
daar buiten loopt een kip
een kip met 2 poten
die p_z scheef getekend heeft
slaap kindje slaap
daar buien loopt een kop
Eey, GGMM. Beetje vermakelijk in rap-land, verder alles goed?quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rijmtechnisch zit het niet helemaal fantastisch in elkaar.
Meh. Ik ga zo slapen denk ik. Morgen weer vroeg op.quote:Op zondag 18 september 2011 02:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Eey, GGMM. Beetje vermakelijk in rap-land, verder alles goed?
Wat is vroeg?quote:Op zondag 18 september 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Ik ga zo slapen denk ik. Morgen weer vroeg op.
Wat schattig.quote:Op zondag 18 september 2011 02:37 schreef coban het volgende:
Mensen die nog 1 keer schattig tegen mij zeggen, geldt voor iedereen vanaf nu, die krijgen problemen met mij. Ik pak mijn nekschotjes alvast.
Mij hoef je niet zo serieus te nemen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:38 schreef coban het volgende:
Teveel blauw in dit topic. Dat kan mijn hart niet aan.
OJA P_Z HEEFT TEKENING GEMAKAT KOPYRAITS naar hewmquote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef coban het volgende:
Heeft plastic trouwens gemaakt, mk moet je wel zeggen
Niet? Ik vind je namelijk wel een beetje eng.quote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij hoef je niet zo serieus te nemen.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:37 schreef coban het volgende:
Mensen die nog 1 keer schattig tegen mij zeggen, geldt voor iedereen vanaf nu, die krijgen problemen met mij. Ik pak mijn nekschotjes alvast.
quote:
Awhquote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef coban het volgende:
[..]
Niet? Ik vind je namelijk wel een beetje eng.
Ik heb vanavond toch geen zin om te modden.quote:Op zondag 18 september 2011 02:38 schreef coban het volgende:
Teveel blauw in dit topic. Dat kan mijn hart niet aan.
+1 note.quote:Op zondag 18 september 2011 02:41 schreef Dalando het volgende:
Bang zijn voor GGMMHij is veel te motor om bang te zijn. SNAPJENUM? MOTOR? GM?
Was geen compliment. Ik complimenteer geen moderators.quote:
Het was maar een garpjequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:41 schreef coban het volgende:
[..]
Was geen compliment. Ik complimenteer geen moderators.
quote:
Ik heb jullie wel door. Dit zeggen zodat we heel veel baggeren enzo en ondertussen stiekem notes maken enzo.quote:Op zondag 18 september 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanavond toch geen zin om te modden.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel door. Dit zeggen zodat we heel veel baggeren enzo en ondertussen stiekem notes maken enzo.
Complottheorieën en zo.quote:
Alsof deze SC ooit uit iets anders dan bagger heeft bestaan.quote:Op zondag 18 september 2011 02:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel door. Dit zeggen zodat we heel veel baggeren enzo en ondertussen stiekem notes maken enzo.
Ja, en ik hoop dat je het niet vergeten bent.quote:Op zondag 18 september 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof deze SC ooit uit iets anders dan bagger heeft bestaan.
Haten op UDOWUquote:Op zondag 18 september 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, en dat.quote:Op zondag 18 september 2011 02:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop dat je het niet vergeten bent.
Ik wist dat iemand dit zou zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat het niet, als ik moe ben en ik heb niks te doen vind ik het altijd best grappig om hier te posten.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dit zou zeggen.
Ik ontken. Mijn posts bestaan uit pure kwaliteit.
Ontkenning en zo.quote:
Fuck iBenny, GGMM is vanaf nu mijn favo modquote:Op zondag 18 september 2011 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat het niet, als ik moe ben en ik heb niks te doen vind ik het altijd best grappig om hier te posten.
Ey, coban.quote:
Eindelijk is er weer iemand die mij z'n favoriete mod vindt.quote:Op zondag 18 september 2011 02:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Fuck iBenny, GGMM is vanaf nu mijn favo mod [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gamezz, GGMM en smegmanus zijn mijn favo's
Ja oke mr hij gaat maybe wel niet antwoorden hequote:Op zondag 18 september 2011 02:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ey, coban.
Vraag is even aan die BBQsausage hier, wat de precies reden is dat hij mijn berichten+DM's heeft geblokkerd? Zeer benieuwd.
Omg wie wie wie?quote:Op zondag 18 september 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gamezz, GGMM en smegmanus zijn mijn favo's
Misschien is het een Goofy-fan.quote:Op zondag 18 september 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke mr hij gaat maybe wel niet antwoorden hemaar oke.
Hey BBQ ik moest vragen wrm je berichten en dms van ikbenserieus bloktt
Pure Fok!-historie. .quote:Op zondag 18 september 2011 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, bij mij staat ie er nog steeds in hoor:
[ afbeelding ]
Omdat t een kutuser is, en hij heel triest al mijn posts liep af te kraken.quote:Op zondag 18 september 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke mr hij gaat maybe wel niet antwoorden hemaar oke.
Hey BBQ ik moest vragen wrm je berichten en dms van ikbenserieus bloktt
Oke sorry dat ik het vroeg mr was wel zo beleefd. Ik dacht al dat het zoiets zou zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat t een kutuser is, en hij heel triest al mijn posts liep af te kraken.
Verder ga ik hier niet op in, want ik heb hem niet voor niks geblockt.
Juist, ik heb me aangemeld als developer, om nog meer anti-Goofy features te kunnen implementeren, maar Breuls geeft maar geen gehoor.quote:
Ik kan zijn posts wél lezen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry dat ik het vroeg mr was wel zo beleefd. Ik dacht al dat het zoiets zou zijn.
Hey ikbenserieus, hij zegt:
Hij heeft wel dit gemaakt:quote:Op zondag 18 september 2011 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek hé !?quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik heb me aangemeld als developer, om nog meer anti-Goofy features te kunnen implementeren, maar Breuls geeft maar geen gehoor.
Bang voor de media-aandacht die het ongetwijfeld zal gaan krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik heb me aangemeld als developer, om nog meer anti-Goofy features te kunnen implementeren, maar Breuls geeft maar geen gehoor.
Mijn ogen, het deed zo'n pijn.quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel dit gemaakt:
http://i52.tinypic.com/15rm4o4.jpg
Daar istie weer.quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
wie heeft dat gemaaktquote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pure aids op papier, je naam wordt daar gewoon letterlijk op alle mogelijke manieren verkracht.quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het blijft wel mijn naam.quote:Op zondag 18 september 2011 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pure aids op papier, je naam wordt daar gewoon letterlijk op alle mogelijke manieren verkracht.
Het brengt inderdaad wel iets zeer schokkends naar buiten ja, misschien is de wereld hier nog niet klaar voor.quote:Op zondag 18 september 2011 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bang voor de media-aandacht die het ongetwijfeld zal gaan krijgen.
Jezus werd ook niet begrepen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het brengt inderdaad wel iets zeer schokkends naar buiten ja, misschien is de wereld hier nog niet klaar voor.
Ja, maar dit is gewoon misbruik. Zowel van de naam, als de afkorting.quote:Op zondag 18 september 2011 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het blijft wel mijn naam.
En wie weet, misschien bedoelde hij Geen Goofy, More Mickey.
Juist.quote:Op zondag 18 september 2011 02:53 schreef coban het volgende:
Hey waarom wordt iedereen hier gewoon geen vriendjes. Ik hou ook van jullie allemaal
matties 4 life jwz.quote:Op zondag 18 september 2011 02:53 schreef coban het volgende:
Hey waarom wordt iedereen hier gewoon geen vriendjes. Ik hou ook van jullie allemaal
Op een gegeven moment wordt het tijd mensen te vergeven.quote:Op zondag 18 september 2011 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon misbruik. Zowel van de naam, als de afkorting.
Ja maar jij doet waarschijnlijk vervelend tegen hem he. Vervelend mannetjequote:Op zondag 18 september 2011 02:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Juist.
BBQsausage mag mij niet, ik zit daar mee.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:53 schreef coban het volgende:
quote:
Zal een intellectueel hoogstaand nummer zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 02:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK heb liedje van appa in m'n hoofd
ik heb schijttt taan de overheid :")
quote:Op zondag 18 september 2011 02:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar jij doet waarschijnlijk vervelend tegen hem he. Vervelend mannetje
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 02:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal een intellectueel hoogstaand nummer zijn.
IEMAND GEEF MIJ EEN STUK HOUT WAAR DE SPIJKERS ER NOG UITSTAANNNN MET DE PUNTEN OMHOOOGquote:
Potverdikke, nou moet het nog aanhalen ookquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:57 schreef coban het volgende:
[..]
IEMAND GEEF MIJ EEN STUK HOUT WAAR DE SPIJKERS ER NOG UITSTAANNNN MET DE PUNTEN OMHOOOG
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 02:57 schreef coban het volgende:
Ik haat zondagen. Ze hebben de kleur zwart.
En ik kan dan niet winkelen.
quote:
Geen idee, ik probeer gewoon te bemiddelen. Bush heeft het in het midden-oosten geprobeerd, dus waarom zou ik het niet hier doen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Potverdikke, nou moet het nog aanhalen ook![]()
Iemand moet zeggen wat ik heb gedaan tegen hem,(verkeerd dan) Anders word ik gek.
Dit kan bijna geen toeval zijn, ik namelijk ook.quote:Op zondag 18 september 2011 02:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM
toen ik gister je post las met 'je online toneelstukje is om te huilen'
moest ik kapothard lachen
Dankquote:Op zondag 18 september 2011 02:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM
hahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 18 september 2011 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit kan bijna geen toeval zijn, ik namelijk ook.
Volgens mij zit jij de hele dag hardop lachend achter je computer ofniet?quote:Op zondag 18 september 2011 02:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM
Ja maar jullie zijn grappig.quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij de hele dag hardop lachend achter je computer ofniet?![]()
Ja, ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahaha
ik meen het :")
Geen Goofy, More Mickey.quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef coban het volgende:
GGMM waar staat je naam eigenlijk voor?
Jij ging toch slapen?quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke niet iedereen sommige mensen zijn om te huilen
Is dit een verkapte diss naar iemand?quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke niet iedereen sommige mensen zijn om te huilen
quote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef coban het volgende:
GGMM waar staat je naam eigenlijk voor?
quote:
Iedereen is welkom zich aangesproken te voelen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een verkapte diss naar iemand?
Ben ik liever het midden-oosten als Bush.quote:Op zondag 18 september 2011 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik probeer gewoon te bemiddelen. Bush heeft het in het midden-oosten geprobeerd, dus waarom zou ik het niet hier doen.
Waarom 'geen' in het nederlands danquote:
Hard.quote:Op zondag 18 september 2011 03:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iedereen is welkom zich aangesproken te voelen.
Jij bent wel een van de weinige users die aan zelfreflectie doet.quote:Op zondag 18 september 2011 03:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bohh soms kan ik me tantoehard aanstellen.
Mensen die hun fouten nie toegevenquote:Op zondag 18 september 2011 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel een van de weinige users die aan zelfreflectie doet.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moest het evenvan me afschrijven__!
True, maar dan nogquote:Op zondag 18 september 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die hun fouten nie toegeven_!_!_!
HAHA JE VERGAT EEN LETTER!quote:Op zondag 18 september 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die hun fouten nie toegeven_!_!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HAHA JE VERGAT EEN LETTER!
GEEF HET MAAR TOE, DOE DAN! HAHA!ja scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBQ ikbenserieus zou graag willen dat je zijn berichten deblokkeert maar je mag dit bericht negeren want ik weet dat je hier geen zin in hebt maar ik dacht ik geef wel door.quote:Op zondag 18 september 2011 03:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie wil even heel serieus vragen aan BBQsausage of hij mijn berichten niet wil deblokkeren,
Heel irritant FOK!ken zo, als iemand waar je graag mee in discussie bent je berichten niet meer kan lezen.
Haha, nee.quote:Op zondag 18 september 2011 03:06 schreef coban het volgende:
[..]
BBQ ikbenserieus zou graag willen dat je zijn berichten deblokkeert maar je mag dit bericht negeren want ik weet dat je hier geen zin in hebt maar ik dacht ik geef wel door.
Ikbenserieus, je moet het zelf maar zien te regelen.
ik ook niet manquote:Op zondag 18 september 2011 03:07 schreef coban het volgende:
Slaat nergens op dat je een ban niet mag bespreken
Vind ik dan.
Dan start je je eigen forum met je eigen regels.quote:Op zondag 18 september 2011 03:07 schreef coban het volgende:
Vind ik dan.
Mja, ik denk dat veel mensen die ongeschreven regel een beetje verkeerd begrijpen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:07 schreef coban het volgende:
Vind ik dan.
Goed idee bedankt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan start je je eigen forum met je eigen regels.
Oh noes.quote:Op zondag 18 september 2011 03:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
toetoer toeter toeter toeter toeter
met romana op de skooter
call 911quote:Op zondag 18 september 2011 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh noes.
Guys, call 911, she's infected!
Deze manquote:Op zondag 18 september 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan start je je eigen forum met je eigen regels.
Omgggquote:
Schattig en zo.quote:Op zondag 18 september 2011 03:09 schreef coban het volgende:
Ik wil geen mug pijn doen maar hij irriteert mij
Omg, achtergrondmuziek op een site.quote:Op zondag 18 september 2011 03:11 schreef Ragboer het volgende:
Dit is coban: http://www.turkishplace.n(...)=lid&lid=KULKEDiiSii
quote:Op zondag 18 september 2011 03:11 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggik ga doen
En dan is iedereen blauw en dus iedereen mod
Behalve ik natuurlijk. Ik word roze.quote:Op zondag 18 september 2011 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Klinkt nu al als een groot succes.
Awwh, het is dus waar wat ze zeggen over je, je doet geen vlieg kwaad!quote:Op zondag 18 september 2011 03:09 schreef coban het volgende:
Ik wil geen mug pijn doen maar hij irriteert mij
Ik heb geen zin om die post weer op te zoeken.quote:
Wiequote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Awwh, het is dus waar wat ze zeggen over je, je doet geen vlieg kwaad!
Tuurlijk, maar dat ben je bij mij al, dus dat is geen verschil voor mij.quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve ik natuurlijk. Ik word roze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |