Stand deel #2413:quote:
Zijn grootste attribuut was niet zijn kookkunsten maar zijn snelheid!quote:
quote:
Zie vorige vraagquote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
Youp, de broer van Tom? Dat kunnen er zoveel zijn
*noteert; leer scrollen*quote:
Stand deel #2413:quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Obama 44
Bush 43
Clinton 42
Bush sr 41
Reagan 40
quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef tong80 het volgende:
Jelle zal wel zien ? Over Jelle Zijlstra ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 16:04 schreef HilarityEnsues het volgende:
Nou, dat was een gokje...
(Deze vraag is misschien aan de moeilijke kant, maar we zien wel.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Dit is het refrein van een Nederlands liedje, door google in het Duits vertaald. De eerste zin van het refrein heb ik weggelaten. Wat is het nummer en wie is de uitvoerende?quote:(....)
Dann mein Essen war immer bereit,
Ich konnte immer spielen Karten
Und nie zu waschen
Und noch nie haben mich anpassen
voor jantjequote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef outtayourleague het volgende:
weetniet
wel gaat het liedje van Hilarity over "in den haag daar woont een graaf, en zijn zoon heet Jantje"
en wasknijper wil Armeens horen, wat dus driemaal het antwoord is op een vraag op twee pagina's
die was al beantwoord
Amper 3 uur geleden:quote:Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef ß het volgende:
Historisch kanals één van de oudste landen ter wereld genoemd worden.
wordt ook nog gezien als de oudste christelijke staat van de wereld.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Quyxz_ het volgende:
is één van de oudste landen ter wereld en omvatte vroeger een veel groter gebied dan nu. De geschiedenis van
gaat terug tot ongeveer 1500 voor Christus.
was vroeger een koninkrijk en was op zijn grootst onder koning Tigran de Grote van 95 v.Chr.-66 v.Chr. Hij stichtte de stad Tigranocerta als hoofdstad van zijn machtige rijk. Het land strekte zich uit over de Kaspische Zee tot aan de Middellandse Zee.
was het eerste land ter wereld dat het Christendom als staatsreligie aannam, in 301.
Welk land is?
Ik heb gevonden.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef DragonFodder het volgende:
Wat betekent; Eureka! en door wie is de uitspraak beroemd geworden?
Ik wist niet dat je wat kwijt was.quote:
Dat is hem. Sorry njo, maar ik vroeg ook de naamquote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef outtayourleague het volgende:
eureka betekent "ik heb (het) gevonden" en dat zei archimedes nadat ie in bad zijn beroemde wet had bedacht
quote:
juist niet fuckquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Die fuck cover van Electric Ladyland dan?
Doodzonde dat ze die oude cover hebben weggedaan. Onder het mom van Jimi vond het eigenlijk ook niks....quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
juist niet fuck
Stand deel #2413:
7 Cobra4
1 Flitspaal
5 lubje25
7 outtayourleague
1 Firefox1
4 banaantjeEE
2 theSummoner
4 HilarityEnsues
3 remcop
2 Quyxz_
4 Baszh
1 belsen
2 ß
1 Wasknijper21
1 DragonFodder
1 mr_anonimous
Mooie vrouw, helaas overleden aan HIV.quote:
Wel net zo'n exotische naam!quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef outtayourleague het volgende:
ehm die Nederlands miss world?
Saadia Himi oid?
dat wist ik dan weer niet. Ken haar alleen van In nim alu of zoiets.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooie vrouw, helaas overleden aan HIV.
Ik zag toevallig gisteren een docu over Aznavour, wist niet dat er hier al twee vragen over Armenië waren gesteld.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef outtayourleague het volgende:
en wasknijper wil Armeens horen, wat dus driemaal het antwoord is op een vraag op twee pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |