Jongen, TMIquote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ben nu een materiaal aan het ontwikkelen dat en romantisch is, en sterk
#angelisbaas niet lief genoeg ?quote:
dan zal ik vanzelf henk er even bij laten want dan komt hij er nog achter dat ik zijn geheime mapjes heb ontdekt in onze dokumente vanzelf wil je niet he voelt ie zich van zn eigen niet meer goedquote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Jmsls het volgende:
[..]
ja op geenswitjl maakt eze eer grappen over nou ik ging dood hoor maar nu wil sjonnie weer typen dus
heb jij dat twatter gedoe? ik vind het maar ouderwets hoor grquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
No Tweet results for #angelisbaas.
@)--)--)-----quote:
hey henk hoe is ie nog lekekr dat kutjoch in elkaar getimmeterrtquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
dan zal ik vanzelf henk er even bij laten want dan komt hij er nog achter dat ik zijn geheime mapjes heb ontdekt in onze dokumente vanzelf wil je niet he voelt ie zich van zn eigen niet meer goed
grgr
Verkapt Ik-kom-bijna-klaar post.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ben nu een materiaal aan het ontwikkelen dat en romantisch is, en sterk
nee je kan wel gewoon zoeken op twitquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
heb jij dat twatter gedoe? ik vind het maar ouderwets hoor gr
OMG zou hetquote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Verkapt Ik-kom-bijna-klaar post.
nee dan missen er letters omdat ik met één hand moet typenquote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
ha sjonnie ja die kneuter wou bier hebben dus ik heb m zo met een hand over de haag gegooidquote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hey henk hoe is ie nog lekekr dat kutjoch in elkaar getimmeterrt
EVEN BEWIJS DAT IK MET TWEE HANDEN TYP... IK MOET NAMELIJK DE SHIFT VASTHOUDEN NUquote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
HAHAHHAAHquote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
nee dan missen er letters omdat ik met één hand moet typen
hahaha beter de haag als den haag he afblijven daarvanquote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ha sjonnie ja die kneuter wou bier hebben dus ik heb m zo met een hand over de haag gegooid
hoe is het nu dan
grgr
capslockquote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
EVEN BEWIJS DAT IK MET TWEE HANDEN TYP... IK MOET NAMELIJK DE SHIFT VASTHOUDEN NU
quote:
capslock...quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
EVEN BEWIJS DAT IK MET TWEE HANDEN TYP... IK MOET NAMELIJK DE SHIFT VASTHOUDEN NU
zukkelquote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |