Wat probeer jij te hosselen, ze heeft haar liefde al aan mij gegeven en deze bewaar ik in een houten kistje met een dik slotquote:
quote:
okee jij doet de eerste tweetquote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat probeer jij te hosselen, ze heeft haar liefde al aan mij gegeven en deze bewaar ik in een houten kistje met een dik slot
ja dat elke vrijdagavond vanavond zit hij thuis dan moet ik wel even goed verzorgen he hij heb zo hard gewerkt het zweet liep hem uit zn naad dus even wassen en misschien nog wel wat spannend aandoen voor hemquote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hahah die is goed vna em oude vriend vna me zo ken ik m ja ooit in de kroeg bietste die ook aardig en ja toixch lekker klappen an t eind ehoort erbij
awhhhquote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat probeer jij te hosselen, ze heeft haar liefde al aan mij gegeven en deze bewaar ik in een houten kistje met een dik slot
quote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Skippy_ball het volgende:
Even trending worden op twitter?
#Bazentopic ?
Ben jij een duveltje in een doosje?quote:
hout trouwensquote:
haha ja de bouwvakkerije is hard dat wet je en dan gaan die teringlonen weer omlaag wat een gezeik ehquote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ja dat elke vrijdagavond vanavond zit hij thuis dan moet ik wel even goed verzorgen he hij heb zo hard gewerkt het zweet liep hem uit zn naad dus even wassen en misschien nog wel wat spannend aandoen voor hem
gr
gr
sjaanie
Houten kistjes zijn romantischer als stalenquote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
hout trouwens____________
meer is ze niet waarD?
ja die ministerie van vanansiejen moet henk en sjonnie vanzelf even hard geven dat zal ze lerenquote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef Jmsls het volgende:
[..]
haha ja de bouwvakkerije is hard dat wet je en dan gaan die teringlonen weer omlaag wat een gezeik eh
huh?quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Skippy_ball het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort is me veeeeeel meer waard dan een houten kistje
zeg jij dan eens wt liefs!quote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
hout trouwens____________
meer is ze niet waarD?
ja op geenswitjl maakt eze eer grappen over nou ik ging dood hoor maar nu wil sjonnie weer typen dusquote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ja die ministerie van vanansiejen moet henk en sjonnie vanzelf even hard geven dat zal ze leren
gr
gr sjaanie
Een flesje Duvel in een doos?quote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ben jij een duveltje in een doosje?
Ben nu een materiaal aan het ontwikkelen dat en romantisch is, en sterkquote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Houten kistjes zijn romantischer als stalen
Hahaha jij maakt ook overal iets leuks van hequote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een flesje Duvel in een doos?
Mevr SwynfordDeBeaufort toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |