neeheeequote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
hmm, niet te lang dan, zie je zo
dagdagquote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Doeg liefje daaaaaag kusje
ja man is lekker met rico die zit te genietne in turkije want die heeft een meisje geregeld zo zo we zijn trots op hem maar niet so seksy alsonze sjonnie natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Integraalfiets het volgende:
maar hoe is het met de rest dan want daar ben ik beniweuwd naar want dat wil ik weten gewoon even centraal gezellig toch moet kunnen
gr
gr
henk sjaanie
Je bent er nogquote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dagdag
niet te gemeen tegen skippy hoor, zometeen moet hij huilen bij zijn mama
sjonnie is een echte topper dat heb je goed gedaan maar mijn henk kan er ook wat van sterke beer hoor gooide zo de analoog naar die mokro en riep wilders ik wil ook een kapsel als jijquote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Jmsls het volgende:
[..]
ja man is lekker met rico die zit te genietne in turkije want die heeft een meisje geregeld zo zo we zijn trots op hem maar niet so seksy alsonze sjonnie natuurlijk
hhahahahaquote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef GizartFRL het volgende:
AJ blijft hier tot haar batterij leeg is ( maar haar ipod/pad/pet zit aan de lader )
Hallooquote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef GizartFRL het volgende:
AJ blijft hier tot haar batterij leeg is ( maar haar ipod/pad/pet zit aan de lader )
hahah die is goed vna em oude vriend vna me zo ken ik m ja ooit in de kroeg bietste die ook aardig en ja toixch lekker klappen an t eind ehoort erbijquote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
sjonnie is een echte topper dat heb je goed gedaan maar mijn henk kan er ook wat van sterke beer hoor gooide zo de analoog naar die mokro en riep wilders ik wil ook een kapsel als jij
gr
gr
Ben je nu niet trots? Dit was toch veel leuker dan uit gaan?quote:
was het maar zo, mijn oplader is loeiheet&mijn iPod ook, dus ik kan elke moment weg zijnquote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef GizartFRL het volgende:
ja jij tweet wij nietquote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Skippy_ball het volgende:
Even trending worden op twitter?
#Bazentopic ?
Ja eigenlijk wel, weer is keertje wat andersquote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ben je nu niet trots? Dit was toch veel leuker dan uit gaan?
Een ontzettende bazentopic reeks op touw zetten?
niet lief schatjequote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja jij tweet wij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |