Heb ik nu de auto gewonnen ?quote:
Ja, naar keuzequote:Op zondag 18 september 2011 02:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb ik nu de auto gewonnen ?
ik hou ook van iedereen na aperquote:
nee ben net gegeven door stoere binnjk maar ligt hier nu te smoke dus moet even doen heb mn uggs nog an weetje kan zo weer sttraat op ff die nickelson pakken en neukequote:Op zondag 18 september 2011 02:04 schreef Jmsls het volgende:
[..]
kim wat doe jij hier joh ga slapoen
zo he ik ga die rchid een keer hameren hoorquote:Op zondag 18 september 2011 02:05 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
nee ben net gegeven door stoere binnjk maar ligt hier nu te smoke dus moet even doen heb mn uggs nog an weetje kan zo weer sttraat op ff die nickelson pakken en neuke
kabouterpraat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
quote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
kabouterpraat._o_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
Mag ik van de oosterse kindervoeding: de Arabische Ligaquote:
graag ligt hier op vloer mmaar komt niet goed want ik ga mustaf ook even nemen mn poes moet veel eten snapje gr grquote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Jmsls het volgende:
[..]
zo he ik ga die rchid een keer hameren hoor
Lolquote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mag ik van de oosterse kindervoeding: de Arabische Liga
ik snap het maar dit is niet om te lachen kimmiequote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
graag ligt hier op vloer mmaar komt niet goed want ik ga mustaf ook even nemen mn poes moet veel eten snapje gr gr
Tis dat ik crohn heb dus ik ben wel wat gewend maar andersquote:
Dat stukje van Fons Janssenquote:
ja maar ben aan de pil dus kan wel neuke gr gr uggs zijn lekker bij de seks gr bontkraagje alles in bedquote:Op zondag 18 september 2011 02:07 schreef Jmsls het volgende:
[..]
ik snap het maar dit is niet om te lachen kimmie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |