gr gr slaap lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Integraalfiets het volgende:
MENSCHEN. WE HALEN DE PAGINA 13 NIMMER MEER. IK GA SLAPEN NAMELIJK. VAARWEL. TOT MORGEN IN DE ONZ.![]()
![]()
![]()
hai kimberleyquote:Op zondag 18 september 2011 02:02 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik doe stiekem mee.
grg
gr
kimberley
Toch een kwartetje.quote:Op zondag 18 september 2011 02:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
een trio woop woop wooop
kimberly club leeuwarden.quote:Op zondag 18 september 2011 02:02 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik doe stiekem mee.
grg
gr
kimberley
woop woop?quote:Op zondag 18 september 2011 02:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
een trio woop woop wooop
Jawel kwartetten is leukquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Toch een kwartetje.
Kun je dat aan?
gr gr
in je luien stoel of bedquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Pssst. Wie het eerste raad waar ik ben krijgt een kusje
In je bedquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Pssst. Wie het eerste raad waar ik ben krijgt een kusje
Als ik neuk dan begint het te roken.quote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Integraalfiets het volgende:
ik hou mijn uggs aan bij neuke anders krijg ik kouwe poten en dan moet ik weer roke
grgr kussjes xx kimberley
kim wat doe jij hier joh ga slapoenquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Integraalfiets het volgende:
ik hou mijn uggs aan bij neuke anders krijg ik kouwe poten en dan moet ik weer roke
grgr kussjes xx kimberley
en toen?quote:Op zondag 18 september 2011 02:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als ik neuk dan begint het te roken.
Serieus, ooit eens een kaars omgegooit en toen is dat huis vrbrand met ik erbij en toen was ik dood.
Ik gok dat dit waar isquote:Op zondag 18 september 2011 02:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In je bedmet je handje in je broekje
als er maar geen bloed bij was want dan moet ik echt kotsen kan ik niet over echtquote:Op zondag 18 september 2011 02:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als ik neuk dan begint het te roken.
Serieus, ooit eens een kaars omgegooit en toen is dat huis vrbrand met ik erbij en toen was ik dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |