quote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag ik wel aan jou komen![]()
eh mattie je moeder man ik gaf die kkkop kkhard jwz bloed enz kkchill gwoon wats j pingquote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Jmsls het volgende:
[..]
idd kkchill beter doet rachid weer gekke aktie hij had die kaaskop kkhard gegeven vorige keer
quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
NEE HET SPIJT ME IK ZAL JE GEEN PIJN DOEN TOE NOU ALSJEBLIEFTje krijgt een extra kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ze vast wel bestquote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Moet ik eerst aan mijn moeder vragen.
Hey doe ollie weist doe wehr der bockwurstjes liegen?quote:
Gezocht.. Nieuwe Angel-Joyquote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef Jmsls het volgende:
maar aangezien angel weg is moet er een vervangster/vervanger komen
JAWOL, IN DIE KOELKAST ODER SOquote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey doe ollie weist doe wehr der bockwurstjes liegen?
zeg hè, ik word niet zomaar vervangenquote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef Jmsls het volgende:
maar aangezien angel weg is moet er een vervangster/vervanger komen
je moeder zei precies hetzelfde gisternacht ...quote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef Anno2012 het volgende:
Maar is hier iemand ondertussen geil geworden? want daar gaat het over eigenlijk
dik, lang, geschoren,besneden,gewassenquote:
Zoek jij er dan eentjequote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zeg hè, ik word niet zomaar vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |