SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Just so you knowquote:Op zondag 18 september 2011 00:25 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb meer 'Geil' topics geopend dan Angel
Met goeden blog dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
ja, maar het blijft van mij vriendquote:Op zondag 18 september 2011 00:25 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb meer 'Geil' topics geopend dan Angel
ga naar schoolquote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Jmsls het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar het op slaat dat je bij legerdingen altijd hoort
GEEEF ACHT ofzo
Ik geef jou 75% van de credits maar ik krijg wel de resterende dan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja, maar het blijft van mij vriend
neequote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Jmsls het volgende:
GEEEF ACHT ofzo
nee dankuquote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Meloewa het volgende:
Zeg hier iets hatelijks tegen je zelf!
Zeik je zelf hier af!
quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Jmsls het volgende:
GEEEF ACHT ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
why?quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Integraalfiets het volgende:
ik voel me zo achterlijk nutteloos.![]()
hoezo?quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Integraalfiets het volgende:
ik voel me zo achterlijk nutteloos.![]()
omdat dat nodig is.quote:
oh daar ben jequote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Skippy_ball het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort Wat er ook gebeurt, ik blijf van je houden
Zeg hier iets hatelijks tegen je zelf! klaag danquote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
omdat. ik wil.
fuck ik ben emo en kan geen volledige zinnen maken
Lijkt me lastig als je je sergeant 5 euro wil geven omdat je dat eerder van hem hebt geleend en hij zegt: "Geef acht!"quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Jmsls het volgende:
GEEEF ACHT ofzo
emo waaromquote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
omdat. ik wil.
aawh huiliequote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
omdat. ik wil.
Ik loldequote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je je sergeant 5 euro wil geven omdat je dat eerder van hem hebt geleend en hij zegt: "Geef acht!"
jijquote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Integraalfiets het volgende:
wie post hier zijn foto
van hoe die er vandaag uit zag / nu uit ziet?
jijquote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Integraalfiets het volgende:
wie post hier zijn foto
laat maar -.-quote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Integraalfiets het volgende:
wie post hier zijn foto
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |