Sgoedjongen:quote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Integraalfiets het volgende:
wie post hier zijn foto
van hoe die er vandaag uit zag / nu uit ziet?
okquote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Skippy_ball het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort Wat er ook gebeurt, ik blijf van je houden
das geen vogel das een parasolquote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Jmsls het volgende:
Chille vogel maar kan hard trappen
[ afbeelding ]
Oi! Niet aankomen jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat kind om op te vreten
IDO? I do? Wut?quote:
daarom zei ik ook parasolquote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Of paraplu maar dan moet je 'm tillen, hij is knap zwaar
joehoe, ik ben er nogquote:
dacht dat ik je herkende.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Oi! Niet aankomen ja
[..]
IDO? I do? Wut?
Mag ik wel aan jou komenquote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Oi! Niet aankomen ja
[..]
IDO? I do? Wut?
ik wil dat graagquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je altijd onder hetzelfde stukje zitten
quote:
NEEEEEEE LIEVERD JE MAG ME NIET VERLATEN DOE NOU NIET TOE NOU PLEASE AAAHHquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, veel plezier nog, Angel gaat slapen![]()
trustewel slapen hè, zometeen kom ik morgen ochtend trg&zijn jullie nog steeds bezig
![]()
srry mattie ok alels goed ik pass die j ik rol wel ff ok mattiequote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
holy shit no shit say wuht cmon niggah please
wat? Lieverd?quote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
NEEEEEEE LIEVERD JE MAG ME NIET VERLATEN DOE NOU NIET TOE NOU PLEASE AAAHH
Trusten Dquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
trustewel slapen hè, zometeen kom ik morgen ochtend trg&zijn jullie nog steeds bezig
![]()
Doei lief schatje van mequote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
is goed swa gaan we ff kkchill pinge met de boyz jwz jwz kkchill gwooonquote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Jmsls het volgende:
[..]
srry mattie ok alels goed ik pass die j ik rol wel ff ok mattie
idd kkchill beter doet rachid weer gekke aktie hij had die kaaskop kkhard gegeven vorige keerquote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
is goed swa gaan we ff kkchill pinge met de boyz jwz jwz kkchill gwooon
gr gr
NEE HET SPIJT ME IK ZAL JE GEEN PIJN DOEN TOE NOU ALSJEBLIEFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
quote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
We waren nooit echt ontopic geweestquote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Skippy_ball het volgende:
En weer vergeten we de aard van dit topic
sterkte met je enkelquote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We waren nooit echt ontopic geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |